Lodge Kizingo

LodgeKleine hotelsWeer vandaag32°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Kizingo voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Kizingo in het Nederlands

In één woord GEWELDIG!!

Gerben en Chantal, 17-9-2010

We zijn hier 4 dagen geweest als afsluiting van onze huwelijksreis. Het is in de hogere prijsklasse, maar het is het waard. Na een binnelandse vlucht stap je op een speedboot die je naar het ecoresort brengt. Helaas hebben wij net de uitkomende schildpadden gemist; bel even met het hotel om na te vragen wanneer de schildpadden eieren uitkomen; ze kunnen dat vrij goed voorspellen. Het resort is een en al rust. De service is geweldig en de kwaliteit van het eten fantastisch. Het is wel eten wat de pot schaft, maar alles was geweldig. 's Middags is het "Tea Time" met koekjes. Vanuit het bed uitzicht op de zee en uren gelopen over het spierwitte zand zonder iemand tegen te komen. 's Avonds lopen er overal "ghostcrabs" heel grappige en schichtige beestjes. Een massage is aan te raden. Het kleine winkeltje biedt lokaal gemaakte snuisterijen (hele mooie riem gekocht). We wilden graag nog een nacht bijboeken, maar dat ging niet ivm de vlucht naar huis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Kizingo in Lamu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Kizingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Kizingo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: