Hotel Sandies Coconut Village ***

Hotel Sandies Coconut Village ***

Hotel Sandies Coconut Village
Hotel Sandies Coconut Village
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sandies Coconut Village voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Sandies Coconut Village in het Nederlands

Uitstekend verblijf in Hotel Coconut Village

Marika Pruis, 22-2-2012

Wij zijn in de eerste week van Februari 2012 in dit hotel geweest. Het hotel is mooi gelegen en de kamers zijn eenvoudig doch smaakvol ingericht. Wij hadden kamer 309 [ 1e etage] met een zeer ruim balkon en uitzicht op het strand, heel mooi! De enige "maar" zijn de beperkte zwem en snorkel mogelijkheden. Door het grote verschil tussen eb en vloed maar ook door de rif is het water te ondiep en zijn er nauwelijks vissen. De beroemde beachboys zijn inderdaad een gegeven. Echter blijf vriendelijk en duidelijk wat je wel of niet van ze wilt, dit hoort nu eenmaal ook bij Kenia . Verder heerlijk genoten van de service in de hotel, het eten was goed en de service nog beter!Kortom: dit hotel is een aanrader qua service, ligging en eten. Wij hebben een 2 daags safari geboekt via beachboy/man Alfonso en Alex. Zij vertegenwoordigen Big Five safari die goed gekend staan in de regio.

Super!

love_elvira_groep, 11-10-2011

We hebben in dit hotel een super vakantie gehad! Het strand is hartstikke mooi, er zijn wel veel beach boys maar het zijn super leuke gezellige jongens. Aan het begin moet je even duidelijk maken wat je wel en niet wil en de rest van de vakantie zijn het leuke jongens. Ga een keer met ze naar het rif, ze kunnen van alles vertellen en ze doen alles voor een fooi. Wij hadden een super mooie kamer met een grote slaapkamer boven en de badkamer beneden. Het personeel is zo ontzettend aardig en ook de jongens van de animatie Gabriel&Sammy. Het eten was ook goed te doen! Elke dag wel keuze uit rijst, iets met aardappels, groenten, pasta's etc. Wij hebben een 2 daagse vliegsafari gemaakt naar de Masai Mara, echt een aanrader! Ook zijn wij wezen snorkelen bij Watamu. Zeker nog een aanrader is om een bezoek te brengen aan het weeshuis van Ria Fennema en om op outreach te gaan. Ze zijn erg blij met tandenborstel, pennen etc. Ook de kinderen op straat! Helemaal leuk om die kids blij te maken.

in één woord: prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gaetane, 4-10-2011

Coconut Village is super! de enige minpuntjes:

*ligt ver van de luchthaven (ongeveer 2uur rijden)

*de beachboys

voor de rest niets meer dan lof! het eten is super! voor ieder wat wils! het personeel legt je in de watten en is altijd vriendelijk.

De kamers zijn zeer ruim en proper! elke dag wordt je bed versierd met bloemetjes :)

We hebben een zalige week gehad en zouden zo terug gaan!

Geweldige vakantie gehad

Theo en Gina, 22-9-2011

Net terug van een droomvakantie in Kenia! Coconut Village is een supergezellig, goedverzorgd, kleinschalig hotel. Het is prachtig gelegen direct aan zee met een mooi privéstrand. De kamers zijn niet luxe, maar wel ruim en schoon. Voor ons waren de bedden echter aan de harde kant. Het eten was goed en gevarieerd. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Er is voldoende entertainmentaanbod, maar het is niet overheersend of luidruchtig. In de omgeving is ook veel te doen. Wij hebben een prachtige 2 daagse safari naar Tsavo East gemaakt en leuke dagexcursies naar Hells Kitchen en het marinepark gedaan. De safari hebben we ter plaatse geboekt bij het lokale reisbureau en de excursies geboekt op het strand bij Steven. Hij werkt voor hetzelfde lokale reisbureau en is betrouwbaar. Dit hotel is echt een aanrader en wij zullen zeker nog eens terugkomen!

Super

valentijn, 19-9-2011

Coconut village is een leuk klein hotel. Het prive strandje is super mooi met veel palmbomen. De service is uitstekend al het personeel en de animatie jongens Gabriel en Abdul zijn super beleefd, vriendelijk en soms een beetje gek. De kamers zijn basic maar schoon en het eten is goed en lekker.

Tijdens ons verblijf alle bedjes wit geverfd en er werd nog veel meer onderhoud gepleegd. Er verblijven veel italianen maar ook wat duitsers en nedelanders. Wij hebben een drie daagse vliegsafari naar de mara gemaakt en overnacht in Elangata olerai camp, ook te boeken op het strand, bij Steven en zijn jongens. Zij werken voor het lokale reis buro. Kortom wij hebben genoten en missen het mooie Kenia nu al.

Mooi, gezellig kleinschalig hotel.

Sandra, 4-3-2011

Kleinschalig hotel; fijne sfeer, gezellig restaurant, goed eten met voldoende keuze, zeer vriendelijk personeel en een heerlijk strand waar je niet hutje, mutje naast elkaar ligt. Grote adkamer, maar wel aan renovatie toe en middelmatig schoon (randen, muren). Grote slaapkamer, bed wat aan harde kant, maar verder niets op aan te merken. Geen TV op kamer. Bij aankomst wel borg moeten afgeven voor kluis, adapter en strandhanddoeken. Hotelketen met 3 andere hotels in de buurt. Je kan gebruik maken van hun faciliteiten, maar eten en drinken moet je in de andere hotels wel betalen. Ligging: 2 uur van Mombasa vliegveld. Prijs/Kwaliteit: hangt natuurlijk af van wat je ervoor betaald. Blijft natuurlijk veel geld bij de reisbureaus hangen. Malindi stad: druk, veel winkeltjes/kraampjes. Toeristen kunnen er rustig rondlopen. Moet er wel tegen kunnen dat ze je steeds aanspreken voor verkoop waren. Malindi omgeving: groen en lijkt iets minder arm dan Diani Beach regio. We komen zeker graag terug !!

Sfeervol hotel

Bas Preeker, 20-12-2010

Vandaag teruggekomen na een fantastisch verblijf. Hoge waardering Zoveer volledig terecht. Kleinschalig hotel, zeer sfeervol, personeel geheel gericht op het maken van een fijne tijd. Eten zeer afwisselend, absoluut een aanrader voor vegetariers ook. De ligging van de voordeelkamers is wel minder dan de kamers met (gedeeltelijk) zeezicht. Wij hebben na 1 nacht een andere kamer gevraagd en gekregen (een betere) omdat er 's nachts ineens behoorlijk lawaai was van hotel apparatuur. Werd prima opgelost (ook omdat het hotel niet vol zat).

Beachboys zijn echt niet zo'n probleem, tenminste als je het kunt opbrengen om ze met een glimlach te negeren. Gewoon nergens op ingaan en je eigen koers varen, dan is er niets aan de hand.

Beachboy Steven is zeer betrouwbaar en maakt deel uit van een plaatselijk reisburo. Wij hebben met hun een safari naar Tsavo East - Voy lodge gemaakt. Aanrader. Kost rond de 200 euro voor 2 dagen. Value for money!!

een super plek!!! Bas en Jerome

Bas en Jerome, 24-11-2010

Net terug uit kenia en verbleven in coconutvillage. Super kleinschalig hotel in Malindi. Zeer goed en vriendelijk personeel, ze doen alles voor je!! Het eten is goed en gevarieerd, en zit aan een opgedekte tafel!! Mooie tripjes gemaakt waaronder een safari en hebben veel van het land gezien! Lekker strand waar je bij eb op en rond het rif naar visjes en zeesterren kunt zoeken! De verkopers waren echt heel irritant, dat was het grootste minpunt!!! Lekker zwembad en ligstoelen zat!!! Kamer eenvoudig maar goed schoon met een eigen terras of balkon met een lounge bed en stoelen, prima!! Ook lounge banken en prettige zitjes rond de bar gezellig aangekleed onder een palmboombladeren dak in de open lucht! Voor entertainment naar het hotel er naast (erg groot en wat onpersoonlijker). Hebben een top vakantie gehad mede dankzij dit hotel, super uitgerust!!!! Als ik terug ga naar kenia ga ik hier weer heen!! Nogmaals top personeel!!!

Oase van rust met super lief personeel!!

M. de Jonge, 15-11-2010

Fantastische vakantie gehad in Coconut. Het is een heerlijk klein en daardoor rustig hotel. Zitten allemaal mensen die niet van entertainment houden, dus dit wordt ook bijna niet aangeboden. De beachboys zijn uitermate irritant, maar als je duidelijk bent laten ze je vanzelf met rust. Het eten is super goed. Er is ruim voldoende keuze, voor zowel vlees en vis liefhebbers en ook vegetarisch is het aanbod prima!

Goede plek voor goede vakantie

Yuri en Liane, 8-10-2010

Heerlijke vakantie gehad in Coconut Village. Veel Italianen maar zijn nog altijd beter dan Russen. Strand zat rond ons verblijf vol met wie maar dat zou volgende maand verdwijnen. Aldaar ter plaatse een safari geboekt naar Masai Mara (vliegen) geboekt bij een lokaal bureau, Big Five Venture in dezelfde straat als het hotel. Via beachboys terecht gekomen maar goed kunnen onderhandelen. Super safari gehad (mocht ook wel voor het geld).

Hotel ligt strak aan het strand en wordt door een verhoging gescheiden van het ´echte´ strand. Eten is goed en afwisselend genoeg. Het is een bescheiden all in resort wat ons wel beviel, niet te grootschalig. Personeel, en dan ook iedereen is behulpzaam en vriendelijk. Elke dag schoonmaak van de verzorgde kamers. Douchewater is ietswat zout maar geen last van gehad.

TIP neem wat extra spullen (kleding-shampoo-kinderspullen) mee en doe de plaatselijk bevolking op safari of in Malindi er heel veel plezier mee. Hakuna Matata

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandies Coconut Village in Malindi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandies Coconut Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandies Coconut Village scoort een 9.26 uit 10 op basis van 34 reviews.