38 vragen over Hotel Bamburi Beach

• truus vredeveldt, 28-09-2019

safari

hallo wie weet een betrouwbaar adres of persoon om een meerdaagse safari te boeken vanaf het hotel Bamburi Beach

• Henny Bemelmans, 15-03-2019

Safari september

Wie weet of de 3 daagse safari in september nog gemakkelijk ter plaatse te boeken is ivm dat het deze maand drukker zou zijn.

• felicia, 28-02-2014

Safari

Goedemiddag,

Een vriendin en ik willen in september naar Kenia gaan. Ook willen we graag een safari doen, ik zie alleen in de gids safari's van 2 dagen staan. Is het ook mogelijk om een safari van 1 dag te doen?

Ik hoor het graag

groetjes,

Felicia

kisamwah, 07-03-2014

Ja hoor u kunt contact nemen met Harry van www.oranjesafari.nl hij maakt alles mogelijk.

Cindy, 30-09-2014

Hoi Felicia, misschien zit je inmiddels in Kenia maar ik wil toch nog reageren op je vraag. Wij hebben verschillende keren 1 dag trips gemaakt voor een Safari. Zijn vanuit Bamburi o.a. geweest in Tsavo East en Ngutuni, alles 1 dag. Deze trips maakten wij bij Jamar Smid, kantoor vlakbij Bamburi Beach Hotel. Zijn website: www.kenyantraveltours.com Mocht je meer info willen kun je me altijd mailen.

• wilma, 07-02-2014

excursie wild park?

Hallo kan iemand mij wat vertellen over de excursies naar de wild parken ?zoals kosten ?reistijden? of 1 of meerdere dagen?alle info is welkom ,Alvast bedankt gr Wilma

Stephanie, 19-06-2014

Wij hebben het geboekt via onze eigen reisorganisatie en niet via een beachboy. Reken (ook bij een beachboy) op een bedrag van zo'n 350,- tot 450,- p.p. voor een echte goede safari (3-daags) Dat weet je echt dat je een goede hebt! Ze hebben ze ook vanaf € 150,- maar dan logeer je niet in een lodge binnen het wildpark en zie je 's avonds dus niets. Als je toch gaat, doe het dan goed en geef iets meer uit. Dit is niet iets wat je dagelijks doet en zo de moeite waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Bamburi Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Kras
    Kras

• Martine, 28-11-2013

mag je

mag je s'avonds in een gekleede bermuda gaan eten of is lange broek vereist? heb je s'avonds een truitje nodig in december? hoeveel kg bagage mag je juist meenemen?

zeynelasan, 14-12-2013

Beste

Best voor mannen is zeker verplicht met lange broek en gepaste schonen. December truitje ? nee denk van niet maar neem maar een mee als je safari doet , heb je wel eentje nodig. Hoeveel bagage? Het hang van je vliegtuigmaatschappij af. Bij ons was 25kg per persoon.

• dolores, 12-11-2012

veiligheid vrouw alleen

Ik zou begin december naar Bamburi beach willen gaan,heb de beoordelingen reeds gelezen.MAAR ik reis alleen.Is het als vrouw mogelijk om een strandwandeling te maken ondanks de opdringerige beach boys (qua veiligheid) ? En om een schooltje,dorpje,...te bezoeken met taxi chauffeur of beach boy ? Op het reisbureau vertelde ze mij dat ik zeker niet in het donker het hotel uit mag. Ik ben al aantal keren alleen gereisd naar caraiben (Mexico,Dom.Rep.) en daar is dat geen probleem. MVG

Martijn Huisman, 17-11-2012

strandwandeling kan, ik zou het niet aanraden, overdag wordt je alleen maar aangesproken door opdringerige beachboys. Er zijn nu minder toeristen als andere jaren dus ze zijn redelijk wanhopig, 's avonds zou ik het sowieso afraden om het resort af te gaan en het strand op te gaan.

annette vrooman, 16-01-2013

als vrouw alleen kan je makkelijk alleen op het strand lopen meteen zeggen dat je prima alleen kan lopen en geen gezelschap hoeft

annette vrooman, 08-01-2013

strandwandeling alleen als vrouw ja hoor heb ik ook 4 weken lang gedaan de beachboys spreken je wel aan maar je zegt gewoon dat je alleen een wandeling wilt maken geen probleem

• jan, 17-08-2012

kluisje

wat kost het huren van een kluisje op je kamer, en staat er ook een waterkoker op de kamer. bv dank voor jullie antwoord

jan, 25-08-2012

bedankt voor uw reactie, maar ik heb nog een vraag. moeten de heren bij het avond eten een lange broek aan of mag het ook een bermuda zijn. en hoe zit het met de bedjes bij het zwembad, ik lees veel verhalen dat je 's morgens in alle vroegte al je handdoek moet leggen. als u nog meer tips voor mij hebt hoor ik het graag.

groetjes jan

Wijnanda Hak, 17-08-2012

De huur is 20 euro voor 2 weken. Op je kamer staat een waterkoker met daarbij oploskoffie, thee e.d.

annette, 08-01-2013

de heren moeten s avonds een lange broek aan doe je het niet dan mag je de eetzaal niet binnenkomen

• sandra, 25-06-2012

kleding

Ik las dat de heren tijdens het avondeten een lange broek moeten dragen,klopt dat?Mag dat ook geen bermuda zijn tot op de knie?Het is nogal wat om naar z'n warm land lange broeken mee te nemen!Kun je ook buiten eten en mag dat dan wel voor de heren in een bermuda?

Frank , 27-06-2012

Lange broek is verplicht bij het avondeten. Wellicht dat het buiten wel mag maar je moet tenslotte het eten binnen ophalen. Ik vond het persoonlijk in de avonduren niet te warm in lange broek omdat er een zeewind stond.

• josnip, 11-04-2012

de jonge katjes

wie o wie gaat naar bamburi beaxh en wil wat kattevoer meenemen,je kunt het afgeven bij big ben of ali B op het strand,voor het hotel. Zij kunnen je ook vanalles laten zien,je naar matilda brengen,goede masseuse voor only 6 euro heel uur.

nathalie, 26-09-2013

Ik neem eind oktober kattenvoer mee! Geen probleem énnnn ik ga naar matilda!! Goed vooruitzicht. Bedankt voor de tip!

• mirjan, 11-04-2012

safari

wij igaan in september naar bamburi en wilde graag weten als je met safari gaat b.v. 2of 3 dagen of het eten en drinken dan inclusief bij de prijs is. Ook zijn we benieuwd naar de luchtvochtigheid in september,valt die mee of is het echt plakkerig.

josnip, 11-04-2012

boek je safari op het strand,veel goedkoper en je krijgt het zelfde,eten inbegrepen,drinken niet,erg plakkerig dan,zou je voor de kleine katjes wat kattevoer willen afgeven.neem even contact op