Hotel Bamburi Beach

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastische mensen, hotel is oke.

Sabine
9-6-2018

Het hotel is oud. Badkamers een beetje beschimmeld en het is gehorig. Maargoed, het was niet druk dus wij hadden er geen last van. Je weet dat je 3-sterren hebt geboekt. Maar de mensen die daar werken, het restaurant, de animatie maakt alles goed. Een kamer is maar in te slapen toch? De airco deed het perfect en er waren schroefjes in het plafond om je net op te hangen. Aapjes op het balkon (let op, niet voeren) en prachtig zicht op de hoteltuin en zee. Het eten is niet veel, maar wel gewoon goed. Je kan altijd nog naar de Fischermans Cave gaan maar dat moet je betalen. Als je tussen de middag iets anders wilt, kan je of naar de snack gedeelte gaan of je vraagt ( zoals mij dochter dat graag wou) een broodje met jam en ze halen het gelijk voor je. Vooral Joram de supervisor heeft ons elke dat wel aan het lachen gemaakt. Dikke pluim voor zijn inzet. Ik zou hier zeker weer heen gaan, omdat de liggen ook perfect is. Diani is nog 3 uur rijde

Top bestemming en fantastische safari voor 1 1/2 d

Fons van Brakel
30-5-2018

Via touroperator geregeld en geboekt, alles goed en netjes geregeld zoals afgesproken.

Hotel is voor mij goed, Ruim opgezet, netjes en eten meerdere mogelijkheden. Entertainment doen zeker hun best om het de gasten naar hun zin te maken.

Mogelijkheden tot het maken van excursie:

Safari. Met een groepje via gids, aanwezig voor op het strand een tour geregeld naar Tsavo met slaapplek VOI. Werkelijk fantastisch geweest met vier gamedrives. Ga ik volgende keer nog eens doen maar dan langer en ook nog naar andere parken.

gemiddeld moet je rekenen op 100 euro per dag om uit te komen met de kosten.

Naast leeuwen ook heel veel olifanten giraffen antilope zebra's en nog veel meer gezien.Let wel op dat hij de gamedrives niet in elkaar gaat schuiven dan is namelijk te lang en mis je de hele vroege ochtend. Een toppertje in hotel voi is de trap naar de waterpoel ondergronds om dicht bij de waterpoel te komen en het werkelijk fantastischeuitzicht

Prachtig hotel

Vanhoef
15-5-2017

Prijs kwaliteit een van de beste hotels aan de noordkust

We gaan nu in juli voor de 38 st keer naar dit hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Bamburi Beach voor je op een rij gezet:

Het is een prima kleinschalig hotel.

Harry Wiersema
6-3-2016

Prima hotel, eten is goed, personeel en animatie is vriendelijk.

Van hier uit kun je prima safari's boeken bij lokale gids.

Deze jongens zijn op het strand aanwezig.

Wij hebben dit al een aantal jaren bij hun gedaan.

Ook diepzeevissen en citytrips kun je bij hun boeken. Niks is hun vreemd.

fantastisch goed

dumbo
11-11-2015

ons verblijf was weer in orde, we gaan naar dit hotel al voor de tiende keer en altijd al super tevreden , jammer dat de touroperators de weg nog niet teruggevonden hebben om terug naar Kenia te vliegen, ze steken hun weg achter dat het niet veilig is maar we kunnen het jullie wel vertellen er is niets aan de hand , en wat het hotel betreft deze mensen doen hun best altijd even vriendelijk en doen de moeite om je vakantie terug toppie te maken we gaan volgend jaar zeker terug want het voelt als thuiskomen in een gekende omgeving.

Bamburi Beach is een kleinschalig hotel, waar je prima kunt verblijven. De mensen zijn erg vriendelijk en als er een probleem is lossen ze het direct op. Van hieruit kun je prima op safari. We hebben een prima vakantie gehad! Je hebt uitzicht op de Indische Oceaan, af en toe trekt het strand helemaal droog afhankelijk van de maanstand. Dan is het ideaal om op ontdekking te gaan..

Het is hier echt veilig, ook op de safari's. Wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld.

mooie als uitvalsbasis voor een safari

Christine
15-8-2014

Mooi hotel alleen weinig variatie met eten maar het was allemaal wel goed. Vriendelijk personeel en alles was schoon en netjes. Wij hebben de safari lokaal geboekt vanuit Nederland. Wij hebben een super privé safari gehad 4 dagen voor een mooie prijs. Als je bij touroperator boekt betaal je veel meer en je krijgt minder. De reisleiders maken de toeristen bang voor het lokaal boeken i.v.m. verzekering maar dit is oneerlijk. Wij hebben verschillende mensen gesproken die lokaal hadden geboekt en zij waren enthousiaster over hun safari dan de mensen die bij de reisleiders hadden geboekt. Mark is gewoon verzekerd en heeft ons veel meer gegeven dan afgesproken. Wij raden hem iedereen aan voor een onvergetelijk safari voor een redelijke prijs

Mooi als uitvalsbasis voor een safari

Christine
15-8-2014

Mooi hotel alleen weinig variatie met eten maar het was allemaal wel goed. Vriendelijk personeel en alles was schoon en netjes. Wij hebben de safari lokaal geboekt vanuit Nederland bij Mark . Wij hebben een super prive safari gehad 4 dagen voor een mooie prijs. Als je bij touroperator boekt betaal je veel meer en je krijgt minder. De reisleiders maken de toeristen bang voor het lokaal boeken ivm verzekering maar dit is oneerlijk. Wij hebben verschillende mensen gesproken die lokaal hadden geboekt en zij waren enthousiaster over hun safari dan de mensen die bij de reisleiders hadden geboekt. Mark is gewoon verzekerd en heeft ons veel meer gegeven dan afgesproken. Wij raden hem iedereen aan voor een onvergetelijk safari voor een redelijke prijs.

Echte aanrader

liese_1
4-8-2014

Hotel Bamburi Beach is en geweldig hotel met ontzettende lieve gastvrije mensen. Schoon....goede bedden.....mooie kamers....behulpzaam....Fantastisch hotel met goed personeel.

goede prijs/kwalitei

Opdebeeck-Fillee
25-7-2014

oudere kamers maar wel proper en goed onderhouden.kijk zeker eens naar misa malu,b&b van een Belgisch koppel.het bevind zich op een paar 100 meter van bamburi beach hotel.hebben onze 5 daagse safari(amboseli;masai mara,taita hills)perfect geregeld voor een scherpe prijs.zeer gastvrij ontvangen en omdat ze op dat moment geen gasten hadden hebben we alles mogen zien.we waren sterk onder de indruk.zouden hier direct naartoe willen gaan.ze regelen ook mooie minder toeristische uitstappen.zelfs voor een babbel ben je er welkom

We hebben een aantal aanbieders voor Bamburi Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bamburi Beach in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bamburi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bamburi Beach scoort een 8.36 uit 10 op basis van 306 reviews.