Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jacaranda The Indian Ocean Beach Club voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• 9N.S24-12-2011

Super hotel!

Super mooi hotel liggend aan een fantastisch strand! Mooie huisjes met airco, kluisje, waterkoker, tv en fijn (groot) bed. Alle kamers hebben uitzicht op zee.. Super vriendelijk personeel wat goed zn best doet om het verblijf zo fijn mogelijk te maken. Eten is na 2 weken verblijf misschien niet erg variabel maar wel lekker! Hotel licht ongeveer half uur rijden van Mombasa stad. Op het strand ontkom je niet van verkopers, mensen moeten ook geld verdienen en overleven..! Ben van mening dat het hotel geschikt is voor mensen die tot rust willen komen, voor jongeren die willen stappen is er niet super veel te doen. Je moet overal met de taxi/auto naar toe. Kenia een derde wereld land maar prijzen in de supermarkt zijn vergelijkbaar met hier in nl.. verwacht geen super goedkope vakantie.. Zou zeker nog een keer naar dit hotel gaan, was echt te mooi!!

Met vrienden

4 tips over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Bert en Elly van den Berg, 04-04-2013

Probeer Afrikaanse vrienden te maken, dan maak je schitterende dingen mee en ervaar je de warmte en gastvrijheid van de mensen. Ze koken heerlijke maaltijden met het weinige wat ze hebben.

• w_a_roosmalen1944, 16-02-2012

Hebben daar bij Barclay's een safari geboekt. Erg mooi maar ook erg duur. De mevrouw van het reisburo kan wel 4 mensen tegelijk helpen en dat kwam erg rommelig over en op het einde wist je bijna niet meer wat er afgesproken was. Wij gaan daar niet meer naar toe en voor de prijs kan je dit beter in Nederland boeken.

• Nienke & Edwin, 29-02-2012

Hou er rekening mee dat als je bij Arke boekt je op de terugweg 14 uur IN het vliegtuig zit ( stop op Zanzibar en Hurgada).....

1 vraag over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Wendy, 31-03-2012

Malaria

Hallo, kan iemand mij vertellen of het in deze regio nodig is malaria te slikken? en of jullie hier met een kindje van 2 heen zouden gaan?Alvast bedankt!

haleh_Azad, 21-04-2012

Beste Wendy, Ja Malaria tabletten wordt geadviseerd. We zijn vorige jaar met 2 kinderen van 7 en 1 naar Gambia(west Afrika) geweest, geen probleem. Juli gaan we naar Kenia, hij is ook 2. Malaria tablletjes kun u eerst tussen 2 lepels als poeder maken, met yoghurt,...mengen. Deet heb je ook special voor kinderen. Lange mouwen en lichte kleur kleding trekt minder muggen aan , ook klamboe meenemen. Voor op de buggy als je kindje slaapt , zou je een klamboe kunnnen meenemen.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen