Lodge Monika Tours & Safari

Lodge Monika Tours & Safari

Lodge

2 reviews over Lodge Monika Tours & Safari in het Nederlands

Wederom een Fantastische Safari !

Nancy
9-5-2017

Het was weer geweldig geregeld door Monika Safari & Tours! 3 dagen safari in Tsavo East en Taita Hills, 5 gamedrives gedaan en geslapen in 2 prachtige lodges tussen de Wildlife. Met name Sarova Saltlick Lodge is echt Amazing. Je slaapt in kamers op palen en hebt een prachtig wijds uitzicht. Vergeet vooral niet om op het boventerras te gaan zitten om te genieten van het prachtige uitzicht, de dieren en de serene rust! Maar ook Aruba Ashnill Lodge is erg prettig om te verblijven. Ook daar een wijds uitzicht vanuit het zwembad waar je lekker even kunt relaxen tussen de gamedrives door. Vorig jaar zag ik daar zelfs een attack van een leeuw recht voor mijn neus gebeuren.

Monika bedankt!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Fantastische lodges & safari's by Monika

Cynthia
29-3-2017

Prachtige safarireizen in prachtige lodges. Zo geweldig georganiseerd door Monika tours & safari. De lodges zijn allemaal minimaal 3 sterren en leen prachtige ligging & uitzicht. Eten en bedden zijn overal goed. Fantastische chauffeur. Geweldige en veel dieren gezien.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Lodge info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Monika Tours & Safari in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Monika Tours & Safari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.