Lodge Lion Hill

Lodge Info

Meer lodgeinfo

2 reviews over Lodge Lion Hill

• 8Paul18-08-2010

mooie vrijstaande hutjes met rieten dak

mooi hotel met geweldig uitzicht op de omgeving. De hutjes liggen verspreid door de grote tuin en zijn met trapjes te bereiken. Onze mede reizigers in de jeep hadden gekozen voor een upgrade van hun kamer en hadden een super grote hut gekregen met complete woonkamer en fire place buiten op het terras waar 's avonds na het diner iemand kwam om het kampvuur aan te maken. Hebben hier nog enkele uren door gebracht met wat drank.

• 8Rob en Willy11-08-2010

Zeer mooi aangelegd resort

Mooi aangelegd tegen een heuvel op. Groene tuin, en vanaf het terras mooi uitzicht. Kamers zijn goed en schoon. Eten is zeer uitgebreid en heerlijk vers.

0 tips over Lodge Lion Hill

0 vragen over Lodge Lion Hill