8.4FantastischScore uit 26 reviews

Po Box 72630 Nairobi, 00200

Wat zeggen bezoekers over

Mara Sopa Lodge

8.4FantastischScore uit 27 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Hygiëne

27 reviews

Door Roger op 10-05-2018
Gereisd met jonge kinderen

Op zich goede Lodge en voor herhaling vatbaar. Zitten wel een paar nadelen aan; halve dag geen stroom en warm water, geen 3G verbinding en ook zeer matig WiFi alleen bij de receptie. ( en alleen als er stroom is, generator wordt de halve dag uitgezet). Eten ok, maar doordat het afgelegen ligt en de wegen erg slecht zijn wordt niet regelmatig bevoorraad. Onze dochters vonden de aapjes die ontbijt komen stelen wel fantastisch.

Prima ligging voor een Safari trip.
Door TazTinge op 29-12-2013
Gereisd met partner

Heerlijk een aantal dagen vertoeft. We waren het park nog niet in of hadden 4 van de big five al gezien. Wat een geluk hadden we.

Prima Lodge om de Masai Mara te bezoeken
Door edwinboeijen op 26-02-2013
Gereisd met partner

Prima accomodatie om de Masai Mara te bezoeken, houdt wel rekening met een ritje van drie kwartier over een hobbelige weg voor je aan de Gate staat. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Het eten is prima en de bediening is erg vriendelijk.

Prima voor kort verblijf
Door Wesley op 06-09-2012
Gereisd met oudere kinderen

Onze een na laatste lodge tijdens onze safari 'Best of Kenya', en helaas net degene waar we 2 nachten verbleven. Kleine kamers voor 3 personen, slechte klamboes (een groot klamboegordijn waar ongelooflijk veel muggen onder blijven zitten), de douche was kapot bij aankomst, de verlichting dusdanig slecht dat ik nu, een week later, nog wonden heb op mijn voeten, rechterhand en rechterknie omdat ik in het donker keihard ben gevallen. Onderste 'tree' bij trap naar ingang huisje is op dezelfde manier betegeld als het trottoir, in tegenstelling tot de andere, rode traptredes, en er zit ook geen witte of geelzwarte waarschuwingsstreep op voor hoogteverschil. Eindje rijden van de ingang van het park. Geen internet of wifi of mobiel bereik of betaaltelefoon. Helft van personeel spreekt en verstaat slecht Engels. Heel veel trappen, volstrekt ongeschikt voor gehandicapten en bejaarden. Matig eten, 2 avonden hier dineren is 1 keer teveel. Voor 1 nacht prima, 2 nachten ga je je overal aan ergeren.

super lodge!! sfeervol en gezellig
Door Wiebe30 op 09-06-2012
Gereisd met vrienden

niet zo goed als de sopa naivaisha die was uniek maar wel super leuk schone kamers, prima eten en fantastisch park!! masai mara

Heerlijke lodge
Door Patrick op 15-04-2012
Gereisd met vrienden

Prachtig gelegen midden in de Masai Mara. Leuke huisjes en mooi verzorgd park met uitzicht over de masai mara met al het wild. Eten prima en zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Toen mijn vader er na 10 jaar weer was kwam de ober direct met een Elephant Beer met de woorden welcome home sir! Hij herkende hem direct. 's Avonds na het eten lekker bij het haardvuur gezeten. Voor iedereen een aanrader!

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.