Oranje Safari

9.9Fenomenaal

4km van centrum

• 10Vandenberghe Stephanie17-02-2020

Safari in Kenia met vrienden

Zalig! Een prachtige safari! Alle dieren gespot met uitzondering van het luipaard maar wel Cheetas gezien. Onze ranger had een geoefend oog. Heel vriendelijke mensen allemaal! De safari heeft van onze vakantie een onvergetelijke reis gemaakt! Aarzel zeker niet om te boeken met oranje safari, het is het meer dan waard!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Marianne Mooijman21-12-2019

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Beoordeling ✓ minimum Uitstekend alles op maat geregeld..wilden een privé chauffeur en dit ook gekregen...genaamd Member...in alle eerlijkheid: alles was top..Menner zorgde voor goede foto's en reageerde op alle oproepen als er ergens wild was gespot..was iedere morgen exact op tijd kortom een keurig beleefde man met veel liefde voor dieren en uitstekende rijvaardigheid. Zowel de 5 lodges..de bekwame chauffeur alsook het vele wild dat wij hebben mogen aanschouwen...ons getuigenis bij problemen bij andere reizigers die ook bij Harrie van Orange safari geboekt is als volgt: een andere reiziger een ouder iemand van 83 jaar werd plotseling ziek werd vanwege een allergische reactie op malaria pillen dit vervelende feit werd door Harry direct goed opgepakt...hij regelde tot 3 keer toe een arts...geboekte lodges werden geannnuleerd en doorgeschoven tot een latere datum totdat die zieke persoon weer opgeknapt was en alsnog de safari kon vervol

Gereisd met partner in december 2019

• 10Carla Driessen20-12-2019

Top service van Oranje Safari

Ik wil graag een beoordeling schrijven over onze ervaring met Oranje Safari. We hebben een 14 daagse vakantie/safari rondreis geboekt bij Harry. De reden hiervoor was dat alles wat ik over zijn bedrijf had gelezen op internet positief was. Dit omdat mijn vader al behoorlijk op leeftijd is ( 82 jaar ) en ik graag alles goed geregeld wilde hebben. Hierop terug kijkend kan ik zeggen dat alle positieve reacties kloppen. 100% en zelf meer. Wat ik graag onder de aandacht wil brengen is de uitzonderlijke service die ik en mijn vader hebben ervaren. Mijn vader werd na een paar dagen heel erg ziek ( allergische reactie op de malaria tabletten). Daar stond ik dan in een vreemd land. Vanaf dat moment was Harry er voor ons. Het is onmogelijk te schrijven wat er dan op je afkomt en Harry en onze gids Nguta hebben er alles aan gedaan om de juiste jzorg te krijgen voor mijn vader. Programma werd aangepast en er was continu iemand in de buurt.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Gras471122-09-2019

Absoluut warm aanbevolen en voor herhaling vatbaar

Wij hebben onze 3-daagse safari vanuit Nederland geregeld. Vanaf het eerste contact was Oranje Safari een aangename partner. Wij kregen heldere adviezen, een duidelijke offerte en op alle vragen werd snel, nee heel snel, per email geantwoord. En ook nog eens in het Nederlands! Éénmaal in ons strandhotel in Kenia zocht de manager ons op om alle details nog eens door te nemen. Stipt op tijd verscheen op de dag van de safari een comfortabele en bedrijfszekere 4x4 landcruiser. Wij werden gegidst door 2 sympathieke gidsen: Papilo en Nguta. Beiden hadden een schat aan kennis en geen moeite was hen te veel om het ons naar de zin te maken. Wij hebben dan ook 3 fantastische dagen gehad waarin wij veel geleerd en gezien hebben. Bovendien werd ons huwelijksjubileum op luisterrijke wijze gevierd. After sales is bij Oranje Exlusive Safari geen loze frase. Na onze trip kwam Harry langs om persoonlijk de ervaringen met ons door te nemen.

september 2019

• 10Marty25-07-2019

Fantastisch wat een geweldige belevenis

Wij waren met 2 stellen in juni 16 dagen naar Kenia. We hadden in Nederland al met Harry gemaild en aangezien hij heel goed Nederlands spreekt (keniaan die zich zelf Nederlands heeft aangeleerd)ging dat zeer makkelijk.Hij heeft ons bij ons resort opgehaald om nog en aantal dingen te bespreken.Op de dag van onze 3 daagse safari kwam hij ons uitzwaaien en ons voorstellen aan onze gids Nguta die heel goed Engels sprak en wij hebben hem allerlei woorden en zinnen in t Nederlands geleerd. Wat een topper zeg,hij heeft ons zoveel laten zien en hij had er echt oog voor als wij nog niets zagen wees hij ons alweer op een leeuw of ander mooi dier. En dan zijn mooie verhalen echt geweldig! En dan gewoon met ons 4 en in een 4x4 met nog lekkere koude drankjes de hele dag in onze wagen ook.Het is echt de moeite waard zo'n safari ,onvergetelijk! Zeer makkelijk om in nederland met harry safari te regelen. Een echte aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Paul01-10-2018

Geweldige safari gehad! Harry (spreekt Nederlands) regelt alles tot in de puntjes. het contact is snel en duidelijk, de 4x4 was hagelnieuw met Wi-Fi en gratis drinken tijdens de hele trip. De chauffeur was erg goed, wist veel te vertellen. We hebben de big five zelfs gezien. Boek niet via touroperator! niet veel goedkoper en je zit als een groep sardientjes in een blikje.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Arjan Mens29-09-2018

Aanrader: geweldige service en ervaring!

Wij schrijven niet vaak reviews, maar voor Harry maken we een uitzondering. In Nederland kunnen we wat leren van de service van Harry. Wij zijn bij Diani Beach zelf naar zijn kantoor gelopen en werden hartelijk ontvangen. Harry spreekt bijzonder goed Nederlands (zelf aangeleerd). We zijn met Oranje Safari naar Tsavo East en Amboselli national park geweest. Daarnaast hebben we ook een trip naar Wasini Island bij Harry geboekt, inclusief boottrip en duiken. Alles was top geregeld. Onze gidsen waren top en Harry belde zelfs regelmatig om te vragen of alles naar wens was. Ook de accomodatie was boven verwachting mooi. Kortom Oranje Safari zouden wij iedereen aanraden!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Danielle17-08-2018

In Nederland geboekt bij Oranjesafari, vanuit Ukunda zijn we voor drie dagen naar de Masai Mara gevlogen. Dit was een geweldige en onvergetelijke safari. Alles was tot in de puntjes toe geregeld. Oranjesafari is zeer betrouwbaar en zeker een aanrader.

augustus 2018

• 10Remco en Jacqueline01-06-2018

magisch

Wat een service welke je bij dit bedrijf krijgt! vanuit Nederland via email safari geboekt en Harry reageert zo snel dat je bijna het idee krijgt dat hij naast je zit..heldere communicatie en geen valse beloftes. dag na aankomst meteen kennis gemaakt bij hem op kantoor waar alles nogmaals werd besproken hoe ons avontuur er uit zou zien. en een avontuur werd het met een zeer goede en vriendelijke gids Memba! Deze man heeft kennis en vaardigheden zoals het bij iedere gids zou moeten zijn en humor! we hebben overnachtingen gehad in Ngulia en Magnatta Camp lodge welke goed bevielen. Ngulia wat gedateerd maar dat is dan ook de oudste lodge. een bijna surreële ervaring als je Tsavo binnen rijdt, links de olifanten en rechts de giraffen die met de zeer moderne Jeep mee oplopen! iets minder dieren gezien maar dat kwam door de periode van het jaar(half mei tot eind mei). 2e safari naar Masai Mara geboekt en dit was onvergetelijk..!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Ann07-04-2018

Super ervaring!

We hadden onze safari al vanuit België geboekt voor onze reis. Zoover was zeer lovend hierover en dat was zeer terecht. Alles was prima geregeld en ondanks de recente regenval zagen we heel veel verschillende dieren. Onze chauffeur/gids alias 'China' spotte echt alles vanaf een afstand waarop wij vaak echt nog niets zagen. Onze eerste overnachting in Salt Lick Game Lodge was voortreffelijk. De tweede lodge Ngulia Lodge was wel heel teleurstellend. Na de trip kwam men navragen hoe de safari was. Hij contacteerde de lodge onmiddellijk en handelde alles correct af. Kortom, als we ooit weer naar Kenia komen, boeken we onze safari zeker weer bij Oranje Safari. Dikke pluim voor Harry en zijn team.

Gereisd met partner in april 2018

10 van de 31 reviews gezien