Hotel Swahili Beach Resort *****

Hotel Swahili Beach Resort *****

Hotel Swahili Beach Resort
Hotel Swahili Beach Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Swahili Beach Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Swahili Beach Resort in het Nederlands

Ben, 7-12-2014

Wij komen al heel wat jaren in deze regio. Voor het eerst in dit hotel.

Alles klopt en is dik in orde, Buffet eten was geen pruttelende bakken van de vorige dagen, maar er werd vers gebakken en gekookt zelfs de friet aan buffet gebakken. Je kiest vlees of vis met groente en het wordt vers bereid , dit is het eerste Hotel waar we dit tegen komen.

Kortom perfect

Wat een prachtig hotel !

Debbie en Alex, 14-12-2012

Twee weken verbleven in Swahili beach en bij het inchecken was er een kleine vergissing waardoor we een up grade kregen; Prachtige kamer met mooi uitzicht over het zwembad en de Indische oceaan. Lekker eten, cocktails en drankjes van zeer goede kwaliteit, probeer zeker een dawa. A la carte restaurants zeker aan te raden. Zeer vriendelijk personeel, al doen ze het meer voor de tips. Een zeer goede vakantie !

Schitterend hotel

m.c.j. de boer, 26-8-2012

Een top hotel, prachtige grote, schone kamers, prima service en zeer vriendelijk personeel,

Het eten was geweldig, zeer gevarieerd en van goede kwaliteit.

Het hotel is heerlijk rustig, zonder harde muziek en entertainment.

Het grote zwembad met ruim voldoende ligbedden en stoelen is schitterend.

In de leuke strandbar met uitzicht op de Indische oceaan kun je op ieder moment van de dag relaxen en genieten.

Het beloofde witte strand werd na iedere vloed helaas overdekt met een dikke laag zeegras. Alhoewel men veel moeite deed het strand schoon te maken was dit een tegenvaller. Of men het hele jaar last van zeegras heeft was niet duidelijk.

Dit hotel is wat mij betreft een aanrader waar ik graag weer een keer naar toe zou willen gaan.

paradijs in Kenia, super de luxe resort

astrid , 16-3-2012

Wij zijn in maart 2012 2 weken in Swahili Beach Resort (Diani beach, Kenia) geweest. We konden weinig informatie vinden omdat het een nieuw resort is (gereed 2e helft 2011). Maar gelukkig hebben we het er toch op gewaagd (gebaseerd op hun eigen website).

Het is een prachtig resort, een echt paradijs. De kamers zijn super de luxe (we dachten eerst dat we een speciale kamer hadden maar het bleek dat de standaard kamer reeds van alle luxe voorzien is en supergroot is. Het personeel is erg vriendelijk en doen alles voor je (zonder je het gevoel te geven dat ze het voor een fooi doen). We zijn al op vele plaatsen geweest maar dit slaat echt alles. PS eten is ook super. Kortom een supervakantie we gaan er zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swahili Beach Resort in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swahili Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Swahili Beach Resort scoort een 8.78 uit 10 op basis van 6 reviews.