Kilifi

Reviews over Kilifi

Een Bounty gevoel.

Diny Altena de Jong
    20-12-2012

Een geweldige plek om tot rust te komen. Het huispersoneel is reuze aardig en willen alles voor je doen. Niets hoeft en alles mag. Verwacht geen luxe maar in vergelijking met de de lokale bewoners is dit prima. Je moet wel van"huisdieren" houden.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

na een prachtige maar vermoeiende safari in het serengeti

geertruida schoonheim
    24-6-2007

na een prachtige maar vermoeiende safari in het serengeti en ngorongoron ben ik naar mombasa gegaan om uit te rusten, maar mombasa was erg druk in kilifi vond ik wat ik zocht. een klein maar goed verzorgd hotel het makutivillas resort aan de old ferry road met goed restaurant,en zwembad en prachtige tuin, de prijs uiterst billig. Kilifi, een typisch afrikaans dorp, druk, met busstage en markt, diverse mooie stranden en de kreek waar ik heerlijk heb kunnen rondvaren. prachtige zonsondergangen.De tocht op zee, buiten het rift in een originele afrikaanse vissersboot(uitgeholde boom met zeil)was geweldig een grote emotie. Ook de ritjes om de kreek en naar verschillende dorpjes meer naar het westen, ganze en bamba waren erg leuk, watamu en malindi erg druk met veel toeristen had ik snel bekeken. De mensen erg vriendelijk en gastvrij. Ik ben geheel uitgerust van mijn prachtige vakantie naar huis gegaan.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn net terug uit Kenia en hebben een super vakantie

Miriam Lammertink Bert Lamers
    19-11-2004

Wij zijn net terug uit Kenia en hebben een super vakantie gehad.Mnarani club was geweldig eenvoudige maar schone kamers,erg vriendelijk personeel en heerlijk eten.Je kunt gaan fietsen in de omgeving een riviersafari doen en een dagje snorkelen en lunchen op een hagelwit strand lekker kreeft eten!! Mnarani club heeft trouwens een schitternd zwembad! Wij vonden het geweldig Miriam Lammertink en Bert lamers

Gereisd Anders in november 2004
Kilifi scoort een 8,4 uit 10, op basis van 8 reviews