KeniaKeniaMombasaHotels MombasaHotel Coral/Palm Beach

Hotel Coral/Palm Beach

KeniaKeniaMombasa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Coral/Palm Beach voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 8 reviews

4.8MatigScore uit 8 reviews

0Tonen op kaart

9 Reviews over Coral/Palm Beach

• 7Nicole02-12-2007

Er staan veel slechte reacties over coralbeach hotel op internet. Wij zijn in augustus hier ook geweest en het is ons goed bevallen. De prijs kwaliteitverhouding vind ik iets minder. Voor het eten, drinken en de service betaal je europese prijzen. Verder is het een mooi hotel, we hadden een mooie kamer met een leuk balkon! We hebben ook bijna elke dag een uitstapje geboekt en hebben een geweldige safari gehad! Trek je dus niks aan van alle reacties!

• 5Constance10-11-2007

Het hotel is niet slecht, tenslotte ben je in Afrika. Wel heeft ASC een behoorlijke monopolie en machtspositie. Redelijk Europese prijzen voor o.a. drankjes terwijl de Kenianen echt Keniaanse salarissen betaald krijgen. En overal moet voor betaald worden, de ligbedden bij het zwembad, kluisjes e.d. Tip: boek een eventuele safari pas in Kenia, zelfs al boek je die via touroperator dan ben je ongeveer de helft van de prijs kwijt dan wanneer je die direct bij de reis boekt. Het eten was oké, wel veel vis maar het smaakte allemaal prima. Keuze was voor zowel ontbijt als lunch en diner wat beperkt. Nog een keer naar Kenia zullen wij zeker doen.

• 5Monique11-10-2007

zwembaden zijn allemaal zoutwater ? Gelukkig maar, wou je nog meer water verspillen als de toeristen al doen? Tis al erg genoeg dat we voor elk piesje de wc doortrekken terwijl er in dit derdewereldland maar een levensverwachting is van 51 jaar... Mede doordat de lokale mensen geen schoon water voorhanden hebben. Ook kunnen ze niet naar hun eigenstrand, want de hotels om rijke lui te laten slapen sluiten aan elkaar... En dan die lui maar zeuren over haardrogers die niet werkene n het strand waar ze niet op kunnen. Met zo'n attitude moet je dan naar de carraiben gaan ofzo en veel meer betalen.

• 6laura29-08-2007

commercieel gezien is ASA een super goed georganiseerde monopolie maatschappij die er voor 80% in slaagt de toeristen binnen de muren van het complex te houden. zelf zijn we er bijna niet geweest! kamers héél oud, héél simpel, héél vies! er valt nergens een emmer water te bespeuren en de handdoeken worden op het balkon gedroogd en teruggehangen op uw rekje. lakens oud en grauw...proper???? voor het personeel is het letterlijk een militair camp en graag zou ASA ook de gasten zo dirigeren....van u afbijten is de boodschap! avondanimatie enkel mits betaling! strandbedjes versleten en enkel mits betaling! kluisje betrouwbaar??? ........en dan de katten......er lopen er wel 100 rond....het restaurant is er vol van...overal...onder tafel, boven tafel......afschuwelijk!!! zelf gaan we er nooit meer terug. wel kenia, nooit meer ASA! het lijkt wel op vergane glorie!!! enige pluspunt: mooie tropisch aangelegde tuinen.

• 7Sabine en Irma26-08-2007

Niet eens met vorige beoordeling.Hotel was niet verouderd maar bijgehouden.Mooi aangelegd met tuinen,waterpartyen en zwembaden. Kamer was ok.Hoofdkussens zijn slecht:harde bobbels.Dagelyks bezoek van apen. Eten was afwisselend,niet warm.1x per week werd brood gebakken,'t werd met de dag droger.Vriendelyk personeel. De ASC,waar dit hotel onderdeel van is,probeert overal geld uit te slaan.Excursies en slechte strandstoelen zijn duur.Avondprogramma minimaal 10euro.'s avonds niets te doen!Saaie boel,geen muziek.Afgeraden om s'avonds 't complex te verlaten. Als je 't hotel verlaat bestormen bedelende mensen je!Ze denken dat we 'n geldboom in de tuin hebben. 4 hotels delen samen 1 strand.Veel verschil tussen eb en vloed. Bij vloed niet mogelyk te wandelen.Safari,geboekt buiten 't hotel was goed.Sommigen proberen je op te lichten.Al met al een fijne vakantie gehad en veel dieren gezien.

• 5henk13-08-2007

Coral-Palm Beach Hotel.

Is een hotel van de African Safari Club (A-S-C) gelegen aan Shanzu Beach even ten noorden van Mobasa. Op het complex van de A-S-C zijn nog een aantal hotels gevestigd. De hotels zijn opzich prima maar dan houd het ook op. 5 zwembaden, tennisbaan, volleybalvelden, nacht clubs, casino enz. De kamers zijn redelijk schoon, het eten is redelijk, het personeel is vriendelijk in het begin van de vakantie. Als de vakantie vordert wordt het personeel minder vriendelijk. En als je vakantie bijna is afgelopen schooien ze om alles wat ze maar kunnen verzinnen. Aan het einde van mijn vakantie kwam de schoonmaker van de kamer met een lijstje van spullen die hij wel van mij wilde hebben zoals mijn scheerapparaat of mijn Au de Toilette.

• 7Tina17-06-2007

Hallo, ich war genau vor 6 Jahren für 3 Wochen in Kenia. Wäre am liebsten dort geblieben und habe nach wie vor sehr grosses Fern- bzw. Heimweh. Das Coral Beach hat mir sehr gut gefallen. Kann ich nur weiter empfehlen. Liebe Grüsse, Tina

• 1angela03-04-2007

zwaar verouderd hotel.niet onderhouden. buffet bijna iedere dag ongeveer het zelfde.kamers zijn redelijk schoon. maar zwaar verouderd.wel aan zee maar geen strand aanwezig.

• 2Conny Princen31-07-2006

Dit hotel was onze eerste kennismaking met Kenia. Ik vind dit hotel zelfs nog geen 3 sterren waard. Wij voelden ons net als in een gevangenis. Het ligt zeker niet aan de Kenianen want die doen zeker hun best, maar de touroperator ASA wil alles in eigen handen houden. Zij bieden zelf safaris aan (aan een hogere prijs), dus wanneer je buiten hen omboekt, moet je naar de gate om je laten op te halen, want de chauffeur komt er gewoonweg niet in. Kamer zijn dringend aan renovatie toe, zwembaden zijn allemaal zoutwater, tevens het water in de douche en lavabo ook. Misschien goedkoop bij vertrek, maar je moet voor alles en nogwat bijbetalen, 32 € voor de huur voor de safe voor 2 weken, 3 € voor 2 strandstoelen (zowel bij zwembad als strand) per dag, 1 € voor een eitje bij het ontbijt, ... Voor de rest valt Kenia reuze mee, zeker de safaris. Wij zijn bijna elke dag uit gaan eten en hebben verschillende safaris geboekt.

Hotel Coral/Palm Beach info

Veilig betalen met