Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jacaranda The Indian Ocean Beach Club voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• 8Nienke & Edwin28-02-2012

Gezellig hotel bij een mooi strand.

Net terug van een week Indian Ocean Beach hotel. Wij waren met 3 pubers, die zich prima hebben vermaakt. Via iemand van het strand een mooie 3 daagse safari geboekt naar Tsavo East en Amboselli met een privebusje (omstreeks 275 euro pp). Vanuit hotel voor 15 euro pp hartstikke leuke snorkeltrip geboekt. Beiden zeker de moeite en het geld waard. Drankjes in hotel niet duur, ontbijt en lunch prima, avondeten minder. De vraag is of dat ergens anders in Kenia beter is (of kan zijn).

• 8Els12-08-2010

Relaxed hotel; heerlijk na een safari trip

Wij zijn een weekje met onze 2 kinderen in Indian Ocean Beach geweest. Prima middenklasse hotel met een fijn zwembad en direct aan het strand. Prachtige tuin. Actief animatie team met veel activiteiten. Vriendelijk personeel, comfortabele kamers (met airco en waterkoker) met grote balkons. Er is niet zo heel veel te doen anders dan wat zwemmen en eten maar plezierig adres om een paar dagen te verblijven.

• 9Kirch29-12-2009

Heel goed middenklasse hotel met an african touch

We zijn een week geweest en zijn zeer tevreden. Het is geen superdeluxe tophotel, maar dat willen we niet. De ligging is onge-evenaard: je zit aan het strand en het complex is kleinschalig opgezet met allemaal losse huisjes. De service is echt uitstekend! Wat eten betreft is de familie kieskeurig, maar de keuken is helemaal top en zeer gevarieerd. Het hotel zit op het eind van Diani beach. Linksaf kun je eindeloos wandelen in een wat vrijer deel, rechtsaf wandel je langs alle andere hotels. Ook mooi is dat het er eb en vloed is dus alle soorten zeeën. Je kunt er met enb prima zeilen of surfen en ook lekker zwemmen in de golven. Er was een uitgebreid entertainment programma voor de ouders en de kids en die deden er naar hartelust aan mee. Ik herken de reactie hiervoor over het dinner on the beach: heel bijzonder. Excursies gewoon bij jongen op strand geboekt en die waren prima. Normaal schrijf ik geen reviews, maar wij waren zeer tevreden en gaan er zeker nog eens heen. Een aanrader!

4 tips over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Bert en Elly van den Berg, 04-04-2013

Probeer Afrikaanse vrienden te maken, dan maak je schitterende dingen mee en ervaar je de warmte en gastvrijheid van de mensen. Ze koken heerlijke maaltijden met het weinige wat ze hebben.

• w_a_roosmalen1944, 16-02-2012

Hebben daar bij Barclay's een safari geboekt. Erg mooi maar ook erg duur. De mevrouw van het reisburo kan wel 4 mensen tegelijk helpen en dat kwam erg rommelig over en op het einde wist je bijna niet meer wat er afgesproken was. Wij gaan daar niet meer naar toe en voor de prijs kan je dit beter in Nederland boeken.

• Nienke & Edwin, 29-02-2012

Hou er rekening mee dat als je bij Arke boekt je op de terugweg 14 uur IN het vliegtuig zit ( stop op Zanzibar en Hurgada).....

1 vraag over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Wendy, 31-03-2012

Malaria

Hallo, kan iemand mij vertellen of het in deze regio nodig is malaria te slikken? en of jullie hier met een kindje van 2 heen zouden gaan?Alvast bedankt!

haleh_Azad, 21-04-2012

Beste Wendy, Ja Malaria tabletten wordt geadviseerd. We zijn vorige jaar met 2 kinderen van 7 en 1 naar Gambia(west Afrika) geweest, geen probleem. Juli gaan we naar Kenia, hij is ook 2. Malaria tablletjes kun u eerst tussen 2 lepels als poeder maken, met yoghurt,...mengen. Deet heb je ook special voor kinderen. Lange mouwen en lichte kleur kleding trekt minder muggen aan , ook klamboe meenemen. Voor op de buggy als je kindje slaapt , zou je een klamboe kunnnen meenemen.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen