Hotel Papillon Lagoon Reef

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Papillon Lagoon Reef voor je op een rij gezet:

98 reviews over Hotel Papillon Lagoon Reef

• 8Dieuwke21-01-2019

Hotel subliem! Boek niet op het strand!

Fantastisch hotel. Goede service, sfeervol en een uitmuntende keuken. Enig minpunt zijn de kenianen op het strand die je voortdurend bestoken. Met spijt achteraf hebben we een aantal excursies geboekt bij drie van deze beachboys. Doe dit niet! Uitermate teleurstellend waren de programmaas. Goedkoop en niet zoals voorgespiegeld. Robby safari (o.a. Robby zelf en Zito van dat blauwe hutje rechts naast hotel) zat vol leugens. Voelden ons achteraf nogal opgelicht.

• 2017
    10Elvira19-10-2017

Geweldig wat een ervaring !

Alles, echt alles was perfect. Het hotel was super mooi, mooie ligging, schoon, lekker gevarieerd eten, de apen, personeel was vriendelijk, fijn zwembad. Ligging aan het strand met wit zand, een droom. Beach boys willen graag verkopen, maar benader ze vriendelijk maar kort en loop door. Strand oplopen en rechtsaf , safari boeken bij lokaal bureau. Vooraan een blauw kantoortje. Daar hebben we al onze excursies geboekt. Betrouwbaar en veel goedkoper. Aanrader 3 daagse safari, 2 overnachtigingen naar Tsavo East en Taita Hills. In Taita Hills overnacht in Salt Lick !!! Dit is echt een aanrader. Nog nooit zoiets moois en bijzondere locatie gezien. Moet je doen!. Ipv een busje wilde we met een Jeep. Iets comfortabeler. Kost maar 30 euro p.p extra maar wel fijn. Totaal 460 p.p. Is veel maar krijg je geen spijt van. Dag naar Wasini Island, dolfijnen gezien en snorkelen is prachtig ! Eten op het eiland met mooi uitzicht. De moeite. 90 euro p.p Halve dag Mombasa, 40 euro p.p. Je bezoekt de stad en gaat naar een hout fabriek waar mannen houtsnijwerken maken. Doen ! Met Ali van de animatie zijn we naar zijn dorp Ukunda geweest. Geweldig die Bush, huisjes, sfeer, school, medicijnman. Een aanrader. Al met al de mooiste vakantie ooit. Zou zo weer terug willen. Heb een dagboek bijgehouden met foto's.

• 8Jan-Wouter18-09-2017

mooie locatie

Na een safari hier een kleine week verbleven. Locatie op zich is O.K. (lekker luieren, eten,drinken en ontspannen) maar ook hier het bekende "probleem" van de beach-boys.

• 8Familie Hoek, Borne12-02-2017

Een geweldige ervaring!

Het hotel ligt op een prachtige plek aan Diani Beach (wit zandstrand, helder blauw water). Het heeft een schitterende tuin met hoge palmbomen en een mooi zwembad met meer dan genoeg ligbedden. In de tuin zijn regelmatig apen te zien, met name in de middag wanneer de 'tuinmannen' in de palmbomen klimmen om kokosnoten te 'plukken' voor de gasten. De maaltijden worden bij het zwembad geserveerd, het diner op het hogergelegen terras. Het eten is goed met de nodige variëteit.
    Er is vrij WIFI bij de receptie en de TV-ruimte (in drukke tijden werkt dit niet al te snel, maar later op de avond en vroeg in de morgen werkt de WIFI redelijk goed). De hotelkamers zijn enigszins gedateerd maar zeker voldoende. Ze zijn schoon en zeer ruim, zijn voorzien van airco. Alles aan ons verblijf was positief, maar het meest opvallende wat we ons zullen blijven herinneren is het super-vriendelijke personeel.Zij gaven ons echt het gevoel van welkom zijn. Niets is hen te veel. Het hotel ligt enigszins afgelegen maar met een tuc-tuc of taxi kun je je naar andere plekken begeven.

• Oude reviews

9luc vander trappen18-02-2014

goede prijs/kwaliteitverhouding

Niets dan lof over dit vakantieverblijf : mooie hellende tuin met prachtig groot zwembad+poolbar met lekkere cocktails (én ruime voldoende rhum/gin/.. erbij), pilsbier soms wat flets met weinig schuim, maar geen gezeur erover. Buffet voldoende en gevarieerd, misschien wat weinig plaatselijke Afrikaanse keuken erbij, ietsje teveel westers gericht. Mooie lokatie aan een ruim, wit palmboomstrand met de couleur local / beachboys, die je aanklampen maar je evengoed kunt negeren en er verder totaal geen last mee zult hebben. Mooie kamers met - mijn inziens - geen te hard bed, wel een spaarzame douchekop (weinig druk) in de badkamer. Geen WiFi, wel internet aan de receptie (300 shilling of ca 3 euro/half uur, in de praktijk langer want niemand tikt u op de vingers), overal gsm bereik (voor het thuisfront). Je kan ter plekke een safari of uitstap boeken (via beachboys of nabijgelegen shopping center). Voldoende animatie ook overdag aan de pool (waterpolo, aquagym) en in de tuin (apen).

Met vrienden

• 8Dennis02-12-2013

Goed hotel

Een heerlijk hotel met een fantastische keuken! Geen grote bakken vol eten maar met zorg klaargemaakt eten en wanneer bijna leeg, onmiddellijk aangevuld! Zelden meegemaakt bij een all-in concept!We hebben echter 2 slechte ervaringen opgedaan; 1 het bed was belachelijk hard, hier hebben we over geklaagd maar er kon niets aan worden gedaan. (We waren niet de enige die hierover hebben geklaagd) en 2 er wordt geen duidelijke scheiding gemaakt tussen rokers en niet rokers. Ik heb een luchtweg aandoening en was hier niet echt blij mij om tijdens het ontbijt/lunch en avondeten maar ook bij het liggen in de zon in de rook van een sigaret te zitten..Jammer. verder een super hotel en echt welgemeend aardig personeel! Top!

• 9Karel heij30-11-2013

Heelijke vakantie

Samen met onze kinderen (9pers) een geweldige vakantie gehad. Voor de prijs krijg je lekker eten zijn en goede kamers en super vriendelijke bediening. Lekker rustig aan het strand gelegen hotel. Al onze kinderen zijn volwassen of dit voor kleine kinderen een goed hotel is denk ik niet. Het personeel zal alles doen om je een fijne vakantie te bezorgen, Kortom een aanrader.

• 8Claudia10-10-2013

Heerlijke vakantie gehad

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel, uitstekende service. Goede kamers en prachtig strand voor de deur. Genoeg bedjes en handdoeken bij het fijne zwembad. Tja de beachboys, die proberen op alle mogelijke manieren om wat te verkopen maar nee is nee. De safari was geweldig die vanuit het hotel geregeld wordt. De animatie is niet veel bijzonders in de avond maar wij vonden dat geen probleem. En geen wifi (voor mensen die dit belangrijk vinden)

• 8mariavanopstal26-11-2012

Prachtig gelegen resort en geweldig personeel !

Vorig jaar hebben we het prima naar onze zin gehad, dus hebben we dit jaar weer geboekt. Het resort is niet al te groot maar ruim van opzet. Wij hadden met onze kinderen een familiekamer met 2 douches/toiletten. Het wordt hier allemaal goed schoon gehouden en onderhouden en als er iets niet werkt wordt het vrijwel direct gemaakt of geregeld. Ontbijt en lunch vonden we hier uitstekend verzorgd (ruime keuze, vers en wordt steeds aangevuld). Het avondeten vonden we minder lekker. Het personeel geeft hier prima service, is zeer behulpzaam en vriendelijk. Naar Keniaans gebruik zijn de managers hier zeer streng voor het personeel. De aapjes zijn hier in grote getalen aanwezig, zolang je niets te eten of te drinken bij je hebt komen ze niet bij je.

• 8Willie van Prooijen13-10-2012

Hotel Papillon Lagoon Reef, echt een aanrader!

Wat een geweldige vakantie hebben we gehad. De reis van 9 dagen was veel te kort! Zeker voor herhaling vatbaar. Mooie tuin, lekker zwembad en altijd genoeg bedjes en handdoeken. Een dikke pluim voor al het personeel van dit hotel. Zeer enthousiast animatieteam. Hele dag door allerlei activiteiten voor een ieder van jong tot oud. Ondanks de armoede die er heerst in dit land, zie je alleen maar enthousiaste gezichten. Kamers waren erg schoon. Eten was zeer gevarieerd en lekker. Beachboys geen last van gehad, nee is nee en een praatje maken over de cultuur van Kenia/Nederland vinden ze ook leuk. Overdag kun je gerust het strand oplopen. Er is geen moment geweest dat wij ons (twee vrouwen) onveilig voelden. Met de taxi (staat op hotelterrein, 24 uur per dag bereikbaar) kun je ook uitgaangsgelegenheden/shoppingcentra een eindje verder in de straat bezoeken. Vergeet niet een massage te nemen in het hotel, de dames deden dat geweldig!

Met vrienden

9 tips over Hotel Papillon Lagoon Reef

• mr_smekkie, 23-04-2012

boek langer dan 1 week, combineer met safari.

• Karel heij, 30-11-2013

Als je excursies wil boeken, doe dit dan gewoon op het strand je krijgt de zelfde excursie als in het hotel maar op een excursie van 320 euro scheelde ons dit 140 euro, wij kregen de zelfde excursie voor 180 euro. Maak wel hele goede detail afspraken.

• mariavanopstal, 26-11-2012

Wij zijn hier een paar dagen geweest na aankomst en hebben daarna een safari van 10 dagen gemaakt. Daarna zijn we hier weer terug gekomen en hebben hier nog een paar dagen genoten en uitgerust.

12 vragen over Hotel Papillon Lagoon Reef

• Jan, 04-12-2013

safaris

Kan men ter plaatse gemakkelijk een safari boeken?

• Willie Koetsier, 15-10-2012

aditional goods

good evening

My name is Willie Koetsier. I stay at your hotel from 22 October to 29 October. I am a sponsor of a school in Kenya. By plane There are additional goods sent for that school. Is it possible that those goods be delivered to your hotel so I could bring myself if I go to the school.

kind regards Willie

mariavanopstal, 26-11-2012

Veel plezier in Papillon. Bezoek ook een Diani Childrens Village, zeer mooi project dat door ons wordt ondersteund. Groetjes, Maria van Opstal.

• Sylvia Rensink, 16-07-2012

handdoeken en snorkelen

Weet iemand of je de handdoeken in je hotelkamer mag gebruiken voor het zwembad of moet je zelf badlakens meenemen? Dit is altijd zo'n groot pakket in je koffer.... En hoe zit het met de snorkelapparatuur wat aanwezig is bij het hotel? Is dit degelijk materiaal of kunnen we het beste onze eigen duikbrillen en snorkels meenemen?

michel, 02-08-2012

Bij het zwembad krijg je badhanddoeken. Als je het zwembad verlaat dien je de badhanddoeken weer in te leveren. Qua snorkel spullen zal ik je aanraden om dat zelf mee te nemen ook omdat je deze dan mee kan nemen op een evt excursie zoals de mangrove bijv.

Sylvia Rensink, 02-08-2012

Heel erg bedankt voor uw reactie, hier hebben we zeker wat aan!! Heeft u verder nog tips voor ons? We willen graag vanuit het hotel een paar dagen safari boeken. Wellicht heeft u hier nog wat advies over?

• Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand2 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Waterskiën