Hotel aan zeeWeer vandaag29°21°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Leopard Beach Resort voor je op een rij gezet:

104 reviews over Hotel Leopard Beach Resort in het Nederlands

Fantastische plek, super vriendelijke mensen.

Jongens
16-1-2019

Een supermooie goed verzorgde locatie direct aan te strand. Het prive strand ligt fantastisch mooi in een kom met eitsformatie. Dit geeft een extra mooi uitzicht ook vanuit het hotel. De kinderen van 11 en 13 hebben zich uitstekend vermaakt in zwembad en ook met de mensen van het animatieteam die bv lekker met ze gingen poolen of potje waterpolo!

Zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in november 2018

Super tot de volgende keer

Van brakel
15-12-2018

Fantastisch complex met heerlijk gevarieerd eten prima strand aan twee kanten van het complex Wel veel zeeegels dus schoenen aan. Wij gaan zeker nog eens terug.personeel zeer behulpzaam en veilig op complex

Gereisd Met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Ankie
1-12-2018

Wat een prachtig resort!!! Hele mooie tuin, met leuke ondeugende aapjes! Begane grond is heerlijk. Lekker ligbedjes op terras. Zelfs WiFi op terras!! Heel aardig personeel. “Djambo” wordt er dan steeds tegen je gezegd. Goedendag ofzoiets😊. 2 Heerlijke strandjes, geweldig buffet!! Wat een keus toch!! Zelfs diner op het strand gehad 1 avond. Onvergetelijk!! Altijd live muziek/bandje tijdens het eten!👍 Heb echt heimwee, en wil er zo weer naartoe!!

Gereisd Alleenreizend in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

D-reizen

Mooi hotel met prachtige tuin

Nick7
19-2-2018

Mooi hotel met prachtige tuin. Aan het zwembad kan je genieten van een zeer mooi zicht op de Indische oceaan. De kamer was ruim en proper onderhouden, het personeel was vriendelijk. Het eten was lekker maar had weinig variatie. Bij het ontbijt was er voor ons te weinig keuze aan brood. De wifi is rampzalig. Een website raadplegen duurt verschrikkelijk lang. Een foto doorsturen lukt niet. Al bij al een goed verblijf. De couleur locale maakt veel goed :)

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

uitstekend!

S Hoeksma
17-2-2018

Prachtig resort in Kenia. Leopard Beach Resort is in één woord geweldig. Mooie schone ruime kamers, het (ontbijt) buffet is goed en afwisselend. Het personeel is erg vriendelijk. Ik was hier 12 dagen met een vriendin en het heeft ons aan niets ontbroken. Het is een goede uitvalbasis voor tal van excursies en er zijn 2 leuke winkelcentra in de buurt. Voor vervoer en leuke tochten kan ik eenTaxi service aanbevelen. Hij is erg betrouwbaar en weet altijd een goede prijs voor excursies te regelen. Mede dankzij hem hebben we een top vakantie gehad. Kenia is echt een aanrader om naar toe te gaan op vakantie.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekende service, prachtige tuin!

Liesbeth
6-2-2018

Mooi resort, in een groene omgeving, waarin heel veel apen rondliepen, wat erg leuk, was! Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, goede service ook op het strand! Ze doen erg hun best om je verblijf nog fijner te maken! Eten was heerlijk. 1 keer per week wordt het dinerbuffet op het strand gehouden tussen de palmbomen. Elke avond was er live muziek bij het eten.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was een goed hotel op een geweldige lokatie

Tiny Koster
30-1-2018

De bediening/personeel fantastisch, vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed maar de wisselende plaatsen, tuin, strand en restaurant waren de enige afwisseling.

Gereisd Met partner in januari 2018

Nooit meer, heel vies en slechte service

fam van der Sluis
24-1-2018

Kamers heel vies, dikke laag stof, schimmel in de badkamer en doorlopende wc. Kussens op de terras meubelen heel vies. Als je vriendelijk om een handdoek vroeg bij het zwembad werd je boos aangekeken en duurde het een half uur voordat ze kwamen aansloffen met een handdoek.Ze zaten liever in de schaduw te niksen. We bestelden met zijn drieën eten. Het eten kwam voor 2 personen en toen die het eten al lang ophadden kreeg de derde persoon nog eens zijn eten. Toen ik aangaf dat ik het fijn zou vinden als het de volgende keer gelijktijdig geserveerd zou worden werd ik afgesnauwd. Ook bij het eten een fles wijn besteld die dan toch nog kwam, drie kwartier nadat wij het eten al op hadden. Zwembad en het terras bij de spa zat vol mieren, geen matrassen en handdoeken, de man die dat verzorgde was nergens te bekennen. 2 oudere toeristen die slecht ter been waren stonden al een uur in de brandende zon tevergeefs te wachten.De apparaten in de sportschool smerig, zwarte handen na het aanraken. Strand was heel mooi en iedere dag verse kokosnoot van de verkopers op het strand, heerlijk.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Viel me tegen

Martin
27-11-2017

Resort zag er goed uit, personeel vriendelijk. Eten viel me enorm tegen, elke dag hetzelfde. Prijs van drank ook te hoog. bijna €3,50 voor een Tusker en €4,00 voor een wijntje. Weinig te doen 's avonds en strand is een koraalrif. Veel opdringerige verkopers wanneer je de zee in wilt.

Gereisd Met partner in november 2017

Direct aan zee. Prachtige kamers.

Polly van baarsen
18-9-2015

Leopard Resort is een echte aanrader. De bediening is heel erg vriendelijk en in no-time kennen ze jou, en kennen ze je specifieke wensen. Vraag de tuinier of hij een kokosnoot voor je wil plukken en hij klimt 40 meter de kokospalm in. De eerste keer doodeng om te zien, maar het is zijn vak. De zee is onovertroffen met een heerlijk stand en stoelen. Je krijgt vanzelfsprekend een badhanddoek, maar ook een extra matrasje voor op je ligstoel. Van die dingen dus.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leopard Beach Resort in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leopard Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.