Lodge Mara Serena Safari Lodge

Lodge
Lodge Mara Serena Safari Lodge
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mara Serena Safari Lodge voor je op een rij gezet:

7 reviews over Lodge Mara Serena Safari Lodge in het Nederlands

Fantaztisch

Connie Braakman
27-3-2019

Prachtig gelegen hotel met uitzicht op de masai mara. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende verzorging.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een zeer fijne plek om een paar dagen te zijn.

mjlvereecken
1-3-2013

We hebben hier 2 nachten gelogeerd. Een schitterende plek. Inderdaad een heel eind rijden vanaf de gate, maar dat is zeker de moeite waard. De kamers(huisjes) zijn mooi en keurig netjes. Prachtig uitzicht vanuit de kamers. Vriendelijk personeel. Prima eten. Een aanrader!

Gereisd Anders in februari 2013

De mooitse lodge in 4 weken

Diana
13-11-2011

De Mara Serena Lodge was de mooiste lodge die wij in 4 weken Kenia hebben gehad. De ligging ligt welliswaar een behoolrijk eind van de gate vewrijderd, je krijgt er veel voor terug; een geweldige ligging, prachtige kamers en de algehele sfeer is super! Het maakt niet uit aan welke zijde dat je lijgt; links, rechts, voor, of anchterzijde v.w.b het uitzicht heb je overal de hoofdprijs! Ben je een licht slaper is het misschien wel handig om een kamer niet al te dicht bij het restaurant te vrage, want de agregaten maken wel wat herrie

Gereisd Met partner in september 2011

mooi hotel

Paul
18-8-2010

geweldig hotel, van hieruit diverse safari's gemaakt en een heleboel wild gezien ( luipaard, cheeta, olifant, buffel, diverse roofvogels enz. enz.

Gereisd Met partner in juli 2004

prachtig hotel

marc loyson
20-4-2010

uitmuntende ligging en zichten kwaliteit maatijden heel hoog met beperkte keuze

Gereisd Met vrienden in april 2006
2008

De hemel op aarde

Tim en Natalie
21-9-2008

Tijdens onze huwelijksreis hebben 4 nachten geslapen in de Mara Serena Lodge. Het is fantastich gelegen in de Masai Mara, alle busjes komen naar dit gebied om de game-dreives te maken. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is super.

Kortom als je naar de Masai Mara gaat zou ik deze Lodge aanraden, met een prachitig uitzicht over de Masai Mara

Gereisd Met partner in augustus 2008

perfect

Martin
16-9-2008

Wat een genot na een lange reis om zo te worden ontvangen. Enig nadeel is dat er geen familie kamer szijn . de rest is echt perfect

Gereisd Familie in augustus 2008

Lodge info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mara Serena Safari Lodge in Masai Mara Nationaal Reservaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mara Serena Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.