Camping Karen Blixen Camp

0Tonen op kaart

4 Reviews over Karen Blixen Camp

• 9marike godwaldt29-05-2012

Top locatie

Luxe tentenkamp met een prachtig uitzicht op de rivier de Mara. Tenten zijn prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Eten vond ik een minpuntje; de kok serveerde 's ochtends bij het ontbijt opgewarmde pannekoeken waardoor ze taai en koud waren. Na een gesprek met Mark de manager van het camp kregen we verse pannekoeken Het uitzicht is geweldig vanuit de tent, vooral de vele nijlpaarden die in het water liggen. Al met al een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Inge-Lise Thomsen27-10-2011

Fantastisk beliggenhed

Campen ligger fantastisk ned til Mara floden. Der kommer hver dag masser af dyr, som man kan sidde og nyde synet af, når man ikke er med campens dygtige guider på safari. Betejningen er i top. Maden er fin, specielt når man tager kokkens betingelser i betragtning. Teltene er dejligt indrettede. Hyggeligt med den udendørs bruser, specielt når den gav varmt vand.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10familie Hoogendijk25-08-2011

een aanrader

Een heel bijzondere plek. We voelden ons van begin tot eind heel erg welkom. Tenten zijn royaal, van alle gemakken voorzien. Lekker zwembad om tussentijds even te relaxen, waarbij je direct van een drankje wordt voorzien. Mensen in het kamp zijn enorm vriendelijk en doen er alles aan om het verblijf tot onvergetelijk te maken. De begeleiders van het kamp tijdens de safari's zijn echt geweldige mensen. Doen enorm hun best om zoveel mogelijk te laten zien, daarbij zijn ze gezellig in omgang en weten echt alles over de dieren te vertellen. Kortom: voor ons gezin met 2 kinderen een unieke ervaring.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Justina Monk26-11-2010

Fantastic camp

Stunning location. Spacious tents overlooking the river.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Karen Blixen Camp info