Hotel Papillon Lagoon Reef

Hotel Papillon Lagoon Reef
8,3

9 tips over Hotel Papillon Lagoon Reef

Karel heij, 30-11-2013
Als je excursies wil boeken, doe dit dan gewoon op het strand je krijgt de zelfde excursie als in het hotel maar op een excursie van 320 euro scheelde ons dit 140 euro, wij kregen de zelfde excursie voor 180 euro. Maak wel hele goede detail afspraken.
mariavanopstal, 26-11-2012
Wij zijn hier een paar dagen geweest na aankomst en hebben daarna een safari van 10 dagen gemaakt. Daarna zijn we hier weer terug gekomen en hebben hier nog een paar dagen genoten en uitgerust.
Willie van Prooijen, 13-10-2012

Ga een uurtje snorkelen net voor de kust van het hotel, kun je op jet strand ter plaatse regelen.

Naast het hotel, als je het strand oploopt, is een klein straatje waar de Kenianen allerlei souvenirs verkopen. Afdingen tot je ongeveer 1/3 van de vraagprijs overhoudt en dan alsnog meer geven: is toch nog veel leuker dan geld in een collectebus stoppen en niet zien waar het terecht komt.

Neem ook pennen en kleine flesjes shampoo/deodorant mee, daar zijn ze erg blij mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Papillon Lagoon Reef voor je op een rij gezet:

Jim, 18-9-2012
Safari lokaal boeken. Monica Safaris is een goed bedrijf wat je kunt vertrouwen. Contact opgenomen voor de vakantie via email, direct reactie en het scheelde 330 euro pp tov de touroperator!!!! En dat voor dezelfde safari en we zaten maar met zn 2en in het busje! Je kan haar site bezoeken of zelf in Kenia langs gaan, het kantoor zit in het winkelcentrum. Mocht je gaan, vertel dan dat de 'big boss' je gestuurd heeft ;)
Imelda, 3-8-2012

Ga eens naar een lokale markt, al dan niet met gids.

Ga absoluut een safari doen!!! Salt lick lodge is geweldig. Olifanten zo dichtbij, prachtig.

mr_smekkie, 23-4-2012
boek langer dan 1 week, combineer met safari.

Agnes, 25-3-2012

Geld wisselen kan in hotel.

Internet per half uur ongeveer 300 shilling (+/- 3 euro)

Marloes, 21-11-2011

Safari was een aanrader, 4 dagen was precies genoeg. Lodges in de nationaal parken zijn goed, goed eten en goede kamers.

Mangrove excursie en snorkel/duik excursie was leuk om te doen maar aardig aan de prijs voor wat je krijgt. + seafood

5 min over het strand lopen en je hebt een goed beach restaurant nomad, heerlijke koffie en lekker ijs.

Mombasa is zeker een bezichtiging waard.

De beach boys zijn wel te vertrouwen om excursies te boeken maar betaal nooit vooraf, pas tijdens de excursie zelf.

Arie, 7-11-2011
Ondanks alle adviezen, neem gewoon Keniaanse Shillings mee vanuit Nederland (GWK) Dan hoef je niet onmiddelijk op zoek naar een geldautomaat (als ze het doen). Ook kun je ervanuit gaan dat je dan de prijs betaald die gevraagd wordt zonder omreken truuks van euro naar KES of van dollar naar KES.