Hotel Southern Palms Beach Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Southern Palms Beach Resort voor je op een rij gezet:

255 reviews over Hotel Southern Palms Beach Resort

• 9Remco28-03-2019

Fantastisch!

Geweldig resort. Lekker eten en heel behulpzaam en servicegericht personeel. Heerlijk relaxen op het strand of bij het zwembad. Genieten van een drankje bij de Pool-bar of een potje beachvolleybal. Entertainment is prima. Kamer was heel netjes en schoon.

• 9Sandra24-02-2019

Super mooi hotel service heel goed gezellig alles aanwezig lekker eten zeker bbq restaurant zwembaden werden heel de dag schoongemaakt echt een geweldige week met hele lieve bedienng

Met vrienden

• 9Kevin en Annemie Dragone21-01-2019

Een prachtige reis!! Wij komen terug!

Een droomreis gehad!! Prachtig hotel, prachtige omgeving, vriendelijke mensen... kortom: het was top!!!!

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Fam Vollema16-01-2019

prachtig vakantie plekje voor de winter vakantie

Mooi hotel ontbreekt aan niks voor Afrikaanse begrippen

• 2017
    10jolanda wilmink28-05-2017

ongelooflijk zo mooi

alles was daar goed het eten de ligging ,de kamers je met en zonder ligbad .in de ochtend kwamen de apen bij je zitten ,je kon heerlijk naar het zwembad toelopen daar van daan had je de indische oceaan op nog geen 50 meter van je resort af ,s,avond had je entertainment tot 11 uur .de rest kon jezelf invullen of je bleef daar of je ging naar nkunda naar een plaatselijke bar of discotheek reuzegezellig wij zelf hebben er veel vrienden gemaakt ,en er zelfs een zoon bijgekregen die ons dagelijks skypt en wij hem.het resort is ook zeker kindvriendelijk de opvang let de hele tijd op je kind als je even alleen wil zijn en het kost je niets extra als je all inn bent .drie maal daags is het eten om half 7 om 1 uur en om 7 uur tussen door kun je in allerlei lounges nog eten halen zoals pizza patat en de rest drinken kun je ook overal bestellen.het zwembad mag je vanaf 6 uur in de ochtend in tot 6 uur s,avonds daarna wordt het schoongemaakt tot de volgende ochtend

• Oude reviews

9Yvonne05-10-2014

Super hotel, echt een aanrader!

Het is een geweldig familiehotel. Personeel is fantastisch, eten is prima. Onze kinderen (5 en 8) hebben zich uitstekend vermaakt met de leden van de animatie, maar ook gewoon in het zwembad. Kamers zijn keurig netjes en mocht je onverhoopt toch ergens tegen aan lopen wordt het binnen zeer korte tijd uitstekend opgelost. Het was voor ons de vierde keer maar beslist niet de laatste keer!

• 9Hans van Donkelaar12-01-2014

Fantastisch Resort!

Wij zijn in nov-dec 2013 naar dit Resort geweest. In één woord geweldig! Er zijn meerdere eet mogelijkheden. Er is een hoofdrestaurant (lopend buffet), Grill, Libanees (tegen betaling) en een Italiaan. Wij zijn overal geweest op de Libanees na. De Italiaan was onze favoriet. Heerlijk eten, moet je echt proberen!! De bediening is super, en het personeel is heel vriendelijk. Iedereen wil een praatje maken. Strand is recht tegenover het resort. Af en toe wel rennen om de Beach Boys te ontwijken, maar dat maakt het ook wel weer leuk! Wij hebben een safari gepland en 2 uitstapjes! Uitstekend geregeld. In Nederland geboekt via een local gids. Wel hebben we een kleine aanbetaling gedaan, en de rest achteraf in Kenia betaald. Alles was precies zoals afgesproken!! Perfect voor elkaar. Nog een aanrader is snorkelen op Wasini Island! Prachtig koraal. Voor de liefhebber is er ook een mogelijkheid om te duiken! Dit resort is een echte aanrader!

Met oudere kinderen

• 9gertjanmaaike10-01-2014

Er lekker even helemaal uit

Prachtig resort. Prima voor de kinderen. Mooi strand direct gelegen bij het resort. Problemen worden direct en adequaat opgelost. Mijn dochter kreeg wel na 1 dag zwemmen een oorontsteking aan beide oren door het zwembadwater. Geen dokter op het resort maar wel een ziekenhuis waar je kostenloos heengebracht wordt en weer terug gebracht. Iedereen uit ons gezin heeft wel wat last van het eten gehad. Blijf opletten met sla ook in dit resort. Verder een aanrader.

• 9P.A. de Roode23-12-2013

Fijn hotel, maar langer dan 2 week is teveel

Aardig personeel. Accommodatie okee, maar je moet wel aardig wat trappen lopen, als je op de bovenste verdieping zit.In de avonduren moet je het doen met animatie, want het is niet veilig om te wandelen buiten het resort. Busjes stoppen regelmatig iets buiten het hotel, om even naar de shopping te gaan of bank. Gepast geld is handig want ze geven niet terug. 50 shilling voor 2 personen.Taxi is duurder. Laat je sleutel nergens liggen, want je bent het kwijt! Fink betalen dus. Twee keer meegemaakt.Bij de receptie hadden ze de sleutel zogenaamd niet ontvangen.Tot de bewaker kwam, en zei het moet hier liggen, want ik heb het gevonden, en ingeleverd. Dus wees allert op de sleutel van je kamer!! Verder zijn ze aardig, maar soms te aardig. Overal, zelfs als je naar het toilet gaat, zeggen ze JAMBO! De beachboys zijn erg vervelend. Je durfde bijna niet naar de zee te gaan, want zodra je daar komt, word je aangevallen door allerlei jongens om wat te kopen, of een excursie te boeken.

• 9lm08-12-2013

Onvergetelijke vakantie

We verbleven hier van 26-11 tm 6-12 2013. Snelle check in, ook 's morgens om 8.30 uur! Mooie kamer met zeezicht (334). Hygiene is top in het gehele resort, alles wordt super zuiver gehouden. Mooi zwembad met genoeg ligbedden. Eten is voortreffelijk in zowel hoofd (buffet) restaurant als wel in het grill, Italiaanse en Boriti (lunch) restaurant. Beach boys geen probleem zolang je maar duidelijk aangeeft wat je wel en Niet wilt. Erg vriendelijk personeel, in het bijzonder Hussein die altijd benieuwd was of alles nog in orde was, Richard die er dagelijks voor zorgde dat onze kamer er weer top uitzag en Paul de bartender van de Poolbar die er met zijn brede en vriendelijke smile ons dagelijks vakkundig van de nodige drankje voorzag. Onze vakantie werd mede onvergetelijk door onze safari naar Tsavo East & West en onze snorkeltrip naar Wasimi eiland.

25 tips over Hotel Southern Palms Beach Resort

• lm, 08-12-2013

Op zoek naar een super safari of andere leuke trip? Stop met zoeken, je bent bij Oranje Safari's aan het juiste adres! www.oranjesafari.nl Harry is Keniaan en spreekt en schrijft Nederlands. Dankzij de organisatie van Harry en de begeleiding van zijn uitmuntende gidsen hebben wij een super vakantie in Kenia beleefd en een ervaring opgedaan welke onze stoutste verwachtingen heeft overtroffen. Bijkomend voordeel is dat je duidelijk minder betaald dan bij de bekende reisorganisaties.

• Carine Fluttert, 13-11-2013

Wil je in kenia op safari boek dan bij Oranje safaris! Harry (een Keniaan die vloeiend nederlands spreekt!) maakt safaris op maat tegen een aantrekkelijk/lager tarief dan de grote reisorganisaties! Zijn kantoor is op loopafstand van het hotel. Zijn vriendelijkheid, oprechtheid en gastvrijheid zijn bijzonder om mee te maken. We verbleven in de mooiste lodges en hebben de dieren van heel dichtbij kunnen zien dankzij hem! Een echte aanrader!

• Paul en Inge, 24-07-2012

Als je naar Southern Palms Beach Resort gaat en je wilt een safari maken van vier dagen, zoals wij gedaan gedaan hebben, is dit het verstandigst om dit gewoon in Nederland erbij te boeken ipv iets goedkoper bij de beachboys. Dit lijkt goedkoper, maar je betaalt dan je hotel 4 dagen door en de safari is minder goed geregeld...

20 vragen over Hotel Southern Palms Beach Resort

• Nikki, 20-05-2014

Duikschool aanwezig?

Is er iemand die weet of er een duikschool aanwezig is op het resort? Of dat er misschien een duikschool in een nabijgelegen resort is? Alvast bedankt voor de reactie!

Yvonne, 05-10-2014

Hoi, er is een scuba diving gelegenheid op het resort, maar verder kan je dat bijna langs de hele kustlijn beoefenen. Elk hotel langs d ekust heeft wel de mogelijkheid hiertoe.

• Diannes, 08-05-2014

Safari bij Harry

Goedemorgen,

Ik wil graag mijn safari boeken bij Harry van oranjesafari. echter adviseerd hij ons, om dit zo snel mogelijk vast te leggen omdat het in september erg druk is in Kenia. hij vraagt een aanbetaling van 30%.

Ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben? ik wil het best vast boeken en een aanbetaloing doen maar ik wil wel zeker weten dat als ik daar aan kom dat het echt geboekt is en dat hij niet zegt dat hij de betaling bijvoorbeeld niet ontvangen.

Ik hoor graag een reactie van iemand die dit ook op deze manier bij hem geregeld hebben.

Alvast bedankt

Groeten,

Diannes

Bas, 23-01-2018

Beter laat dan nooit!! Bij Harry van Oranje safari is alles veilig en u gaat zeker op safari. Wij hebben 9 dagen safari bij Harry geboekt en alles klopt. Doe mijn groetje aan Harry.

• Jenny, 13-03-2014

All-inclusive

Weet iemand misschien als ik all-inclusive boek of ik ook echt alles all-inclusive krijg en geen extra kosten achteraf heb? Het wordt namelijk niet echt duidelijk aangegeven op de website.

Yvonne, 05-10-2014

Het eten en drinken e.d. is all inclusive. Extra dingen zoals sportschool, massage, kapper en zo kosten extra. Ook de minibar, roomservice en ijsjes op het resort dien je achteraf bij te betalen. Minibar heb je niet nodig, er is zoveel verkrijgbaar, neem je dat gewoon mee naar je kamer

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen