Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jacaranda The Indian Ocean Beach Club voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• 9fam niedie05-08-2005

Wij hebben er een fantastische vakantie gehad, het is er kleinschalig,het personeel is fantastisch, kun je ook alles mee regelen, zodat je ook het real live kenia mee maakt! Ze doen echt alle voor je nodige je thuis uit enz. enz. Echt een aanrader ook met kinderen is het super vertoeven daar! Niets als lof voor de service en de gezelligheid!!! Super

Anders

• 9Tineke26-02-2005

Prachtige kamers gelegen in bungalows met twee verdiepingen in mooie tuin. Strand is schitterend bij vloed, bij eb veel zeewier. Ook wordt gewaarschuwd voor onderstromingen in zee. Het eten is voortreffelijk met meerkeuze-menu's in twee restaurants. Bediening erg vriendelijk.

Anders

4 tips over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Bert en Elly van den Berg, 04-04-2013

Probeer Afrikaanse vrienden te maken, dan maak je schitterende dingen mee en ervaar je de warmte en gastvrijheid van de mensen. Ze koken heerlijke maaltijden met het weinige wat ze hebben.

• w_a_roosmalen1944, 16-02-2012

Hebben daar bij Barclay's een safari geboekt. Erg mooi maar ook erg duur. De mevrouw van het reisburo kan wel 4 mensen tegelijk helpen en dat kwam erg rommelig over en op het einde wist je bijna niet meer wat er afgesproken was. Wij gaan daar niet meer naar toe en voor de prijs kan je dit beter in Nederland boeken.

• Nienke & Edwin, 29-02-2012

Hou er rekening mee dat als je bij Arke boekt je op de terugweg 14 uur IN het vliegtuig zit ( stop op Zanzibar en Hurgada).....

1 vraag over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Wendy, 31-03-2012

Malaria

Hallo, kan iemand mij vertellen of het in deze regio nodig is malaria te slikken? en of jullie hier met een kindje van 2 heen zouden gaan?Alvast bedankt!

haleh_Azad, 21-04-2012

Beste Wendy, Ja Malaria tabletten wordt geadviseerd. We zijn vorige jaar met 2 kinderen van 7 en 1 naar Gambia(west Afrika) geweest, geen probleem. Juli gaan we naar Kenia, hij is ook 2. Malaria tablletjes kun u eerst tussen 2 lepels als poeder maken, met yoghurt,...mengen. Deet heb je ook special voor kinderen. Lange mouwen en lichte kleur kleding trekt minder muggen aan , ook klamboe meenemen. Voor op de buggy als je kindje slaapt , zou je een klamboe kunnnen meenemen.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen