Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Neptune Paradise Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

342 reviews over Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa

• 2018
    8Mayke Dijkstra22-11-2018

Echt een aanrader!

Personeel is super vriendelijk! Eten is erg lekker en zeker voldoende gevarieerd. Wat ook fijn is dat je van de faciliteiten van het buur hotel gebruik mag maken. Neem voldoende cash mee om het personeel een fooitje te kunnen geven en om de excursies te kunnen betalen (geen pinapparaat aanwezig). Creditcard is ook een aanrader. Zorg ook dat je voldoende zonnebescherming bij hebt. Echt een aanrader! Wij gaan zeker een keertje terug naar kenia.

• 8Eric Greweldinger04-11-2018

Na 10 jaar terug op een bekende plaats, Neptune

We verbleven evenals 10 jaar geleden in Neptune Village Beach te Galu (Mombassa). Prima basis verblijf. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, kwaliteit van het geheel is qua prijs kwaliteit helemaal super. Maar als je in Kenia bent wil je op safari. Destijds gingen we in zee met lokale gids tegenover het hotel. We hadden toen een super safari van 8 dagen. Nu zijn we 5 dagen naar Samburu en Sweetwaters geweest. Ongelooflijk wat weer mooi en bijzonder. Goed gereisd met driver Joseph, prima gegeten en geslapen in de tentenkampen en een onvergeetelijke ervaring. (zie fotos). Ons vertouwen is weer helemaal waargemaakt. Lokale gids kun je gewoon helemaal vertrouwen.

• 8Arend Hartlief08-10-2018

Super te combineren met safari

Prima resort en super vriendelijk personeel

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Hans & Jacqueline30-09-2018

Prima vakantie in een zeer ontspannen sfeer!!

Het is een zware en lange reis welke bij ons ook nog 's nachts was, maar zeker de moeite waard.

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8André15-02-2014

mooie locatie

Paradise beach resort is mooi onderhouden. Vriendelijke personeel. Leuk met de vele aapjes. Lekker eten, wel niet zo veel keus, maar meer dan genoeg. Elke dag iets anders. Alleen als ge het strand opgaat wordt je steeds aangesproken door de vele beach-boys. De eerste dagen wel leuk, maar later toch wel vervelend. Steeds zeuren voor MONEY?? Toch is het hier wel een paradijs met de witte stranden, blauw-groene zee en mooie palmbomen. Echt genieten!! Plaatselijk dorpje ook leuk met vele kindjes en steeds vragen: sweety? Zeker de moeite waard om terug te gaan.

• 9Ciska24-10-2012

Super hotel

Voor de rit van de luchthaven naar Diani mag je wel drie lastige uren reizen bijtellen . het hotel is wel prachtig gelegen en het personeel is er super vriendelijk.zeker een bezoekje brengen naar het plaatselijk schooltje en voor de kinderen snoep meenemen. Het is wel beter dat de snoepjes in aparte zakjes zitten anders zitten er kleine beestjes op.

• 7Erik28-05-2012

Leuke uitvalsbasis voor safari

Aardig hotel, mooie zwembaden, mooi strand, echter te veel opdringerige verkopers op het strand. Doet verder niets af aan de mooie ligging. Mooie zonneweiden en prima uitvalsbasis voor meerdere safari's. O.a. Tsavo en Masai Mara zijn goed te doen vanuit hier.

• 10Allaerts Guy30-11-2011

Prachtige vakantie!! Aanrader!

Wij hadden het geluk om een weekje in dit hotel te kunnen verblijven. Het is, samen met zusterhotel Palm beach, een absolute aanrader. Ruime en propere kamers; mooie tuin; goed en gevarieerd eten; ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel; geestdriftig en professioneel animatieteam; prachtig wit zandstrand en blauwe zee... Hotels van de Sentidoketen zijn zeker van de beste in Kenia!! Met speciale dank aan director en iedereen die ervoor zorgde dat we een fantastische vakantie hadden!!!

• 8rvalkenberg03-09-2011

Super !

Het is al weer even geleden, maar wat een plek. het Parijs bestaat, en ligt hier. Het strand is niet zonder zonnebril te betreden (doet pijn aan je ogen zo wit) snorkelen, even met een lokale jongen even voorbij het rif en snorkelen maar

• 9honeymoon22-08-2011

Geweldig Hotel

Dit hotel was echt helemaal geweldig. Super vriendelijk personeel, obers klommen regelmatig in een palmboom om een verse kokosnoot voor je te halen. De kamers waren heel ruim met heerlijke bedden en 'n schone grote badkamer. Iedere dag werd alles gepoetst en kregen we zuivere handdoeken. Ook de rest van het hotel was zeer schoon. In het restaurant werd er zuiver gewerkt en alles waar je bij stond bereid. Er was gigantische keuze van afrikaanse gerechten maar ook pasta's en friet met hamburger. We zijn allebei niet ziek geweest. Ook de verse fruitsappen waren iedere dag volop aanwezig.

Wel een paar tips voor als je gaat: De banken hebben al 2 maanden problemen met de voorraad van geld, dus neem voldoende mee! want mocht je toch met een creditcard kunnen betalen (accepteren alleen Visa!) dan dien je 20 euro administratiekosten te betalen en nog 5% over het hele bedrag. Verder flink afpingelen want de beachboys vragen de hoofdprijs & voor 3dagen safari niet meer betalen dan ong. 600euro

4 tips over Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa

• Ciska, 24-10-2012

Laat je niet afschrikken door de beach boys,ze zijn voor rede vatbaar. De safari is om nooit te vergeten,gewoon de max.

• Kris De Wilde, 04-08-2012

Als je een excursie wilt boeken, schuin tegenover het hotel heb je "Marco Polo Tours & safari's". Zijn prijzen zijn redelijk om te beginnen (goedkoper dan neckerman) en zoals alles in afrika valt er ook nog eens over te praten. Ik had er een trip naar shimba hills voor 's anderendaags geboekt. 's morgens stond de driver zelfs al op mij te wachten, vriendelijke man. De lunch in het Shimba hills lodge is inbegrepen in de prijs. Eten in een boomhuthotel waar je een visarend gewoon ziet zitten. Leuk

• Erik, 28-05-2012

Snorkelexcursie met Dhow is aanrader. Ook het privé landhuis van een Nederlandse familie waar je na afloopt gaat eten is fantastisch (het eten ook trouwens)

4 vragen over Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa

• yvonne, 19-09-2018

Visum aanvragen?

ik ga naar Kenia en moet een visum aanvragen maar zie door de bomen het bos niet meer. waar is het betrouwbaar en wat kost het . Ik zie zoveel verschillende prijzen

• on5cdg, 16-11-2010

Wie gaat er binnenkort naar Mombasa??

Hallo allemaal,

Wij zijn net terug uit Mombasa. We hebben een bezoekje gebracht aan Akamba Handicraft. Is zeker een aanrader. Hier werken 3000 man, ze vervaardigen mooie houten dieren.

Wij hebben van ginder 3 setjes met miniaturen meegebracht. Elk setje zit verpakt in plastiek en bevat 8 diertjes. Het gaat over een setje zoals op onderstaande foto: http://www.zondagen.be/fotos/houtendiertjes.JPG

Nu mijn vraag, is er iemand die voor mij zo 2 setjes wil meebrengen? Ze kosten 1000 ksh dat is 10 euro per setje. Ik heb ze via mail de vraag gesteld of ik via hun webshop kan bestellen, ze rekenen echter 250 US dollars aan om te verzenden.

Indien je Akamba Handicraft bezoekt zou ik heel graag hebben dat je me zo 2 setjes meebrengt. Ik ben bereid om het geld + iets extra voor de moeite op voorhand over te maken.

We zouden deze diertjes willen gebruiken om bij de geboorte van ons 1ste kindje bij doopsuiker te geven.

Ik weet dat de kans klein is maar doe toch een oproep

Christophe

on5cdg, 25-11-2010

Nog vergeten melden ja wij zaten ook in dat hotel. Ik heb hier op de site reeds een beoordeling geschreven. Je moet ze maar eens bekijken, wij waren zeer tevreden.

Christophe

Dominique, 25-11-2010

Hey Christophe

Wij vertrekken op 12/12/2010 naar Sentido Netpune Village Als we dit zouden bezoeken wil we die deze zekers meebrengen hoor, heb je iets meer van uitleg over dat bezoek aan Akamba Handicraft. Zatten jullie ook in het hotel waar wij gaan, is het ver van daar waar geboekt? en hoeveel kost het ongeveer om dit te bezoeken.

Groetjes Dominique

on5cdg, 25-11-2010

Hey Dominique,

Wij hebben de 1/2 dag Mobasa geboekt bij Neckerman zelf. Dit houd in : Bezoek aan Fort Jesus ; daarna het oude centrum ; een markt ; een tempel en daarna Handicraft. Het is zeker de moeite om deze uitstap te maken. Die diertjes waas ik het over heb verkopen ze daar per 8 verpakt. Zie de foto op http://www.zondagen.be/fotos/houtendiertjes.JPG

Ze verkopen ook een setje van 10 diertjes maar deze zijn niet zo mooi afgewerkt , je kan ze herkennen met een rode schildpad er in. Indien ze natuurlijk het setje van 8 dat wij willen niet meer hebben mag je alsnog die set van 10 met de rode schildpad meebrengen.

We hadden graag 3 extra setjes.

Zoals reeds geschreven zouden we de diertjes gebruiken om bij doopsuiker te geven. We hebben bij handicraft ook een grote houten mand gekocht waar we dan alles kunnen in plaatsen.

Misschien kunnen we verder afspreken via mail [email protected]

• setje1964, 04-11-2010

excursie/safari

Wie weet of er ook 1 daagse safarie tochten zijn? Welke betaalmiddelen accepteren ze, kun je beter dollars ipv euro's meenemen?Wie heeft de tsavo/galdessa bussafari gedaan en wat krijg je te zien? Is het echt niet aangenaam vertoeven op de stranden? Wat is er 's avonds te doen bij het hotel?

Jackie, 16-07-2011

Wij gaan komende augustus naar het hotel.Heb je nu ervaring met het boeken van een, 1 dags safari en kan dit? en krijg je dan ook van alles te zien of valt dit tegen en dienen we een meerdere daags safaris te doen? Alvast bedankt, Jackie

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats