8,3

Omschrijving
Aan het strand van Mombasa, Kenia ligt Hotel Bamburi Beach. Vanaf het zwembad kijk je uit over de zee. Het eten is hier elke dag vers en gevarieerd. De zee is erg ondiep dus niet geschikt om in te zwemmen, maar wel mooi voor een strandwandeling. Hoogtepunt van je vakantie is natuurlijk een safaritocht.

318 reviews over Hotel Bamburi Beach in het Nederlands

Super

Aniel,
8-12-2018

Super vriendelijke medewerkers. Ze lachen altijd en als je iets vraagt dan helpen ze je gelijk. Eten was ook heerlijk, maar meestal hetzelfde eten.

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Het strandresort is opgebouwd in 1970 en sindsdien is niet zoveel veranderd. Het heeft wel een charme die maakt deze plaats unique. Het strand stelt niet zoveel voor maar de zwembaden zijn heerlijk om in te zwemmen vooral bij zonsondergang . De staff is verrassend vriendelijk en het eten is lekker en vers. Het verblijf op Bamburi Beach kan goed gecombineerd met een 2/3 dagen Safari naar Tsavo East en met andere excursies naar Mombasa of andere bezienswaardighen in Kenia.

Waanzinnig mooie safari

Kim,
22-11-2018

Djambo!

Net terug uit kenia en mis nu al de lekkere pannenkoeken en wafels bij het ontbijt 😋.

War verouderd hotel, maar eten is super, zeer gevarieerd. Tijdens de lunch worden er heerlijke sandwiches gemaakt en bij het diner heerlijk warm naan brood. Verder heerlijk vers fruit.

Safari was wel het hoogtepunt van deze reis, die hebben we bij de beachboys geboekt op het strand. Je overnacht bij Voi safari lodge, waar je een waanzinnig uitzicht hebt. Verder is er een waterplas waar veel dieren komen. Tijdens de safari doen ze er alles aan om je zoveel mogelijk dieren te spotten. Wij hebben 4 van de big five gezien, echt geweldig.

Gereisd met vrienden in november 2018

Vakanties.nl

Verwacht niet te veel, en geniet!

Ruby,
11-11-2018

Het is een 3 sterren hotel, en daar voldoet het ook aan. Eten is goed, uitgebreid buffet en veel keuze bij de snackbar. Buffet is wel dagelijks ongeveer hetzelfde. Ben je het eten zat, ga naar Julz naast het hotel. Heerlijk eten! Kamers zijn prima, schoon maar verouderd. De douche werkt op zonne-energie met mooi weer heet water, en bij minder weer koud water. Laat je niet afschrikken door alle verhalen over de "beachboys" het zijn prima gasten, waar je goed zaken mee kan doen. Boek je excursie dan vooral op het strand! Wij betaalde 180 euro voor een 2 daagse safari Tsavo East.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Chill

Rinka knoop,
11-11-2018

Prima resort. Oud maar schoon. Vriendelijke mensen, voldoende keuze bij het eten ook dankzij de snackbar. Na een week ben je het wel zat, dus ga dan eens lekker uit eten bij de buren. Safari boeken via de Beach Boys gaat prima, 70e bespaard. Bezoek ook een schooltje en neem wat kleren of speelgoed mee. Linda de serveerster werkt er als teacher zij kan je er heen brengen. Ze leven van donaties en vrijwilligers. Veel wees en straatkinderen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Top vakantieplek

Sandra,
10-11-2018

Fantastisch hotel, meer dan de vermelde 3*, super vriendelijk personeel, fijne kamers, prima bedden, mooie locatie en uitstekend eten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk hotel aan prachtig strand, aanrader!

Monique,
5-11-2018

Heerlijk hotel wat direct aan de oceaan ligt met een prachtig zwembad en ligstoelen die op de oceaan kijken. Volgens mij heeft elke kamer uitzicht op de oceaan en een fijn balkon (waar soms een aapje zit 's morgens). Het strand is geen zonnestrand maar je kan prachtig wandelen over het witte zand en de zee is zo ondiep dat je niet echt kan zwemmen maar wel een kilometer de oceaan in kan lopen en nog maar tot je onderbenen nat wordt. Het eten is heerlijk en goed verzorgd en voor ieder wat wils. Er is vers gesneden fruit en zelfs entertainment zoals een koor af en toe. Er is iedere avond om 21.00 uur een leuke show met dans of iets anders. Het chroom van de kranen in de kamer is oud en er is af en toe een rafeltje aan een handdoek en de inrichting is niet heel modern en hip maar dat vonden wij juist erg gezellig. Het is keurig schoon en er is ruim water in de douche. Safari's zijn heel goed te boeken net buiten de ingang van het hotel.

Geweldige vakantie

peter bruggeling,
27-10-2018

Gewoon een fijne vakantie gehad. Zeer vriendelijk personeel. Veel berichten gelezen over de wifi maar was gewoon goed. Eet was goed kamer ook best. Safari was helemaal geweldig gewoon bij

touroperator geboekt. Kan ook bij de beachboys maak weinig uit. Nemen vooral veel sokken mee. Kan je ruilen op het strand voor allerlei spulletjes. Is wel leuk om te doen.

Geweldig genoten , zeker doen 👍👍

Annemarie,
25-10-2018

Een heerlijk hotel om te verblijven , erg lekker met veel smaak gegeten. Van lekkere curry tot pizza men probeerd het iedereen naar de zin te maken 😀😀 de lieve vriendelijke gastvrouwen Dasiey en Linda maar zeker velen anderen laten je echt genieten van je verblijf 👍👍 vanuit je strand bedje kan je heerlijk kijken naar alle activiteiten aan het strand . Ook een lekkere wandeling op het strand is een aanrader 👍 wij hebben onze vakantie verrijkt met een 3 daagde safari gewoon geboekt bij een van de strand jongens, helemaal goed en vertrouwd.

Stjavo East prachtig voor de dieren , heel wijds en veel onderzicht voor het spotten van dieren en west voor de prachtige natuur en toch ook weer andere dieren 😀

Tips. Safari zeker doen ,snorkelen niet echt omdat je per dag 18 euro moet betalen voor het snorkelen , aanrader lekker in het ondiepe zee water wandelen

Gereisd met partner in oktober 2018

Schoon hotel met vriendelijke mensen . Vanuit hier meerdere excursies gedaan . Tip: boek bij een lokale gids (scheelt er veel geld)

Wij zijn in Nederland in contact gekomen met gids. Hij heeft al voor meerdere nederlanders safaris geboekt. Fijn mail contact en vooraf een prijs besproken.

Wij zijn 3 dagen naar Masai mara geweest met een vliegtuigje en hebben geslapen in een glamping tent (een geweldige belevenis)

Ook zijn we 3 dagen met de auto naar Tsavo west geweest , daar oa geslapen in sarova saltlick lodge (prachtige ervaring)

Ook hebben we met hem een schooltje bezocht .

Betrouwbare vriendelijke gids!

Aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bamburi Beach in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bamburi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.