5 reviews over Hotel Lake Elementaita Lodge in het Nederlands

Prachtig uitzicht over het meer

D_Vrauwdeunt
18-3-2011

Mooi oud hotel (hoofdgebouw). Keurige kamers ondergebracht in goed onderhouden bloemrijke tuin, op korte afstand van het hoofdgebouw. Electriciteit en warm water aanwezig. Lekker eten in buffetvorm, eventueel buiten eten op terras met prachtig uitzicht over het meer. Wandelingen rond het meer mogelijk.

Gereisd met vrienden in maart 2011

"prachtig verblijf"

Marloes
19-11-2010

Erg fijn om hier te verblijven, de mensen, de plek en de omgeving waren fantastisch. Helaas waren de kamers zeer gedateerd.

Gereisd met partner in oktober 2010

mooie tuin

Harm
22-10-2010

mooie kleinschalige lodge.

1 nacht hier verbleven tijden rondreis.

heerlijk eten en een mooie tuin met veel vogels.

goede service.

kamers zijn wel aan onderhoud toe en erg gehorig.

mooie tuin

Harm
22-10-2010

mooi kleinschalige lodge. hier 1 nacht verbleven tijdens rondreis.

eten is geweldig. onze kamer was in slechte staat wel schoon. hele grote spin op kamer die niet te vangen was omdat hij steeds in allerlei kieren en gaten verdween.

moko1966
17-10-2010

Wil je tot rust komen dan is dit een heerlijke plek. De lodge ligt aan het meer, mooi uitzicht vanaf het terras, vriendelijke en gastvrije mensen, prima maaltijden! Een wandeling naar het meer is aan te raden. Wij waren samen op reis. In het weekend zijn de prijzen lager. Wij kwamen daar op zo-middag aan en bleven hier 2 nachten voor de weekendprijs.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lake Elementaita Lodge in Lake Elemantaita, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lake Elementaita Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.