Hotel Papillon Lagoon Reef

Hotel Papillon Lagoon Reef
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Papillon Lagoon Reef voor je op een rij gezet:

94 reviews over Hotel Papillon Lagoon Reef in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig wat een ervaring !

Elvira
19-10-2017

Alles, echt alles was perfect. Het hotel was super mooi, mooie ligging, schoon, lekker gevarieerd eten, de apen, personeel was vriendelijk, fijn zwembad. Ligging aan het strand met wit zand, een droom. Beach boys willen graag verkopen, maar benader ze vriendelijk maar kort en loop door.

Strand oplopen en rechtsaf , safari boeken bij lokaal bureau. Vooraan een blauw kantoortje. Daar hebben we al onze excursies geboekt. Betrouwbaar en veel goedkoper. Aanrader 3 daagse safari, 2 overnachtigingen naar Tsavo East en Taita Hills. In Taita Hills overnacht in Salt Lick !!! Dit is echt een aanrader. Nog nooit zoiets moois en bijzondere locatie gezien. Moet je doen!. Ipv een busje wilde we met een Jeep. Iets comfortabeler. Kost maar 30 euro p.p extra maar wel fijn. Totaal 460 p.p. Is veel maar krijg je geen spijt van.

Dag naar Wasini Island, dolfijnen gezien en snorkelen is prachtig ! Eten op het eiland met mooi uitzicht. De moeite. 90 euro p.p

Halve dag Mombasa, 40 euro p.p. Je bezoekt de stad en gaat naar een hout fabriek waar mannen houtsnijwerken maken. Doen !

Met Ali van de animatie zijn we naar zijn dorp Ukunda geweest. Geweldig die Bush, huisjes, sfeer, school, medicijnman. Een aanrader.

Al met al de mooiste vakantie ooit. Zou zo weer terug willen.

Heb een dagboek bijgehouden met foto's.

mooie locatie

Jan-Wouter
18-9-2017

Na een safari hier een kleine week verbleven.

Locatie op zich is O.K. (lekker luieren, eten,drinken en ontspannen) maar ook hier het bekende "probleem" van de beach-boys.

Een geweldige ervaring!

Familie Hoek, Borne
12-2-2017

Het hotel ligt op een prachtige plek aan Diani Beach (wit zandstrand, helder blauw water). Het heeft een schitterende tuin met hoge palmbomen en een mooi zwembad met meer dan genoeg ligbedden. In de tuin zijn regelmatig apen te zien, met name in de middag wanneer de 'tuinmannen' in de palmbomen klimmen om kokosnoten te 'plukken' voor de gasten.

De maaltijden worden bij het zwembad geserveerd, het diner op het hogergelegen terras. Het eten is goed met de nodige variëteit.

Er is vrij WIFI bij de receptie en de TV-ruimte (in drukke tijden werkt dit niet al te snel, maar later op de avond en vroeg in de morgen werkt de WIFI redelijk goed).

De hotelkamers zijn enigszins gedateerd maar zeker voldoende. Ze zijn schoon en zeer ruim, zijn voorzien van airco.

Alles aan ons verblijf was positief, maar het meest opvallende wat we ons zullen blijven herinneren is het super-vriendelijke personeel.Zij gaven ons echt het gevoel van welkom zijn. Niets is hen te veel.

Het hotel ligt enigszins afgelegen maar met een tuc-tuc of taxi kun je je naar andere plekken begeven.

goede prijs/kwaliteitverhouding

luc vander trappen
18-2-2014

Niets dan lof over dit vakantieverblijf : mooie hellende tuin met prachtig groot zwembad+poolbar met lekkere cocktails (én ruime voldoende rhum/gin/.. erbij), pilsbier soms wat flets met weinig schuim, maar geen gezeur erover. Buffet voldoende en gevarieerd, misschien wat weinig plaatselijke Afrikaanse keuken erbij, ietsje teveel westers gericht. Mooie lokatie aan een ruim, wit palmboomstrand met de couleur local / beachboys, die je aanklampen maar je evengoed kunt negeren en er verder totaal geen last mee zult hebben. Mooie kamers met - mijn inziens - geen te hard bed, wel een spaarzame douchekop (weinig druk) in de badkamer. Geen WiFi, wel internet aan de receptie (300 shilling of ca 3 euro/half uur, in de praktijk langer want niemand tikt u op de vingers), overal gsm bereik (voor het thuisfront). Je kan ter plekke een safari of uitstap boeken (via beachboys of nabijgelegen shopping center). Voldoende animatie ook overdag aan de pool (waterpolo, aquagym) en in de tuin (apen).

Goed hotel

Dennis
2-12-2013

Een heerlijk hotel met een fantastische keuken! Geen grote bakken vol eten maar met zorg klaargemaakt eten en wanneer bijna leeg, onmiddellijk aangevuld! Zelden meegemaakt bij een all-in concept!We hebben echter 2 slechte ervaringen opgedaan; 1 het bed was belachelijk hard, hier hebben we over geklaagd maar er kon niets aan worden gedaan. (We waren niet de enige die hierover hebben geklaagd) en 2 er wordt geen duidelijke scheiding gemaakt tussen rokers en niet rokers. Ik heb een luchtweg aandoening en was hier niet echt blij mij om tijdens het ontbijt/lunch en avondeten maar ook bij het liggen in de zon in de rook van een sigaret te zitten..Jammer. verder een super hotel en echt welgemeend aardig personeel! Top!

Heelijke vakantie

Karel heij
30-11-2013

Samen met onze kinderen (9pers) een geweldige vakantie gehad. Voor de prijs krijg je lekker eten zijn en goede kamers en super vriendelijke bediening. Lekker rustig aan het strand gelegen hotel. Al onze kinderen zijn volwassen of dit voor kleine kinderen een goed hotel is denk ik niet. Het personeel zal alles doen om je een fijne vakantie te bezorgen, Kortom een aanrader.

Heerlijke vakantie gehad

Claudia
10-10-2013

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel, uitstekende service. Goede kamers en prachtig strand voor de deur. Genoeg bedjes en handdoeken bij het fijne zwembad. Tja de beachboys, die proberen op alle mogelijke manieren om wat te verkopen maar nee is nee. De safari was geweldig die vanuit het hotel geregeld wordt. De animatie is niet veel bijzonders in de avond maar wij vonden dat geen probleem. En geen wifi (voor mensen die dit belangrijk vinden)

Prachtig gelegen resort en geweldig personeel !

mariavanopstal
26-11-2012

Vorig jaar hebben we het prima naar onze zin gehad, dus hebben we dit jaar weer geboekt. Het resort is niet al te groot maar ruim van opzet. Wij hadden met onze kinderen een familiekamer met 2 douches/toiletten. Het wordt hier allemaal goed schoon gehouden en onderhouden en als er iets niet werkt wordt het vrijwel direct gemaakt of geregeld. Ontbijt en lunch vonden we hier uitstekend verzorgd (ruime keuze, vers en wordt steeds aangevuld). Het avondeten vonden we minder lekker. Het personeel geeft hier prima service, is zeer behulpzaam en vriendelijk. Naar Keniaans gebruik zijn de managers hier zeer streng voor het personeel. De aapjes zijn hier in grote getalen aanwezig, zolang je niets te eten of te drinken bij je hebt komen ze niet bij je.

Hotel Papillon Lagoon Reef, echt een aanrader!

Willie van Prooijen
13-10-2012

Wat een geweldige vakantie hebben we gehad. De reis van 9 dagen was veel te kort! Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie tuin, lekker zwembad en altijd genoeg bedjes en handdoeken.

Een dikke pluim voor al het personeel van dit hotel.

Zeer enthousiast animatieteam. Hele dag door allerlei activiteiten voor een ieder van jong tot oud.

Ondanks de armoede die er heerst in dit land, zie je alleen maar enthousiaste gezichten.

Kamers waren erg schoon.

Eten was zeer gevarieerd en lekker.

Beachboys geen last van gehad, nee is nee en een praatje maken over de cultuur van Kenia/Nederland vinden ze ook leuk. Overdag kun je gerust het strand oplopen. Er is geen moment geweest dat wij ons (twee vrouwen) onveilig voelden.

Met de taxi (staat op hotelterrein, 24 uur per dag bereikbaar) kun je ook uitgaangsgelegenheden/shoppingcentra een eindje verder in de straat bezoeken.

Vergeet niet een massage te nemen in het hotel, de dames deden dat geweldig!

Prima hotel!

Jim
18-9-2012

Net terug uit het hotel. Alles goed verzorgd. Nette kamer, mooi zwembad en mooi strand. Wel gebonden aan het hotel, winkelcentrum in de buurt, maar dit is maar klein. Animatieteam is leuk en s avonds is er een show.

Eten is goed, er is niet super veel keuze, maar wel voldoende en wat er staat is goed warm en lekker en er altijd iets wat je lust.

Wij zijn op safari geweest. Tip!! Boek dit lokaal!

Wij hebben bij Monica Safaris een 4 daagse safari geboekt en dit scheelde 330euro per persoon t.o.v. van de touroperator! Dit voor dezelfde safari en dan hadden wij nog een prive safari ook! Je kunt veilig boeken en contact met haar verloopt goed. Ze zit in het winkelcentrum en is zelf een Keniaanse.

Safari is super mooi om mee te maken, wij hebben ons daarna prima in dit hotel vermaakt! Veel apen in de tuin die soms je drinken wegpikken, maar ze zijn verder niet storend. Zeker een aanrader om te boeken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papillon Lagoon Reef in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papillon Lagoon Reef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Papillon Lagoon Reef scoort een 8.34 uit 10 op basis van 97 reviews.