Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jacaranda The Indian Ocean Beach Club voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• 9yvon&jan09-10-2010

mooi kleinschalig hotel

Heerlijk rustig hotel om bij te komen van een vermoeiende safari. De kamers worden uitstekend schoongehouden. Er is een leuk animatie-team en iedere avond is er wat leuks. De huisjes staan direct aan het strand en hier geen verkopers op het strand. Dus een ideale plek, mede door het vriendelijke personeel

• 8Yvon&Jan09-10-2010

heerlijk kleinschalig hotel aan het strand

We zijn hier een week geweest na 9 dagen safari. Hier kom je echt tot rust. Er is leuke animatie door enthousiaste mensen, elke avond was er wat leuks te zien. De kamers worden zeer goed schoongehouden en op het strand heb je hier geen last van verkopers.

• 8Els12-08-2010

Relaxed hotel; heerlijk na een safari trip

Wij zijn een weekje met onze 2 kinderen in Indian Ocean Beach geweest. Prima middenklasse hotel met een fijn zwembad en direct aan het strand. Prachtige tuin. Actief animatie team met veel activiteiten. Vriendelijk personeel, comfortabele kamers (met airco en waterkoker) met grote balkons. Er is niet zo heel veel te doen anders dan wat zwemmen en eten maar plezierig adres om een paar dagen te verblijven.

Met oudere kinderen

• 9Mark21-02-2010

mooi hotel bestaande uit vrijstaande huisjes

14 fantastische dagen in het hotel gehad. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Eten voldoende gevarieërd. 3 restaurants. De andere 2 onstaan als er een thema-avond is. Bv in de tuin of bij het zwembad. Je hebt per avond de keus uit 2 rest. voor eten in apart gelegen visrest. moet bijbetaald worden. Goed animatieteam. Elke avond wel wat te doen. Geen mogelijkheid om 's avonds lopende een dorp in te gaan. Indian Ocean staat aan eind van weg met andere hotels. Leuke trips te maken, snorkelen, (meerdaagse) safari's. Temperatuur >30 gr. Gelukkig goede airco in huisje aanwezig. Avond en nachten 25 gr. Iedere dag schoonmaak. Koffie en thee incl.koker aanwezig. Per dag flesje water. Kluisje in kamer(kosten ca 10 euro p/w.) Kortom; het ontbreekt je aan niet, inclusief gulle glimlach personeel. Als je uitbundig vertier zoekt w.o. disco dan is dit niet jouw hotel. Kom je voor rust. zon, leuke trips; Doen!.

• 8R & C24-01-2010

Een goede keuze!

Een kleinschalig Resort met Indische uitstraling. Ruim opgezet met een continu zicht op de oceaan over het gehele park. De kamers bevinden zich per 2 in kleine huisjes over het gehele park. Dit geeft een bevrijdend gevoel. Het eten was goed en bestond meestal uit een 2 - 3 keuze 5 gangen diner. Personeel is zeer vriendelijk. Hebben echt genoten!

• 9Kirch29-12-2009

Heel goed middenklasse hotel met an african touch

We zijn een week geweest en zijn zeer tevreden. Het is geen superdeluxe tophotel, maar dat willen we niet. De ligging is onge-evenaard: je zit aan het strand en het complex is kleinschalig opgezet met allemaal losse huisjes. De service is echt uitstekend! Wat eten betreft is de familie kieskeurig, maar de keuken is helemaal top en zeer gevarieerd. Het hotel zit op het eind van Diani beach. Linksaf kun je eindeloos wandelen in een wat vrijer deel, rechtsaf wandel je langs alle andere hotels. Ook mooi is dat het er eb en vloed is dus alle soorten zeeën. Je kunt er met enb prima zeilen of surfen en ook lekker zwemmen in de golven. Er was een uitgebreid entertainment programma voor de ouders en de kids en die deden er naar hartelust aan mee. Ik herken de reactie hiervoor over het dinner on the beach: heel bijzonder. Excursies gewoon bij jongen op strand geboekt en die waren prima. Normaal schrijf ik geen reviews, maar wij waren zeer tevreden en gaan er zeker nog eens heen. Een aanrader!

Met oudere kinderen

• 10Frits05-12-2009

Een prachtig gelegen kleinschalig hotel

Vooral de vrijstaande huisjes aan het strand zijn geweldig. Het park ligt in een zeer natuurlijke omgeving in een botanische tuin met allerlei tropische bomen en planten en met name schitterende babobab bomen. Een avond in de week wordt er buiten onder een paar baobabs het diner opgediend. Het personeel is dan een halve dag bezig om dit voor te bereiden. Prachtig om vanuit deze lokatie safaris te maken. Wij hebben dit privé geregeld met de plaatselijke touroperator. Werkelijk perfect geregeld!! Hij komt naar het hotel om de safari's en excursies voor je te regelen, tegen een zeer redelijke prijs. Deze lokatie is door zijn kleinschaligheid, rustige ligging en zeer behulpzaam personneel echt een topper. Wij gaan zeker terug om van daar uit allerlei andere aktiviteiten te ondernemen.

• 9Wim02-12-2009

geweldig hotel met uitstekende service

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, service is uitstekend. Hotel ligt direct aan het strand, alles is ruim opgezet wat een relaxte sfeer schept. Elke avond is er iets te doen. Wij vonden dit een prima afsluiting na een inspannende safari. Echte aanrader dus!!

• 9René29-10-2006

Prachtige kamers in losse huisjes vlakbij het strand. Geweldige service in het gehele hotel. Maaltijden zijn prima. Een echte aanrader tot slot van een rondreis.

Anders

• 8Hermien14-06-2006

Net terug van honeymoon. Extra: bloemen rond de deur, bord fruit bij aankomst. Kamers in bungalowvorm (2 per bungalow: 1-tje onder, 1-tje boven, elk met eigen terras): ruim, allen met uitzicht op de oceaan, niet meer van de nieuwste: Badkamerkranen/douche aangetast door zeewater. Waar de kamers wat minder waren werd dit ruimschoots goed gemaakt door het voortreffelijke eten. Avondeten als 6-gangen menu aan tafel opgediend, ruime keuze. Tijdens eten live muziek. Bediening was goed, maar beetje overdreven, je had je soep nog niet uit, of ze waren al daar om af te ruimen of drank bij in te schenken. Goede animatie in het hotel zowel overdag als 's avonds. -punten: slechts 1 klein winkeltje, weinig mogelijkheid om in half-pension ergens anders te eten. +punten: Hotel direct aan privé-strand, rustig, schitterend eten, prachtige omgeving. Zeker gratis duik- en windsurfles meepikken!

Anders

4 tips over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Bert en Elly van den Berg, 04-04-2013

Probeer Afrikaanse vrienden te maken, dan maak je schitterende dingen mee en ervaar je de warmte en gastvrijheid van de mensen. Ze koken heerlijke maaltijden met het weinige wat ze hebben.

• w_a_roosmalen1944, 16-02-2012

Hebben daar bij Barclay's een safari geboekt. Erg mooi maar ook erg duur. De mevrouw van het reisburo kan wel 4 mensen tegelijk helpen en dat kwam erg rommelig over en op het einde wist je bijna niet meer wat er afgesproken was. Wij gaan daar niet meer naar toe en voor de prijs kan je dit beter in Nederland boeken.

• Nienke & Edwin, 29-02-2012

Hou er rekening mee dat als je bij Arke boekt je op de terugweg 14 uur IN het vliegtuig zit ( stop op Zanzibar en Hurgada).....

1 vraag over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Wendy, 31-03-2012

Malaria

Hallo, kan iemand mij vertellen of het in deze regio nodig is malaria te slikken? en of jullie hier met een kindje van 2 heen zouden gaan?Alvast bedankt!

haleh_Azad, 21-04-2012

Beste Wendy, Ja Malaria tabletten wordt geadviseerd. We zijn vorige jaar met 2 kinderen van 7 en 1 naar Gambia(west Afrika) geweest, geen probleem. Juli gaan we naar Kenia, hij is ook 2. Malaria tablletjes kun u eerst tussen 2 lepels als poeder maken, met yoghurt,...mengen. Deet heb je ook special voor kinderen. Lange mouwen en lichte kleur kleding trekt minder muggen aan , ook klamboe meenemen. Voor op de buggy als je kindje slaapt , zou je een klamboe kunnnen meenemen.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen