Hotel Leopard Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Leopard Beach Resort voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Leopard Beach Resort

• 9Jongens16-01-2019

Fantastische plek, super vriendelijke mensen.

Een supermooie goed verzorgde locatie direct aan te strand. Het prive strand ligt fantastisch mooi in een kom met eitsformatie. Dit geeft een extra mooi uitzicht ook vanuit het hotel. De kinderen van 11 en 13 hebben zich uitstekend vermaakt in zwembad en ook met de mensen van het animatieteam die bv lekker met ze gingen poolen of potje waterpolo!

Zeker een aanrader!

Met oudere kinderen

• 2018
    9Van brakel15-12-2018

Super tot de volgende keer

Fantastisch complex met heerlijk gevarieerd eten prima strand aan twee kanten van het complex Wel veel zeeegels dus schoenen aan. Wij gaan zeker nog eens terug.personeel zeer behulpzaam en veilig op complex

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Ankie01-12-2018

Geweldig!

Wat een prachtig resort!!! Hele mooie tuin, met leuke ondeugende aapjes! Begane grond is heerlijk. Lekker ligbedjes op terras. Zelfs WiFi op terras!! Heel aardig personeel. “Djambo” wordt er dan steeds tegen je gezegd. Goedendag ofzoiets😊. 2 Heerlijke strandjes, geweldig buffet!! Wat een keus toch!! Zelfs diner op het strand gehad 1 avond. Onvergetelijk!! Altijd live muziek/bandje tijdens het eten!👍 Heb echt heimwee, en wil er zo weer naartoe!!

Alleenreizend

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Nick719-02-2018

Mooi hotel met prachtige tuin

Mooi hotel met prachtige tuin. Aan het zwembad kan je genieten van een zeer mooi zicht op de Indische oceaan. De kamer was ruim en proper onderhouden, het personeel was vriendelijk. Het eten was lekker maar had weinig variatie. Bij het ontbijt was er voor ons te weinig keuze aan brood. De wifi is rampzalig. Een website raadplegen duurt verschrikkelijk lang. Een foto doorsturen lukt niet. Al bij al een goed verblijf. De couleur locale maakt veel goed :)

Met jonge kinderen

• 9S Hoeksma17-02-2018

uitstekend!

Prachtig resort in Kenia. Leopard Beach Resort is in één woord geweldig. Mooie schone ruime kamers, het (ontbijt) buffet is goed en afwisselend. Het personeel is erg vriendelijk. Ik was hier 12 dagen met een vriendin en het heeft ons aan niets ontbroken. Het is een goede uitvalbasis voor tal van excursies en er zijn 2 leuke winkelcentra in de buurt. Voor vervoer en leuke tochten kan ik eenTaxi service aanbevelen. Hij is erg betrouwbaar en weet altijd een goede prijs voor excursies te regelen. Mede dankzij hem hebben we een top vakantie gehad. Kenia is echt een aanrader om naar toe te gaan op vakantie.

Met vrienden

• 9Liesbeth06-02-2018

Uitstekende service, prachtige tuin!

Mooi resort, in een groene omgeving, waarin heel veel apen rondliepen, wat erg leuk, was! Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, goede service ook op het strand! Ze doen erg hun best om je verblijf nog fijner te maken! Eten was heerlijk. 1 keer per week wordt het dinerbuffet op het strand gehouden tussen de palmbomen. Elke avond was er live muziek bij het eten.

• 9Tiny Koster30-01-2018

Het was een goed hotel op een geweldige lokatie

De bediening/personeel fantastisch, vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed maar de wisselende plaatsen, tuin, strand en restaurant waren de enige afwisseling.

• 3fam van der Sluis24-01-2018

Nooit meer, heel vies en slechte service

Kamers heel vies, dikke laag stof, schimmel in de badkamer en doorlopende wc. Kussens op de terras meubelen heel vies. Als je vriendelijk om een handdoek vroeg bij het zwembad werd je boos aangekeken en duurde het een half uur voordat ze kwamen aansloffen met een handdoek.Ze zaten liever in de schaduw te niksen. We bestelden met zijn drieën eten. Het eten kwam voor 2 personen en toen die het eten al lang ophadden kreeg de derde persoon nog eens zijn eten. Toen ik aangaf dat ik het fijn zou vinden als het de volgende keer gelijktijdig geserveerd zou worden werd ik afgesnauwd. Ook bij het eten een fles wijn besteld die dan toch nog kwam, drie kwartier nadat wij het eten al op hadden. Zwembad en het terras bij de spa zat vol mieren, geen matrassen en handdoeken, de man die dat verzorgde was nergens te bekennen. 2 oudere toeristen die slecht ter been waren stonden al een uur in de brandende zon tevergeefs te wachten.De apparaten in de sportschool smerig, zwarte handen na het aanraken. Strand was heel mooi en iedere dag verse kokosnoot van de verkopers op het strand, heerlijk.

Met vrienden

• 2017
    7Martin27-11-2017

Viel me tegen

Resort zag er goed uit, personeel vriendelijk. Eten viel me enorm tegen, elke dag hetzelfde. Prijs van drank ook te hoog. bijna €3,50 voor een Tusker en €4,00 voor een wijntje. Weinig te doen 's avonds en strand is een koraalrif. Veel opdringerige verkopers wanneer je de zee in wilt.

• Oude reviews

10Polly van baarsen18-09-2015

Direct aan zee. Prachtige kamers.

Leopard Resort is een echte aanrader. De bediening is heel erg vriendelijk en in no-time kennen ze jou, en kennen ze je specifieke wensen. Vraag de tuinier of hij een kokosnoot voor je wil plukken en hij klimt 40 meter de kokospalm in. De eerste keer doodeng om te zien, maar het is zijn vak. De zee is onovertroffen met een heerlijk stand en stoelen. Je krijgt vanzelfsprekend een badhanddoek, maar ook een extra matrasje voor op je ligstoel. Van die dingen dus.

8 tips over Hotel Leopard Beach Resort

• Paul en Elly Stolk, 08-04-2012

Dagexcursie naar Shimba Hills,zit wel een pittige wandeling naar een waterval in,stijl naar beneden,daarna weer stijl naar boven,goede conditie vereist,neem water mee! Dagexcursie naar Tsavo East met bezoek aan Voi Lodge,superdag,veel dieren gezien. Maandsalaris kamerjongen/tuinman/serveerster Euro 150.- bruto per maand,geef ze wat extra (Ksh 200.- - 500.- per dag) ze zijn er echt heel blij mee. Afrikaanse slippers/polo shirts: vraag Jones aan de bar,goede kerel.

• vera, 04-05-2014

Neem zeker oude kleren mee of spullen die je niet meer draagt, schriftjes en potloden, je kan daar ginder een hoop mensen gelukkig mee maken.

• Vera, 04-02-2014

Uitstap naar Wassini-eiland en 1-dag safari naar Tsavo East geboekt bij het reisbureau in het'shoppingcenter naast Barclays-bank, was heel interessant van prijs en goede chauffeur.Correcte afspraken.

3 vragen over Hotel Leopard Beach Resort

• kaatje, 19-05-2012

restaurants

Hallo, Ik heb gelezen dat er meerdere restaurants zijn bij het hotel. Zijn deze bij de prijs van HP inbegrepen of moet je daar extra voor betalen? Wij willen in september gaan.

jacobs-aben, 23-01-2013

je kunt in 1 restaurant je ontbijt en maaltijd benuttigen,en is een lopend buffet,was goed eten.Chakula njemal,veel plezier!

• marjop, 09-04-2012

consumptie`s

kan iemand ons informeren over de prijzen van de consumptie`s in het hotel , we zitten nl. nog te twijfelen over halfpension of volpension. biertje wijntje cocktail frisdrank water snack lunchgerecht

jacobs-aben, 23-01-2013

De prijzen zijn vrij normaal in het hotel,je weet als je op vakantie gaat dat je altijd duurder uit bent wat eten en drinken betreft,dus! Ik weet niet of er veel verschil van prijs is of je half of vol pension kiest,zelf hadden we half pension en vonden dit prima.veel plezier!

• Christel, 24-03-2011

Wie wil een brief bezorgen....

Wie gaat er naar dit hotel en zou voor mij een brief mee willen nemen voor iemand die daar werkt. Wil je dat voor mij doen, reageer dan even. Ik zal de envelop open laten zodat je de inhoud kan checken zodat je weet wat je mee neemt. Graag hoor ik reacties. Groet, christel

van der Kruk, 16-10-2011

Goeden avond Christel, Als je nog een brief wilt meegeven, wij gaan eind november naar Leopard Beach. Je kunt ons bereiken via boven genoemd e-mail adres. Groet en misschien tot horens Fam. v.d. Kruk

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats