Malindi

Reviews over Malindi

het echte Afrika

Danny
    23-10-2013

Als toerist ben je de koning te rijk in Malindi. Hier proef je Afrika zoals het hoort te proeven. Buiten de vakantiehotels is er genoeg te beleven in en rond Malindi. Bezoek de ruïnes Gedi, de vlindertuin, Hell's Kitchen, ga snorkelen of boek een safari naar een van de natuurparken in de buurt. Het dagelijkse leven in Malindi speelt zich af op straat. Neem een Tuk-tuk en verken het centrum . De dagelijkse markt, het toeristencentrum met zijn talloze shops en handwerkateliers. je moet je vakantie niet noodgedwongen doorbrengen aan het zwembad, er is genoeg te zien om er een afwisselende tijd van te maken.

Gereisd Met partner in september 2013

Nice!

love_elvira_groep
    11-10-2011

Malindi is een super gezellig dorp! Heerlijk met de tuk tuk door het centrum en leuke winkeltjes bezoeken. Wij hebben ons zeker niet onveilig op straat gevoeld, de mensen zijn ontzettend vriendelijk en doen alles voor een fooi.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Mooi gelegen, wel veel italianen

ginavanbommel
    11-10-2011

Malindi is een Afrikaanse stad, met niet al te veel culturele elementen. Het is echter zeer mooi gelegen aan zee, heeft vele mooie resorts en is er veel te doen voor toeristen. Het is een prima uitgangspunt voor excursies en safari's of een mooie verlenging na een rondreis. Malindi heeft een eigen luchthaven, een pluspunt voor degene die een safari naar bijvoorbeeld de Masai Mara wil maken. De mensen zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. Ook is het gebied veilig te noemen. Het meenemen van een fotocamera is geen enkel probleem.

Gereisd Met partner in september 2011

Confronterende armoede en prachtige stranden!

M.
    16-11-2010

Malindi is redelijk klein en overdag heel veilig om op pad te gaan. Je hebt er prachtige stranden en het is een stuk rustiger en minder vies dan bijvoorbeeld Mombasa. Het weer is er ook over het algemeen beter dan in Mombasa. Wil je nog iets goeds doen voor de lokale bevolking; ga dan op bezoek bij een weeshuis in Malindi. Er bestaat een weeshuis (blessed generation) die gerund word door een Nederlandse dame. Neem een zak ballonnen mee of wat kleding en je maakt de kinderen enorm blij!

Gereisd Met partner in oktober 2010

fantastische plek

Sandra
    7-9-2009

Leuk stadje, heel aardige mensen, leuke winkeltjes bij het strand. Aanrader is de houtfabriek. Laat je rondleiden door een local. Gigantische fabriekshal met houtwerk. Voor de echte koopjesjagers, of om een goede richtprijs te hebben voor de beachboys. Malindi waterpark is erg leuk om te snorkelen. Je gaat dan met een bootje naar het rif. Neem wel brood mee! Boven op het dak kun je dan nog lekker zonnen na het snorkelen. Vergeet niet de schipperr te tippen, want hij verdient geen bal!

Gereisd Met partner in augustus 2009
Malindi scoort een 8 uit 10, op basis van 30 reviews