Hotel David Livingstone Safari Resort

7.8Goed

Kenia, Kenia, Masai Mara Nationaal Reservaat

Op vakantie geweest naar David Livingstone Safari Resort?

7.8Goed

Tonen op kaart

11 reviews over Hotel David Livingstone Safari Resort

• 9rOn24-02-2011

Wereldplek

2 dagen safari, één overnachting in David Livingstone Safari Resort, hele aardige bediening, in tegenstelling tot de mensen in Mombasa totaal niet opdringerig. Bijna alles is mogelijk. De maaltijden zijn goed te noemen en voor de vroege game-drive is er nog snel wat thee, koffie en koekjes te nuttigen. Na de game-drive een uitgebreid ontbijt. De ligging is grandioos, de bar kijkt uit over ca 50 modderde nijlpaarden. Mijn vlucht was vertraagd en er werd continu door personeel gebeld naar de vliegtuigmaatschappij waar het vliegtuig bleef. Kortom geweldig

Alleen gereisd in februari 2011

• 3Wim van Winkoop11-02-2010

Dit jaar ( januari 2010) slecht.

Na meerdere jaren in deze lodge te zijn geweest ben ik dit jaar behoorlijk teleur gesteld. Ik hoop dat het management hier varandering in gaat brengen en het verval een halt toeroept. Zeer spijtig om te zien wat eens fantastisch was.

Gereisd met partner in december 2009

• 10Fam Smets05-08-2008

een echt rustgevend hotel

Wij zijn in juli 2008 geweest. Er waren maar 7 gasten in het hotel. (wegens de onlusten in januari) De kenianen begrijpen niet dat er niet veel toeristen zijn. Van die onlusten is niets meer te merken. Voor 3 personen waren de kamers misschien iets te klein, maar de kamer is enkel om te wassen en te slapen, buiten was er veel meer te zien. Het eten was er heel goed.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8robert27-12-2007

Mooie ligging aan de rivier, eten en bediening goed, kamers primitief maar comfortabel. Lijkt me niet plezierig daar te zijn als de lodge vol is, maar toen ik er verbleef voor 2 nachten was 40% bezet en dan is het een prima plek om prachtige game-drives te maken. Jammer dat Duitsers , Italianen en Fransen geen of slecht engels praten en verstaan, ik had de pech met fransen in een busje t zitten , dus dat werd vertalen ! Zwembad heerlijk om na de lunch gebruik van te maken.

Alleen gereisd in november 2007

• 8Roxy07-10-2007

Leuke lodge aan de rivier Mara. Tijdens het eten kijk je zo op de krokodillen en nijlpaarden. De huisjes staan ook langs de rivier en 's nachts hoor je de dieren. Dan is het trouwens ook pikkedonker... De kamers zijn basic maar netjes, net zoals de badkamer. Het zwembad is helaas gesloten.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8Jacqueline en Rene08-09-2007

Dave, je hebt pech gehad met je groepsreis! Wij zijn er vorig jaar geweest eind september en het was fantastisch, het eten was prima, de bediening aardig en de gids die we hadden (Dixon) een kanjer!! Ik ga er zeker nog eens naar terug, al was het alleen maar om het feit dat je buiten het reservaat zat en net zo veel wild zag. De nijlpaarden in de rivier bij de Lodge gaven een mysterieus tintje aan de lokatie, de kamers waren niet superlux, maar gewoon goed te doen.

Gereisd met partner in september 2007

• 4Dave14-07-2007

Achterhaald, verouderd, tijd voor een algehele upgrade (likje verf, horren voor de ramen, de tuin vrij maken van brandvlekken in het gras en stinkende as)

Een eigenaar die zich meer bekommerd of zijn glas nog goed gevuld is met alchol en of z'n sigaretje nog smaakt dan dat hij zich bezig houd met het verwelkomen van gasten en aansturen van personeel. Vind de staat van zijn landingsbaan belangrijker dan de weg naar de lodge toe.

Veel te weinig eten in de warmhoudbakken...als het er is; afgekoeld en weinig variatie.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 9ellen04-07-2007

In juli 2005 bezocht.Geweldige ontvangst. Opgehaald bij vliegtuigje en gelijk wild zien. Echt overweldigend.Eten en service prima.Nijlpaarden naast restaurant.De chauffeurs en gidsen zijn erg goed en doen er alles aan om je zoveel mogelijk te laten zien.Boek de trip bij de beachboys. Even goed, veel goedkoper en dan verdienen zij wat.

Gereisd in juli 2007

• 9Baary en Karen12-06-2007

Erg mooie lodge. Aan de rivier de Mara met een heleboel nijlpaarden en krokodillen. Ontvangst en ontbjit met champagne. Goed en gevarieerd eten. Safari's waren uitstekend, inclusief een nachtsafari en wandelsafari. Kamer zijn basic, maar schoon en netjes. Er is tevens een zwembad bij de lodge. Zeer vriendelijke mensen en behulpzaam met al je vragen. Een rustig en mooi plekje, waar je echt van de natuur kan genieten.

Gereisd in juni 2007

0 tips over Hotel David Livingstone Safari Resort