KeniaKeniaMalindiHotels MalindiHotel Tropical Village

Hotel Tropical Village

KeniaKeniaMalindi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Tropical Village voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 43 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 43 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

51 Reviews over Tropical Village

• 9Stefan28-09-2014

Heerlijke huwelijksreis gehad.

Eerste vakantie met mijn kersvers vrouwtje. Was helemaal wat we verwachte, knap hotel, lekker afwisselend eten, supervriendelijk personeel, mooie stranden,.... Na een lange reis van Brussel naar Frankfurt en dan naar Mombasa nog een ritje van 2,5u van de luchthaven naar het hotel aangekomen in een oase van rust. Is een 4* hotel dat zijn sterren zeker niet gekregen heeft. Vriendelijk ontvangt, zeer ruime propere kamers. allemaal in Afrikaanse stijl. Eten was heel lekker en steeds veel keuze, vlees, vis, pasta, vegetarisch, voor ieder wat wils met supervriendelijke bediening. Het animatie team was ook zeer plezant en zeker niet opdringerig en in het hotel was een acrobatenshow, die echt wel de moeite is.

En de Beachboys, die zijn er aanwezig op het publiekstrand, maar zijn beleefd en lieten je met rust als je dat vroeg. maar waren zeer nuttig bij onze wandeling over het rif, als gids en navigator.

Wij gaan zeker nog eens terug.

• 10Rafał27-01-2014

Polecam w 100% wyjazd 19-01-2014 z dziećmi

Byliśmy z dziećmi lat 5 i lat 9 hotel mały kameralny obsługa miła , pokoje czyste , ręczniki i sprzątanie co dzien , plaża ładna , basen ok , dużo animacji wieczorem codziennie sie cos dzieje , śniadania średnie typowo angielskie, obiad kolacja bardzo dobre dużo owoców , dużo ryb , makarony , surówki , pizza wszystko świeże ......... SAFARI KUPOWALIŚMY OD JAKSON moge go odlecieć w 100% na płazy pytajcie o niego GOŚĆ W KOSZULCE POLSKA I CZAPECCE POLSKA 250 dolarów za osobę dzieci za pół ceny mozna targował ale w ramach rozsądku nam opuścił 30 dolcow widzieliśmy bardzo dużo , inni targowali pojechali za 210 od osoby ale z rozmów wiem ze nie widzieli wszystkiego bo kierowcy nie chciało sie szukać zwierząt. JAK DLA NAS WSPANIAŁE MIEJSCE NA WYPOCZYNEK A KOMARÓW NIE WIDZIELIŚMY . JAKIEŚ PYTANIA PROSZE PISAĆ chętnie odpowiem [email protected]

• 8Danny23-10-2013

ontspannende plek met oase-gevoel

We verbleven reeds voor de tweede keer in dit hotel. De kamer was basic maar diende alleen maar voor te slapen en te douchen. Vriendelijke service , goed afwisselend eten en een heerlijke omgeving doen ons besluiten om zeker terug te keren in de toekomst. De animatie is niet te opdringerig en de strandboys zijn aanwezig maar handelbaar. We hadden meer last van de luidruchtige Italiaanse hotelgenoten. Als je een strandvakantie wilt in <kenia dan is dit hotel zeker een aanrader. Minpunt is de lange ( 2,5 uur ) verplaatsing van de luchthaven in Mombasa naar Malindi. Maar POLé, POLé , geniet ervan .

• 5Anita ten Cate17-09-2013

Tegenvaller

Wij zijn hier terecht gekomen omdat het hotel waar wij eerst naar toe gingen dicht was.. Als je in 2 weken tijd Italiaans wil leren dan moet je hier naar toe gaan. Zelfs de animatie was in het Italiaans, leuk voor degene die dat niet waren! Het resort is mooi en goed opgezet en de kamers zijn oké..Het eten was teleurstellend, 3x per dag pasta met inktvis en de rest waar je uit kon kiezen was ook niet veel. Ontbijt was geen ontbijt te noemen, zo weinig was er. het personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam.. Al om al vind ik het geen 4 sterren waard..

• 10Samum09-09-2013

Super Hotel poza małym incydentem na sam koniec

Super miejsce bez uciążliwych małp :-) Mnóstwo jaszczurek. Ogród ładnie wypielęgnowany. Pościel i ręczniki zmieniane. Obsługa zawsze uśmiechnięta i pomocna.

• 9davtam25-07-2013

onvergetelijke vakantie!

Het hotel is zeker de moeite waard om te bezoeken. Vanuit Malindi zelf mooie uitstappen gemaakt (safari's, boottocht,...) deze zijn beter te boeken bij Hassan van het strand dan bij een touroperator, hij biedt een betere prijs en kwaliteit! Het eten in het hotel was top en dit zeker voor een all in. De kamers net en ruim. Het enige minpunt is de lange transfer vanuit de luchthaven +/- 2.5h.

• 8Natalia29-03-2013

Bardzo fajne miejsce!

Hotel jest niewielki, ale bardzo ładny i klimatyczny, pokoje są czyste i wygodne (brak TV w pokojach). Hotel otacza piękny i bardzo zadbany ogród. Plaża bardzo ładna, natomiast woda jest dosyć mętna z powodu dużej ilosci wodorostów. Również dosyć uciążliwi są tzw. beach boysi, którzy oferują na plaży różnego rodzaju towary i usługi. Na szczęscie na teren plaży hotelowej nie mają wstępu (ochrona). Obsługa hotelowa jest przemiła, bardzo dbają o turystów, wszyscy są bardzo pomocni i życzliwi. Jedzenie jest smaczne i dosyć urozmaicone, duży wybór owoców morza, chociaż w tym przypadku "all inclusive" nie oznacza stołów uginających się pod ciężarem jedzenia. Do pobliskiego miasteczka - Malindi - jest zaledwie kilka kilometrów, warto się tam wybrać, przejazd kosztuje ok.2$, a wbrew temu co wmawiają rezydenci - jest tam bardzo bezpiecznie - to miejscowosć typowo turystyczna. Ogólnie polecamy ten hotel osobom, które nie szukają rozrywek, a raczej chcą się wyciszyć i zrelaksować.

• 9crommelinck giovanni06-10-2012

niet te vergeten

De reis naar Kenia was super een mooie tijd gehad met ons tweejes,een zeer goed hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam, het animatieteamis echt tof onze kinderen zouden dit leuk vinden.

• 8Alain Van den Broeck08-08-2012

Mooi hotel en leuke safaris

Hotel is aan het strand gelegen, zeer goede service, vriendelijk personeel, verzorgde kamers die perfect worden onderhouden. Ontbijt, lunch en diner zijn onder buffetvorm. Een zeer uitgebreide keuze aan gerechten. Beachboys zijn nogal 'vastberaden'! Wij hebben 2 safaris geboekt bij Hassan (heeft eigen site en is terug te vinden op het strand). Eén naar Masaï Mara en een tweede naar Tsavo East. Een échte aanrader, perfecte organisatie, mooi tentencamp (Fig Tree) en Lodge (Voi) en tegen een goede prijs. Waar voor Uw geld. Hassan is eerlijk en te vertrouwen! Een toffe kerel die begaan is met z'n kliënten!

• 2eddy.torfs07-08-2012

Kenia heeft dit jaar echt last van de recessie

Prachtig hotel mooie ligging; kamers prima in orde, ook de badkamer. Een echte teleurstelling was het restaurant. Ontbijt; niet echt de naam waardig, confituur, aardappelpuree, vettige bacon, soms geen brood, kortom, keuze onbestaande. Lunch én diner, stipt 13.00h en 20.00h vallen de italianen aan, en plunderen warme én koude gerechten, twintig minuten later heb je enkel nog restjes; er wordt helemaal niets aangevuld, echt nog nooit meegemaakt. Bediening: wil je s'morgens koffie; dan mag je gerust een half uurtje duimen draaien. Drank bij lunch en diner; een kwartier is zo voorbij.

Tropical Village heeft goede recenties gehad, maar dit jaar laat bediening en kwaliteit echt te wensen over.

Hotel Tropical Village info

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)