Hotel Leopard Beach Resort *****

Hotel Leopard Beach Resort *****

Hotel Leopard Beach Resort
Hotel Leopard Beach Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Leopard Beach Resort voor je op een rij gezet:

101 reviews over Hotel Leopard Beach Resort in het Nederlands

Mooi hotel met prachtige tuin

Nick7, 19-2-2018

Mooi hotel met prachtige tuin.

Aan het zwembad kan je genieten van een zeer mooi zicht op de Indische oceaan.

De kamer was ruim en proper onderhouden, het personeel was vriendelijk.

Het eten was lekker maar had weinig variatie. Bij het ontbijt was er voor ons te weinig keuze aan brood. De wifi is rampzalig. Een website raadplegen duurt verschrikkelijk lang. Een foto doorsturen lukt niet.

Al bij al een goed verblijf. De couleur locale maakt veel goed :)

uitstekend!

S Hoeksma, 17-2-2018

Prachtig resort in Kenia. Leopard Beach Resort is in één woord geweldig. Mooie schone ruime kamers, het (ontbijt) buffet is goed en afwisselend. Het personeel is erg vriendelijk. Ik was hier 12 dagen met een vriendin en het heeft ons aan niets ontbroken. Het is een goede uitvalbasis voor tal van excursies en er zijn 2 leuke winkelcentra in de buurt. Voor vervoer en leuke tochten kan ik eenTaxi service aanbevelen. Hij is erg betrouwbaar en weet altijd een goede prijs voor excursies te regelen. Mede dankzij hem hebben we een top vakantie gehad. Kenia is echt een aanrader om naar toe te gaan op vakantie.

Uitstekende service, prachtige tuin!

Liesbeth, 6-2-2018

Mooi resort, in een groene omgeving, waarin heel veel apen rondliepen, wat erg leuk, was!

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, goede service ook op het strand! Ze doen erg hun best om je verblijf nog fijner te maken! Eten was heerlijk. 1 keer per week wordt het dinerbuffet op het strand gehouden tussen de palmbomen. Elke avond was er live muziek bij het eten.

Het was een goed hotel op een geweldige lokatie

Tiny Koster, 30-1-2018

De bediening/personeel fantastisch, vriendelijk en behulpzaam.

Het eten was goed maar de wisselende plaatsen, tuin, strand en restaurant waren de enige afwisseling.

Nooit meer, heel vies en slechte service

fam van der Sluis, 24-1-2018

Kamers heel vies, dikke laag stof, schimmel in de badkamer en doorlopende wc. Kussens op de terras meubelen heel vies. Als je vriendelijk om een handdoek vroeg bij het zwembad werd je boos aangekeken en duurde het een half uur voordat ze kwamen aansloffen met een handdoek.Ze zaten liever in de schaduw te niksen. We bestelden met zijn drieën eten. Het eten kwam voor 2 personen en toen die het eten al lang ophadden kreeg de derde persoon nog eens zijn eten. Toen ik aangaf dat ik het fijn zou vinden als het de volgende keer gelijktijdig geserveerd zou worden werd ik afgesnauwd. Ook bij het eten een fles wijn besteld die dan toch nog kwam, drie kwartier nadat wij het eten al op hadden. Zwembad en het terras bij de spa zat vol mieren, geen matrassen en handdoeken, de man die dat verzorgde was nergens te bekennen. 2 oudere toeristen die slecht ter been waren stonden al een uur in de brandende zon tevergeefs te wachten.De apparaten in de sportschool smerig, zwarte handen na het aanraken. Strand was heel mooi en iedere dag verse kokosnoot van de verkopers op het strand, heerlijk.

Viel me tegen

Martin, 27-11-2017

Resort zag er goed uit, personeel vriendelijk. Eten viel me enorm tegen, elke dag hetzelfde. Prijs van drank ook te hoog. bijna €3,50 voor een Tusker en €4,00 voor een wijntje. Weinig te doen 's avonds en strand is een koraalrif. Veel opdringerige verkopers wanneer je de zee in wilt.

Direct aan zee. Prachtige kamers.

Polly van baarsen, 18-9-2015

Leopard Resort is een echte aanrader. De bediening is heel erg vriendelijk en in no-time kennen ze jou, en kennen ze je specifieke wensen. Vraag de tuinier of hij een kokosnoot voor je wil plukken en hij klimt 40 meter de kokospalm in. De eerste keer doodeng om te zien, maar het is zijn vak.

De zee is onovertroffen met een heerlijk stand en stoelen. Je krijgt vanzelfsprekend een badhanddoek, maar ook een extra matrasje voor op je ligstoel. Van die dingen dus.

We hebben genoten

Wim, 22-7-2014

Via een touroperator hadden we een zogenaamde 'standaardkamer' geboekt. Bij aankomst bleek er echter een probleempje dat als volgt werd opgelost. We kregen een gratis up-grate en mochten gaan logeren in één van de 25 nieuwe villa's in het residence gedeelte op het Leopard Beach resort. Bij binnenkomen wisten we niet waar eerst te kijken. Twee grote slaapkamers met ieder een badkamer, dressing, televisie. In één badkamer zelfs een tweepersoons jacuzzi. Verder was er een zeer ruime living met nog een hele grote tv en dvd speler. En dan hadden we het terras nog niet gezien: eigen zwembad met ligbedden, terrastafel met bijpassende stoelen. Overal gratis wifi. En toppunt van luxe, 24 uur op 24 stond men gereed om je van de villa naar het hotel of strand te brengen met één van de drie golfauto's.

Zalig hotel!!

Vera, 6-2-2014

Net terug van een weekje in Leopard Beach en Resort. Geen enkel minpunt.Fantastisch hotel,iedereen even vriendelijk en behulpzaam,lekker eten in buffetvorm zowel 's morgems als 's avonds en je vindt er zeker iets naar je gading, de restaurants zijn apart te betalen.En dat alles in een open restaurant met zalige temperaturen.De kamers zijn ook dik in orde.Wel altijd uitkijken dat je de terrasdeur niet te lang of te ver laat openstaan want dan heb ge gegarandeerd bezoek van de aapjes.Zwembad en strand zijn allebei super om te vertoeven.Zoals al eerder opgemerkt, neem een hoop kleren mee die je niet meer draagt, ze vinden daar zeker een tweede leven, ook zeep en shampoo.En de kinderen zijn er dolblij met potloden en schriftjes.Je vindt er in de nabjheid tal van schooltjes.Er kwamen in het hotel weeskinderen optreden-prachtig om te zien-en die waren ook superblij met potloden enz.

Geweldig resort

Trees, 8-8-2013

Waren hier een paar dagen relaxen na een inspannende safari rondreis. Echt helemaal top

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leopard Beach Resort in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leopard Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leopard Beach Resort scoort een 8.6 uit 10 op basis van 103 reviews.