Hotel Southern Palms Beach Resort ****

Hotel Southern Palms Beach Resort ****

Hotel Southern Palms Beach Resort
Hotel Southern Palms Beach Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Southern Palms Beach Resort voor je op een rij gezet:

247 reviews over Hotel Southern Palms Beach Resort in het Nederlands

ongelooflijk zo mooi

jolanda wilmink, 28-5-2017

alles was daar goed het eten de ligging ,de kamers je met en zonder ligbad .in de ochtend kwamen de apen bij je zitten ,je kon heerlijk naar het zwembad toelopen daar van daan had je de indische oceaan op nog geen 50 meter van je resort af ,s,avond had je entertainment tot 11 uur .de rest kon jezelf invullen of je bleef daar of je ging naar nkunda naar een plaatselijke bar of discotheek reuzegezellig wij zelf hebben er veel vrienden gemaakt ,en er zelfs een zoon bijgekregen die ons dagelijks skypt en wij hem.het resort is ook zeker kindvriendelijk de opvang let de hele tijd op je kind als je even alleen wil zijn en het kost je niets extra als je all inn bent .drie maal daags is het eten om half 7 om 1 uur en om 7 uur tussen door kun je in allerlei lounges nog eten halen zoals pizza patat en de rest drinken kun je ook overal bestellen.het zwembad mag je vanaf 6 uur in de ochtend in tot 6 uur s,avonds daarna wordt het schoongemaakt tot de volgende ochtend

Super hotel, echt een aanrader!

Yvonne, 5-10-2014

Het is een geweldig familiehotel. Personeel is fantastisch, eten is prima.

Onze kinderen (5 en 8) hebben zich uitstekend vermaakt met de leden van de animatie, maar ook gewoon in het zwembad.

Kamers zijn keurig netjes en mocht je onverhoopt toch ergens tegen aan lopen wordt het binnen zeer korte tijd uitstekend opgelost. Het was voor ons de vierde keer maar beslist niet de laatste keer!

Fantastisch Resort!

Hans van Donkelaar, 12-1-2014

Wij zijn in nov-dec 2013 naar dit Resort geweest. In één woord geweldig!

Er zijn meerdere eet mogelijkheden. Er is een hoofdrestaurant (lopend buffet), Grill, Libanees (tegen betaling) en een Italiaan. Wij zijn overal geweest op de Libanees na. De Italiaan was onze favoriet. Heerlijk eten, moet je echt proberen!! De bediening is super, en het personeel is heel vriendelijk. Iedereen wil een praatje maken. Strand is recht tegenover het resort. Af en toe wel rennen om de Beach Boys te ontwijken, maar dat maakt het ook wel weer leuk! Wij hebben een safari gepland en 2 uitstapjes! Uitstekend geregeld. In Nederland geboekt via een local gids. Wel hebben we een kleine aanbetaling gedaan, en de rest achteraf in Kenia betaald. Alles was precies zoals afgesproken!! Perfect voor elkaar. Nog een aanrader is snorkelen op Wasini Island! Prachtig koraal. Voor de liefhebber is er ook een mogelijkheid om te duiken! Dit resort is een echte aanrader!

Er lekker even helemaal uit

gertjanmaaike, 10-1-2014

Prachtig resort. Prima voor de kinderen. Mooi strand direct gelegen bij het resort. Problemen worden direct en adequaat opgelost. Mijn dochter kreeg wel na 1 dag zwemmen een oorontsteking aan beide oren door het zwembadwater. Geen dokter op het resort maar wel een ziekenhuis waar je kostenloos heengebracht wordt en weer terug gebracht.

Iedereen uit ons gezin heeft wel wat last van het eten gehad. Blijf opletten met sla ook in dit resort. Verder een aanrader.

Fijn hotel, maar langer dan 2 week is teveel

P.A. de Roode, 23-12-2013

Aardig personeel. Accommodatie okee, maar je moet wel aardig wat trappen lopen, als je op de bovenste verdieping zit.In de avonduren moet je het doen met animatie, want het is niet veilig om te wandelen buiten het resort. Busjes stoppen regelmatig iets buiten het hotel, om even naar de shopping te gaan of bank. Gepast geld is handig want ze geven niet terug. 50 shilling voor 2 personen.Taxi is duurder. Laat je sleutel nergens liggen, want je bent het kwijt! Fink betalen dus. Twee keer meegemaakt.Bij de receptie hadden ze de sleutel zogenaamd niet ontvangen.Tot de bewaker kwam, en zei het moet hier liggen, want ik heb het gevonden, en ingeleverd. Dus wees allert op de sleutel van je kamer!! Verder zijn ze aardig, maar soms te aardig. Overal, zelfs als je naar het toilet gaat, zeggen ze JAMBO! De beachboys zijn erg vervelend. Je durfde bijna niet naar de zee te gaan, want zodra je daar komt, word je aangevallen door allerlei jongens om wat te kopen, of een excursie te boeken.

Onvergetelijke vakantie

lm, 8-12-2013

We verbleven hier van 26-11 tm 6-12 2013. Snelle check in, ook 's morgens om 8.30 uur! Mooie kamer met zeezicht (334). Hygiene is top in het gehele resort, alles wordt super zuiver gehouden. Mooi zwembad met genoeg ligbedden. Eten is voortreffelijk in zowel hoofd (buffet) restaurant als wel in het grill, Italiaanse en Boriti (lunch) restaurant. Beach boys geen probleem zolang je maar duidelijk aangeeft wat je wel en Niet wilt. Erg vriendelijk personeel, in het bijzonder Hussein die altijd benieuwd was of alles nog in orde was, Richard die er dagelijks voor zorgde dat onze kamer er weer top uitzag en Paul de bartender van de Poolbar die er met zijn brede en vriendelijke smile ons dagelijks vakkundig van de nodige drankje voorzag.

Onze vakantie werd mede onvergetelijk door onze safari naar Tsavo East & West en onze snorkeltrip naar Wasimi eiland.

Goed hotel

Pascale Spelier, 27-11-2013

Goed hotel en leuk om er de apen te zien, evenals de bush baby. Je weet direct dat je op het goede adres zit. Spijtig dat het glutenvrije eten niet vlot verlopen is. Nà 1 week de grote directeur Mr Niels hierover aangesproken , daarna ging het beter! Ook fijn dat er een soort blbliotheek is waar je boeken kan nemen om te lezen!!! Spijtig dat de uistappen met touroperator niet van een leien dak verlopen zijn. Voor uitstap naar Mombasa waar , volgens de brochure een bezoek aan het Haller Park voorzien werd, is niet doorgegaan. Zogezegd was dit een andere uitstap. De Afrikaanse dag, waarvoor we ingeschreven hadden, is ook niet doorgegaan wegens te weinig belangstelling...

schitterende vakantie

r van der maas, 22-11-2013

mooi kleinschalig resort . zeer vriendelijk personeel .

goede kamers , alleen een hoog bed dat vonden we wat minder . lekker eten mooie zwembaden 2 . poolbar was ook goed , alleen het water was erg warm waardoor je niet veel afkoelde . de zee bracht nog wel enige verkoeling . mooie safari gemaakt naar tsavo east . heel veel wild gezien van de big5 , 4 . dus zeer geslaagd . 1 minpuntje , hele dagen bonnetjes invullen voor je drankjes , maar voor de rest top!!

we zijn geweest van 27 oct tot 5 nov 2013.

Genoten in Kenia

Carine Fluttert, 13-11-2013

In zn totaliteit een prima hotel, we hebben genoten van ons verblijf in Kenia. Mooi zwembad, bijzonder leuke "huisdieren" en vriendelijk personeel. Echter hebben wij de volgende zaken wel als redelijk "vervelend" ervaren; het constant moeten ondertekenen van allerlei bonnetjes (terwijl je all inclusive zit en een bandje draagt), bij drukte te weinig handdoeken en zonnebedjes (met resultaat het bekende handdoekje leggen vroeg in de morgen), harde bedden en het feit dat ze je kamer niet in 1 keer maar in meerdere keren komen schoonmaken (waardoor er dus vaak op de deur geklopt wordt en verschillende mensen door de dag heen je kamer betreden). Maar eerlijk is eerlijk; deze verbeterpunten mochten de pret niet drukken! We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Super hotel met goede service

Audrey, 15-10-2013

Wij zijn gisteren terug gekomen vanuit Kenia en verbleven in dit hotel. In een woord uitstekend! Het is een mooi hotel met een groot zwembad, de mensen zijn super vriendelijk, de kamers zijn goed en schoon en het eten is lekker. Alle ingrediënten dus voor een heerlijke vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Southern Palms Beach Resort in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Southern Palms Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Southern Palms Beach Resort scoort een 8.63 uit 10 op basis van 251 reviews.