Géén boekingskosten
KeniaKeniaDiani BeachHotels Diani BeachHotel Southern Palms Beach Resort

Hotel Southern Palms Beach Resort

KeniaKeniaDiani Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Southern Palms Beach Resort voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 233 reviews

• Sportfaciliteiten

255 Reviews over Southern Palms Beach Resort

• 9Remco28-03-2019

Fantastisch!

Geweldig resort. Lekker eten en heel behulpzaam en servicegericht personeel. Heerlijk relaxen op het strand of bij het zwembad. Genieten van een drankje bij de Pool-bar of een potje beachvolleybal. Entertainment is prima. Kamer was heel netjes en schoon.

• 9Sandra24-02-2019

Super mooi hotel service heel goed gezellig alles aanwezig lekker eten zeker bbq restaurant zwembaden werden heel de dag schoongemaakt echt een geweldige week met hele lieve bedienng

• 9Kevin en Annemie Dragone21-01-2019

Een prachtige reis!! Wij komen terug!

Een droomreis gehad!! Prachtig hotel, prachtige omgeving, vriendelijke mensen... kortom: het was top!!!!

• 10Fam Vollema16-01-2019

prachtig vakantie plekje voor de winter vakantie

Mooi hotel ontbreekt aan niks voor Afrikaanse begrippen

• 10jolanda wilmink28-05-2017

ongelooflijk zo mooi

alles was daar goed het eten de ligging ,de kamers je met en zonder ligbad .in de ochtend kwamen de apen bij je zitten ,je kon heerlijk naar het zwembad toelopen daar van daan had je de indische oceaan op nog geen 50 meter van je resort af ,s,avond had je entertainment tot 11 uur .de rest kon jezelf invullen of je bleef daar of je ging naar nkunda naar een plaatselijke bar of discotheek reuzegezellig wij zelf hebben er veel vrienden gemaakt ,en er zelfs een zoon bijgekregen die ons dagelijks skypt en wij hem.het resort is ook zeker kindvriendelijk de opvang let de hele tijd op je kind als je even alleen wil zijn en het kost je niets extra als je all inn bent .drie maal daags is het eten om half 7 om 1 uur en om 7 uur tussen door kun je in allerlei lounges nog eten halen zoals pizza patat en de rest drinken kun je ook overal bestellen.het zwembad mag je vanaf 6 uur in de ochtend in tot 6 uur s,avonds daarna wordt het schoongemaakt tot de volgende ochtend

• 9Amin Muhammad12-08-2016

More than excellent....

The hotel, facility, service, variety was more than Excellent.... (1) variety and quality of food: just wonderful. other than main restaurant, they have Italian, BBQ restaurants as well which are part of all inclusive package (2) Service/staff: excellent, very polite, quick and customer oriented (3) Maintenance and cleaning: Their maintenance of pool, rooms, walk way path, restaurant is great and quick. They really do well care of small areas as well. (4) Kids club: variety of activities for kids to play and spend time.

it was worth going and spending holidays place, beach is amazing, clean.... once you enter this hotel you don't need to go out anywhere. Daily at night also they have variety of activities.

areas of improvements: (1) need to improve on internet connection and speed - its very slow and connection is not good (2) each room door should have noise prove facility as while you are in room resting, you could hear passing by people voice which can be disturbing at times.

• 7Ruth08-05-2016

Family with teenagers

We were in this hotel on February. Nice hotel teritory and beach. Poor choice of food, cocktails served very primitive, without decorations. There is no awareness about cleanliness but helpful staff. Good evening programs. Our room was large, neat but with poor bathroom.

• 9Yvonne05-10-2014

Super hotel, echt een aanrader!

Het is een geweldig familiehotel. Personeel is fantastisch, eten is prima. Onze kinderen (5 en 8) hebben zich uitstekend vermaakt met de leden van de animatie, maar ook gewoon in het zwembad. Kamers zijn keurig netjes en mocht je onverhoopt toch ergens tegen aan lopen wordt het binnen zeer korte tijd uitstekend opgelost. Het was voor ons de vierde keer maar beslist niet de laatste keer!

• 9Hans van Donkelaar12-01-2014

Fantastisch Resort!

Wij zijn in nov-dec 2013 naar dit Resort geweest. In één woord geweldig! Er zijn meerdere eet mogelijkheden. Er is een hoofdrestaurant (lopend buffet), Grill, Libanees (tegen betaling) en een Italiaan. Wij zijn overal geweest op de Libanees na. De Italiaan was onze favoriet. Heerlijk eten, moet je echt proberen!! De bediening is super, en het personeel is heel vriendelijk. Iedereen wil een praatje maken. Strand is recht tegenover het resort. Af en toe wel rennen om de Beach Boys te ontwijken, maar dat maakt het ook wel weer leuk! Wij hebben een safari gepland en 2 uitstapjes! Uitstekend geregeld. In Nederland geboekt via een local gids. Wel hebben we een kleine aanbetaling gedaan, en de rest achteraf in Kenia betaald. Alles was precies zoals afgesproken!! Perfect voor elkaar. Nog een aanrader is snorkelen op Wasini Island! Prachtig koraal. Voor de liefhebber is er ook een mogelijkheid om te duiken! Dit resort is een echte aanrader!

• 9gertjanmaaike10-01-2014

Er lekker even helemaal uit

Prachtig resort. Prima voor de kinderen. Mooi strand direct gelegen bij het resort. Problemen worden direct en adequaat opgelost. Mijn dochter kreeg wel na 1 dag zwemmen een oorontsteking aan beide oren door het zwembadwater. Geen dokter op het resort maar wel een ziekenhuis waar je kostenloos heengebracht wordt en weer terug gebracht. Iedereen uit ons gezin heeft wel wat last van het eten gehad. Blijf opletten met sla ook in dit resort. Verder een aanrader.

Hotel Southern Palms Beach Resort info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)