Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jacaranda The Indian Ocean Beach Club voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• 2017
    8Petra Hak29-07-2017

Rustige locatie, weinig kinderen, goed verzorgd

Verbleven hier 3 nachten en waren aangenaam verrast. Het was een goede aanbieding en hoewel de foto's en reviews positief waren, waren we toch wat voorzichtig in onze verwachtingen . Het was echter geweldig!! Kamer helemaal oké, balkon met uitzicht op de oceaan, mooi en schoon zwembad en veel bedjes bij het strand. De service van het personeel was ook erg goed. We kwamen ' s morgens om 10 uur aan en konden meteen in de kamer.

• Oude reviews

8Bert en Elly van den Berg04-04-2013

Geweldige ervaring!

Hoewel het onze 10e keer in Kenia was, hebben we voor het eerst gelogeerd in het Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club. We hadden een huisje vlak aan zee, gewoon schitterend, het meeste personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was lekker al zou er bij de lunch als je er 4 weken mag logeren wel wat meer variatie mogen zijn. De rust was een verademing voor ons. De drankjes vonden we wel redelijk aan de prijs. Maar eerlijk is eerlijk, als je accepteert dat het Afrika is met haar gewoontes en ongemakken dan heb je de meest fantastische vakantie die je jezelf maar kunt wensen. We hopen er zeker weer terug te komen.

• 7nelly16-02-2013

Minder dan vorig jaar

Wij zijn van 14 jan. t/m 10 febr. 2013 voor de derde keer in dit hotel geweest. Het was op veel kleine dingen minder dan het vorig jaar. Veel kleine dingen maken dan al snel één grote. Om te beginnen kregen we bij aankomst onze sleutel en konden we zelf naar onze kamer gaan, geen begeleiding. Bij het ontbijt moest je vragen om koffie of thee en dan duurde het nog even alvorens er iemand kwam. Er werd wel naar je gekeken maar de koffie of thee kwam niet. Met het diner moesten we erg lang wachten op ons eten of op een menukaart.Vorig jaar werd de soep uitgeserveerd en nu was het self-service. Kleine dingen maar wel minder. Nadat we een gesprek hierover met de managers van het restaurant gehad hadden werd het beter. In eerste instantie hadden we gezegd om nooit meer terug te komen maar toen we zagen dat er wel degelijk iets met ons commentaar gedaan werd hebben we besloten om het volgend jaar nog een keer terug te komen.

• 0w_a_roosmalen194416-02-2012

weer genoten

Weer een heel fijne tijd gehad. Zijn er 4 weken geweest en het personeel bleef netjes en vriendelijk.Wel een beetje moeite gehad met het maken van verschil tussen sommige gasten, b.v. met het reserveren van een tafel voor het diner en de houding van het personeel naar deze gasten toe. In mijn beleving mag en moet er geen verschil gemaakt worden. Het eten t.o.v. het vorig jaar was duielijk beter geworden. Het blijft er rustig en op het strand hadden we niet zo veel moeite met verkopers. Ook heel leuk om Harry weer te ontmoeten en te zien hoe hij zijn best doet om het eenieder naar de zin te maken.

• 9frans teuwen28-12-2011

gewoon fantastisch

Geweldige vakantie gehad .( Van 4 dec. tot 18 dec. 2011) We verbleven in huisje 435 ( seafront ) we zaten net niet met onze voeten in zee. Kamers waren netjes verzorgd en met een beetje respect voor het personeel kan je alles gedaan krijgen. Personeel is heel vriendelijk en gedienstig, houden ook van een praatje, en je houd er vrienden aan over. Eten was goed, genoeg variatie, mensen die dit niet goed vinden blijven beter thuis, want het zal voor hen nergens goed zijn. In ons geval, wij willen morgen al terug, en in jacaranda !!!!

• 7D.01-07-2011

Rustig gelegen aan het einde van een weg

Hotel voor mensen die van rust houden en natuur! Mooie lobby, leuke huisjes, vooral die, direct aan het strand liggen. 2x per week verkoop schilderijen en Masai snuisterijen nabij de lobby Het gewone restaurant heeft 2 zalen voor het diner: 1 met TL-buizen en 1 met sfeerverlichting. De bediening doet hun best, maar kunnen het aantal gasten niet aan. Eten matig, niet meer daar gedineerd, echter: het a la carte restaurant Bahari Cove was werkelijk FAN-TAS-TISCH. Personeel is aardig, maar erg fooi-belust (gelukkig niet allemaal). Rond het hotel op het strand veel vervelende verkopers. Hotel winkel verkoopt prachtige souveniers voor goede prijzen (alles is beter/goedkoper dan op het strand!). Uitchekken betekent gast-af en dan wordt men meteen onbeleefd.

• 8`Nelly11-02-2011

Als je rust zoekt zit je hier goed.

Rustig hotel met mooie kamers die ook goed schoon waren. Jammer dat de kamer vaak pas rond de klok van 12 uur schoon was en soms pas om 3 uur en om 4 uur kwamen ze alweer om de klamboe naar beneden te halen. Eten was goed maar de keuze was erg beperkt, bij het ontbijt lag geen schijfje vlees of kaas in het buffet. Drankjes waren erg duur naar Keniaase begrippen. Jammer dat het hotel op het einde van het beveiligde strand lag en was wandelen naar links niet erg veilig volgens de beveiliging en naar rechts was je gelijk bij hoger water aan een rotspartij.

• 0Marloes14-11-2010

"Prachtige ligging"

Erg mooie plek om te verblijven, liggend onder een palmboom. Kamers in de 300 zijn het beste. Ontbijt en lunch zeer slecht, diner uitmuntend. Personeel erg onvriendelijk, behalve bij de receptie. Excursies boeken bij mensen op het strand, scheelt je heel veel geld en je gaat het zelfde doen. Huur een fiets en ga wat toeren. Een prettige plek om bij te komen van 2 weken safari, zoals in ons geval. Neem vaak een duik in de Oceaan, dat is geweldig en het water is lekker warm.De omgeving is zeer rustig, een romantische wandeling op het strand zit er niet in, je word constant aangesproken door verkopers. Geniet van je verblijf onder de keniaanse zon. Zou wel verder kijken voor je dit hotel boekt.

• 9yvon&jan09-10-2010

mooi kleinschalig hotel

Heerlijk rustig hotel om bij te komen van een vermoeiende safari. De kamers worden uitstekend schoongehouden. Er is een leuk animatie-team en iedere avond is er wat leuks. De huisjes staan direct aan het strand en hier geen verkopers op het strand. Dus een ideale plek, mede door het vriendelijke personeel

• 8Yvon&Jan09-10-2010

heerlijk kleinschalig hotel aan het strand

We zijn hier een week geweest na 9 dagen safari. Hier kom je echt tot rust. Er is leuke animatie door enthousiaste mensen, elke avond was er wat leuks te zien. De kamers worden zeer goed schoongehouden en op het strand heb je hier geen last van verkopers.

4 tips over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Bert en Elly van den Berg, 04-04-2013

Probeer Afrikaanse vrienden te maken, dan maak je schitterende dingen mee en ervaar je de warmte en gastvrijheid van de mensen. Ze koken heerlijke maaltijden met het weinige wat ze hebben.

• w_a_roosmalen1944, 16-02-2012

Hebben daar bij Barclay's een safari geboekt. Erg mooi maar ook erg duur. De mevrouw van het reisburo kan wel 4 mensen tegelijk helpen en dat kwam erg rommelig over en op het einde wist je bijna niet meer wat er afgesproken was. Wij gaan daar niet meer naar toe en voor de prijs kan je dit beter in Nederland boeken.

• Nienke & Edwin, 29-02-2012

Hou er rekening mee dat als je bij Arke boekt je op de terugweg 14 uur IN het vliegtuig zit ( stop op Zanzibar en Hurgada).....

1 vraag over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• Wendy, 31-03-2012

Malaria

Hallo, kan iemand mij vertellen of het in deze regio nodig is malaria te slikken? en of jullie hier met een kindje van 2 heen zouden gaan?Alvast bedankt!

haleh_Azad, 21-04-2012

Beste Wendy, Ja Malaria tabletten wordt geadviseerd. We zijn vorige jaar met 2 kinderen van 7 en 1 naar Gambia(west Afrika) geweest, geen probleem. Juli gaan we naar Kenia, hij is ook 2. Malaria tablletjes kun u eerst tussen 2 lepels als poeder maken, met yoghurt,...mengen. Deet heb je ook special voor kinderen. Lange mouwen en lichte kleur kleding trekt minder muggen aan , ook klamboe meenemen. Voor op de buggy als je kindje slaapt , zou je een klamboe kunnnen meenemen.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen