Reviews over Lake Nakuru Nat. Park

Fantastisch uitzicht

Maurice
    8-7-2013

Geweldige beleving!! De tenten zijn erg sfeervol en het uitzicht vanaf de berghelling is fantastisch. Na het eten lekker bij de openhaard een glasje drinken. Het personeel is zeer behulpzaam, het zijn jongeren vanuit de regio welke op deze manier geholpen worden.

dicht bij park

Corrie
    8-11-2012

Het was een hele fijne ervaring om hier zo dicht bij de dieren te logeren

zeer mooie lodge

Jan
    1-10-2012

Dichtbij lake nakuru gelegen met kamers met prachtig uitzicht over de vallei.

Zeer lekker eten en prima service.

Heerlijk einde van de safari!

Wesley
    6-9-2012

Wij waren erg blij dat we de safari 'Best of Kenya' eindigden op zo'n mooie, fijne plek. Slechts een paar kilometer rijden op slechte wegen, want dichtbij een fijne asfaltweg (wat een verademing vergeleken met de Masai Mara wegen!) Hele mooie ligging, vanuit onze (fijne en schone) kamer en balkon hadden we een prachtig uitzicht over de vallei, met een paar neushoorns en het meer in de verte en bavianen een stuk dichterbij (zelfs in het park, over de paden en tussen de huisjes door). Hele prettige, lichte kamer (8 vierkante meter aan schuifpui ramen) met 3 eenpersoonsbedden en een ruime badkamer. Avondeten matig, maar ontbijt en lunch (heerlijke koude pizzastukjes!) goed. En heel fijn: de beste service van alle lodges en hotels in Kenia waar wij zijn geweest! Heel vriendelijk restaurantpersoneel (vooral Virginia), ze onthouden je naam zelfs, en een hele lieve en grappige vrouw bij het internetcafe/business center. Deze mensen hebben echt zin/plezier in hun baan! 24/7 elektriciteit

wat een uitzicht!!

Wiebe30
    9-6-2012

als je de kans krijgt probeer een lodge dat begint met 100 dan krijg je echt een ongelooflijk uitzicht kijk alleen uit voor de wilde bavianen, perfecte lodge voor 2 nachten.

Lake Nakuru Nat. Park scoort een 9,1 uit 10, op basis van 13 reviews