Hotel Leisure Lodge

• Animatie
  • Kinderopvang

6 reviews over Hotel Leisure Lodge

• 9Pauline van Enckevort13-12-2009

heb al geboekt voor de volgende vakantie!!!

Ik heb dit hotel via een duitse reisorganisatie geboekt en dat is prima bevallen. De gasten waren dus voor een groot gedeelte duitstalig(Duitsland, Oostenrijk enz.)De service e.d. was hierop ook op afgestemd en dat was duidelijk te merken in de postieve zin. Ik heb in Diani al 3 hotels gehad in de loop van de jaren, maar dit is dan ook inderdaad de beste optie (afhankelijk van je knip). De ligging is perfect en om het kort te houden de rest ook. Ik ga in april weer die kant op en ook weer via Duitsland. Een hoop mensen vergeten nogal eens dat ze naar Afrika gaan en niet naar een westers land, m.a.w. een hoop zaken werken hier anders en ook het vertier buiten het hotel moet je zoeken. Promenaden e.d. kent men hier niet. Het is vroeg donker en buiten het hotelterrein is het ook donker dus met de taxi zoek je een kroeg of club op, shoppen kun je wel vergeten want er zijn weinig winkels.

Alleen gereisd in april 2009

• 10Wim en Nelly van Roosmalen16-02-2007

Wij zijn op het eind van het vorig jaar zonder dat we dit hotel geboekt hadden bij Leisure Lodge tercht gekomen omdat ons geboekte hotel overboekt was. De eerste kamer was niet goed en nadat we daar met de receptie over gesproken hadden werd het goed opgelost en hebben een heel fijne tijd gehad. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel dat de benen onder hun kont liep voor je.

Gereisd in februari 2007

• 9E van den Broek13-08-2006

Geweldige 4 dagen vakantie gehad in dit hotel. Prachtig schoon strand. Mooie zwembaden. Heerlijk afwisselend eten. Geen muggen gezien, wel apen!

Gereisd in augustus 2006

• 10fam valkenborgh27-08-2004

Algemene indruk: 10 Ligging: 10 Bereikbaarheid: 10 Service: 10 Prijs/kwaliteit: 10 (gem. 10 ) we hebben net (08-08-23-08 2004 )een schitterende vakantie achter de rug. een prachtig hotel, mooi strand,de service en het eten super.ook ve le safari's gemaakt nl. shimba hills (1 dag) masai mara vliegsafari ( 2 dagen ) en tsavo park ( 2 dagen ). al deze safari's hebben we geboekt via lokale touroperator. de prijs er is een erg groot verschil met het boekingskantoor aan het hotel of de reisagent.

fam valkenborgh 27-08-2004

Gereisd in augustus 2004

• 10Hans & Maria Ebbeling14-08-2004

Leisure lodge is een 5 sterren resort place met een hoog kwaliteitsnivo, ligging, veiligheid en uitstekende service. Het hotel wordt gerund door een Zwitserse Operationeel Manager met een strak management welke gericht is op vakantie voor haar gasten. Zwemmen in de deverse pools, strand accomodatie met bar een catering, Game fishing, duiken (wrak en rif), bij het diner band of een toetsenist, wijn a la carte. Het is een van de beste hotels aan de kust van zuidelijk Mombasa. Het heeft een 9 en 18 hole baan met golf pro,s. Iemand begeleidt u in ongeveer 10 lessen naar een Handicap golf kaart. Vanuit leisure lodgae kunet u de safari (verschillende starten en beindigen. Wij hebben ontzettend genoten van het verblijf daar.

Gereisd in augustus 2004

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats