Hotel Diamonds Dream of Africa

We hebben een aantal aanbieders voor Diamonds Dream of Africa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Diamonds Dream of Africa in het Nederlands

The best!!

Nathalie, 27-5-2014

Onze eerste keer in Kenia is een topper geworden, zeker ook door onze ervaring met dit hotel. Heel klassevol, lekker eten, de bediening is super, heel persoonlijk, maar toch niet opdringerig.

We hebben ook een 2 daagse safari geboekt bij Hassan. Iemand die in Malindi woont en er safari' s organiseert. We waren eerst wat terughoudend, maar beslisten toch om met hem deze ervaring aan te gaan. Het werd een "lifetime experience"!!!! Hassan en zijn chauffeur weten als geen ander dieren op te sporen, ze voldoen aan al je vragen, wensen...We logeerden in de Voi Lodge....een zalige plaats! Ik kan alleen maar aanraden : ga met Hassan mee en beleef de tijd van je leven. TOP!!(malindisafaris.net)

De combinatie van al deze ervaringen maakte dat wij van dag een tot de laatste minuut genoten hebben.

Heerlijk hotel

MW, 28-11-2012

Absoluut heerlijk hotel, zeer luxueuze kamers, super lekker eten, relaxe zonder al te veel poespas rond om je heen. Wij waren er in oktober en er waren maar enkele andere gasten, voor ons super voor de mensen ginder een kleine ramp want het is en blijft Afrika : zeer arm. hebben een safari geboekt met lokale gids. Alles perfect geregeld en als je nog een koppel vindt, laten ze de prijs nog wat zakken. Deze is in vergelijking met de Touroperator zowiezo al een heel stuk minder. De mensen hebben een certificaat dat ze je graag tonen. En, de safari 1 dag Tsavo East want we waren er maar 1 week, was geweldig, vermoeiend maar naar Kenia gaan en niet op safari is naar Parijs gaan en de Eifeltoren niet bezichtigen. We hebben ook gedoken met Blue Fin en de duikjes waren heerlijk, relaxed max 14 m diep en op 3 van de 6 dives hebben we schildpadden gezien, veel macro, kreeften, baracuda, giant groupers, sweetlips,.... Dive center = schitterend !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamonds Dream of Africa in Malindi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamonds Dream of Africa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diamonds Dream of Africa scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.