Camping Olmoran Tented Camp

+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 5 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

5 Reviews over Olmoran Tented Camp

• 9donald de klonia15-11-2013

Geweldige accommodatie

Wij verbleven hier met gezelschap van vier personen in twee tenten. Paar minuutjes rijden vanaf de ingang van Masai Mara, om daar te komen was avontuur op zich. Hadden vooraf alles zelf geregeld, dus geen georganiseerde reis. Kwamen uiteindelijk bij lokaal bureau terecht voor safari en accommodatie. Alles was perfect geregeld. Mooie landrover, beter dan busje, en niet onbelangrijk, hele leuke en goede gids.

• 10Kevin de Klonia13-11-2013

Great camp at wonderful location

In september we have visited the Olmoran Camp. It is a wonderful campsite. The local maasai do their utmost to ensure you have a pleasant stay. They serve local and international dishes and there is alcohol. We made use of Aslan Adventure Tours & Travel, which turned out to be an excellent choice. They are situated at Greenhouse, Ngong Road, Nairobi.

• 9Kevin de Klonia11-11-2013

Fantastisch mooi

In September met ouders en vriendin twee dagen in Olmoran tented camp verbleven. Uitstekende accommodatie, nette bungalowtent en schone badkamer. Safari geboekt bij lokaal kantoor in Nairobi zelf. Kantoor ligt buiten Town aan Ngong Road in winkelcentrum Greenhouse. Prima geregeld, ruim op tijd voor de deur van het hotel opgehaald, vriendelijke en deskundige chauffeur. Tegen kleine meerprijs hadden wij een ruime landcruiser geboekt in plaats van de tegenwoordig meer gebruikelijke safari busjes. Achteraf zeker geen slecht idee. Contante betaling op het kantoor is mogelijk. Dit vonden wij een prettige bijkomstigheid.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Co27-11-2011

Dichtbij de gate van de Masai Mara

Na een inspannende reis met erg slechte wegen kom je aan op een prima lodge. De tenten zijn erg comfortabel en hebben douche en toilet. Het is er erg netjes en schoon. De mensen die er werken doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Je kunt er lekker eten en een pilsje drinken na afklopp van de gamedrives. Het 'bushdiner'had wel een hoog touristisch gehalte.... Kortom een prima plaats om te starten met de ontdekking van het vele wild in de Masai Mara. We waren daar met een groep van touroperator.

• 8Marloes19-11-2010

"Geweldige plek"

We hebben hier 2 nachten door gebracht, de rit vanaf de hoofdweg duurt twee en half uur en gaat over wegen met gaten, grindweg en zandweg. Een hele belevenis je bent echt ver weg van alles. De tent kan niet afgesloten worden. Er zijn 14 tenten. Er werken Masai en ze hebben alles voor je over, het eten is gewoon. Bij het ontbijt is er pindakaas. Je hebt een Bush-dinner en je mag als je vertrekt een boom planten. Een bijzondere plek. s' Nachts lopen zebra's bij de tent te grazen en hoor je de hyena's De Masai Mara is overdonderend, een echte aanrader!!!!!!!!!!!

• 7Eetgelegenheden

Camping Olmoran Tented Camp info