Villa Casablanca

• 9.4Ruimte

Villa info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

15 Reviews over Casablanca

• 10Ben & Meggie26-02-2007

Wat een heerlijk relaxed geweldig rustgevend hotel. Na een week hard werken in mombasa met Stichting Studiebol was het een verademing om hier tot rust te komen. De rust, de luxe en met name de gastvrijheid bracht onze groep bijna in hogere sferen. Jammer dat voor het eten geen cijfer gegeven kan worden want dat verdient 3 michelinsterren. Fantastisch! We komen snel terug.

• 10carisa fafianie20-12-2006

Ik heb genoten het was in een woord geweldig zeer vriendelijk personeel de gastheer en dame erg vriendelijk alles was keurig en schoon omgeving prachtig uitzicht vanuit je kamer een sprookje de uitjes perfeckt geregeld een vakantie om nooit te vergeten john en irma en natuurlijk het personeel bedankt

• 10carisa fafianie20-12-2006

Ik heb mogen genieten van een week luxe en gezelligheid van villacasablanca het personeel is zeer attent en erg vriendelijk de kamers waren super gezellig en mooi en zeer schoon de gastheer en gastvrouw hebben gezorgd voor een onvergetelijke vakantie de safari en het snorkelen en nog veel meer waren een grote beleving ook buiten de villa zijn de mensen zo ontzettend vriendelijk ik kan allen nog toevoegen voor mij een droomreis

• 1007-11-2006

Echt een AANRADER! Mooi hotel, knusse warme inrichting, rustige ligging, heerlijk vlak aan zee, heerlijk eten, mooie warme inrichting, leuk en gezellig personeel, geweldige kamers..... Wij hebben genoten!

• 10Rob Eikhoudt, Koos Goedknegt29-10-2006

Enkele jaren geleden zijn we op visite geweest bij vrienden die daar verbleven. Meteen waren we onder de indruk. Het is niet meer uit onze gedachte geweest en nu zijn we net 4 dagen terug van een drieweeks verblijf. De bediening is zeer prettig en vriendelijk. Door de afrikaanse inslag gaat er eens wel wat anders als dat je verwacht. Vanaf het eerste moment waren we thuis. Ons tweede huis. De heerlijk rustiek gelegen villa is een heel fijn verblijf waar de gast ook echt gast is. Als je wilt weten wat een echte gastvrouw en - heer is: Breng een bezoek aan de villa. Perfect eten, lekker zitten met een drankje, lekker "ouwehoeren", maar ook serieus natuurlijk. Voor kinderen zijn hier weinig of geen mogelijkheden, wat voor ons wel prettig is. Van hieruit zijn er mogelijkheden te over om andere delen te bezoeken van Kenya. Het is ons zo goed bevallen dat we in maart 2007 zelfs vijf weken gaan. EEN ECHTE TOPPER, ZELDEN MEEGEMAAKT!

• 10Marque Drayer23-10-2006

Echt een top plek, fantastisch personeel, super kamers. Ik heb in een van de nieuwe kamers geslapen die waren dus ook top. Het eten was trouwens ook perfect.

• 9van der pluym21-10-2006

we zijn er met drie vis vrienden daar geweest . het hotel is erg mooi , en alles is mooi verzorgt. twee min punten vonden we dat het strand wat ver van het hotel was . en aan de voorkant van het hotel altijd een poort die op slot staat . verder super naar ons zin gehad . en veel leuke gespreken gehad in de geweldige. soort woonkamer met uitzicht op zee. ik ga er zeker nog eens terug . een echte aanrader dus . henk...

• 9mark17-10-2006

Heerlijk hotel aan de zee. Omdat het zo kleinschalig is voel je je al snel thuis. De zeer vriedelijke bediening helpt ook zeker. Mooie inrichting en luxe kamers. Ik heb echt een heerlijke week gehad.

• 10Patrick F Wermer16-10-2006

Fantastische locatie om tot rust te komen. Gastvrije bediening met een grote glimlach :) Wegdromen in een boek over tropische hotels, en zelfgebakken chips eten bij de pool. Mooie schone kamers met een goede airco en een heerlijk bed. Kortom een unieke (romantische) locatie en een heerlijk thuiskomen na een zonnige Keniaanse dag.

• 10Geeke van der Sluis16-10-2006

Geweldig verblijf! Even uit de drukte van het Keniaanse straatleven! Heerlijk tot rust gekomen in alle fijne heerlijke leeshoekjes en lekkere banken die overal staan! De duik in de frisse zee en daarna in het zwembad, maakte dit een perfect verblijf! Super gastvrij! AANRADER!!!

Villa Casablanca info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij