Hotel Bamburi Beach ***

8,4

295 reviews over Hotel Bamburi Beach in het Nederlands

Prachtig hotel

Vanhoef, 15-5-2017

Prijs kwaliteit een van de beste hotels aan de noordkust

We gaan nu in juli voor de 38 st keer naar dit hotel

Het is een prima kleinschalig hotel.

Harry Wiersema, 6-3-2016

Prima hotel, eten is goed, personeel en animatie is vriendelijk.

Van hier uit kun je prima safari's boeken bij lokale gids.

Deze jongens zijn op het strand aanwezig.

Wij hebben dit al een aantal jaren bij hun gedaan.

Ook diepzeevissen en citytrips kun je bij hun boeken. Niks is hun vreemd.

fantastisch goed

dumbo, 11-11-2015

ons verblijf was weer in orde, we gaan naar dit hotel al voor de tiende keer en altijd al super tevreden , jammer dat de touroperators de weg nog niet teruggevonden hebben om terug naar Kenia te vliegen, ze steken hun weg achter dat het niet veilig is maar we kunnen het jullie wel vertellen er is niets aan de hand , en wat het hotel betreft deze mensen doen hun best altijd even vriendelijk en doen de moeite om je vakantie terug toppie te maken we gaan volgend jaar zeker terug want het voelt als thuiskomen in een gekende omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Bamburi Beach voor je op een rij gezet:

Bamburi Beach is een kleinschalig hotel, waar je prima kunt verblijven. De mensen zijn erg vriendelijk en als er een probleem is lossen ze het direct op. Van hieruit kun je prima op safari. We hebben een prima vakantie gehad! Je hebt uitzicht op de Indische Oceaan, af en toe trekt het strand helemaal droog afhankelijk van de maanstand. Dan is het ideaal om op ontdekking te gaan..

Het is hier echt veilig, ook op de safari's. Wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld.

mooie als uitvalsbasis voor een safari

Christine, 15-8-2014

Mooi hotel alleen weinig variatie met eten maar het was allemaal wel goed. Vriendelijk personeel en alles was schoon en netjes. Wij hebben de safari lokaal geboekt vanuit Nederland. Wij hebben een super privé safari gehad 4 dagen voor een mooie prijs. Als je bij touroperator boekt betaal je veel meer en je krijgt minder. De reisleiders maken de toeristen bang voor het lokaal boeken i.v.m. verzekering maar dit is oneerlijk. Wij hebben verschillende mensen gesproken die lokaal hadden geboekt en zij waren enthousiaster over hun safari dan de mensen die bij de reisleiders hadden geboekt. Mark is gewoon verzekerd en heeft ons veel meer gegeven dan afgesproken. Wij raden hem iedereen aan voor een onvergetelijk safari voor een redelijke prijs

Mooi als uitvalsbasis voor een safari

Christine, 15-8-2014

Mooi hotel alleen weinig variatie met eten maar het was allemaal wel goed. Vriendelijk personeel en alles was schoon en netjes. Wij hebben de safari lokaal geboekt vanuit Nederland bij Mark . Wij hebben een super prive safari gehad 4 dagen voor een mooie prijs. Als je bij touroperator boekt betaal je veel meer en je krijgt minder. De reisleiders maken de toeristen bang voor het lokaal boeken ivm verzekering maar dit is oneerlijk. Wij hebben verschillende mensen gesproken die lokaal hadden geboekt en zij waren enthousiaster over hun safari dan de mensen die bij de reisleiders hadden geboekt. Mark is gewoon verzekerd en heeft ons veel meer gegeven dan afgesproken. Wij raden hem iedereen aan voor een onvergetelijk safari voor een redelijke prijs.

Echte aanrader

liese_1, 4-8-2014

Hotel Bamburi Beach is en geweldig hotel met ontzettende lieve gastvrije mensen. Schoon....goede bedden.....mooie kamers....behulpzaam....Fantastisch hotel met goed personeel.

goede prijs/kwalitei

Opdebeeck-Fillee, 25-7-2014

oudere kamers maar wel proper en goed onderhouden.kijk zeker eens naar misa malu,b&b van een Belgisch koppel.het bevind zich op een paar 100 meter van bamburi beach hotel.hebben onze 5 daagse safari(amboseli;masai mara,taita hills)perfect geregeld voor een scherpe prijs.zeer gastvrij ontvangen en omdat ze op dat moment geen gasten hadden hebben we alles mogen zien.we waren sterk onder de indruk.zouden hier direct naartoe willen gaan.ze regelen ook mooie minder toeristische uitstappen.zelfs voor een babbel ben je er welkom

Eenvoudig, net zeer vriendelijk personeel.

eddy.torfs, 21-7-2014

Het hotel is goed onderhouden kamers net en proper.

Een minpunt is het sanitair; versleten kranen ( geen koud water) en douchekoppen die bijna geen water meer doorlaten, een kleine ingreep en het comfort gaat met 100% vooruit.

Vermeldenswaardig is de vriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel.

Niet echt veel afwisseling qua lunch en diner, maar toch lekker.

Gewedlig hotel!

Stephanie, 19-6-2014

Eind oktober hier op vakantie geweest voor onze huwelijksreis. We kregen een schitterende kamer met uitzicht op zee. Kamers zijn wat gedateerd maar heel schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk en maken graag even een praatje met je. Als er iets is stellen ze alles in werk om het helemaal naar je zin te maken. Het eten vonden wij ook allebei heerlijk en als je een speciale wens hebt qua eten zullen ze dit met liefde voor je regelen. Zwembad ziet er keurig uit en wordt echt goed schoongehouden. Ook zijn de tuinmannen de hele dag bezig om alles te onderhouden dus alles ziet er keurig uit. Het animatieteam is een vrolijk team die het ook respecteert als je niet mee wilt doen met een van de activiteiten. Wij hebben al afgesproken dat we hier zeker eens naar terig zullen keren. Mijn mooiste vakantie ooit. Vanaf hier is het ook een geschikte plek om excursies te boeken. Zo zijn wij naar een school geweest, een fruitboerderij en een BBQ tussen de giraffen en een safari. Top Hotel!

We hebben een aantal aanbieders voor Bamburi Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bamburi Beach in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bamburi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bamburi Beach scoort een 8.36 uit 10 op basis van 304 reviews.