Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

8.5Fantastisch

Kenia, Kenia, Diani Beach

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Jacaranda The Indian Ocean Beach Club voor je op een rij gezet:

• Animatie

23 reviews over Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club

• 8Petra Hak29-07-2017

Rustige locatie, weinig kinderen, goed verzorgd

Verbleven hier 3 nachten en waren aangenaam verrast. Het was een goede aanbieding en hoewel de foto's en reviews positief waren, waren we toch wat voorzichtig in onze verwachtingen . Het was echter geweldig!! Kamer helemaal oké, balkon met uitzicht op de oceaan, mooi en schoon zwembad en veel bedjes bij het strand. De service van het personeel was ook erg goed. We kwamen ' s morgens om 10 uur aan en konden meteen in de kamer.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Bert en Elly van den Berg04-04-2013

Geweldige ervaring!

Hoewel het onze 10e keer in Kenia was, hebben we voor het eerst gelogeerd in het Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club. We hadden een huisje vlak aan zee, gewoon schitterend, het meeste personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was lekker al zou er bij de lunch als je er 4 weken mag logeren wel wat meer variatie mogen zijn. De rust was een verademing voor ons. De drankjes vonden we wel redelijk aan de prijs. Maar eerlijk is eerlijk, als je accepteert dat het Afrika is met haar gewoontes en ongemakken dan heb je de meest fantastische vakantie die je jezelf maar kunt wensen. We hopen er zeker weer terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7nelly16-02-2013

Minder dan vorig jaar

Wij zijn van 14 jan. t/m 10 febr. 2013 voor de derde keer in dit hotel geweest. Het was op veel kleine dingen minder dan het vorig jaar. Veel kleine dingen maken dan al snel één grote. Om te beginnen kregen we bij aankomst onze sleutel en konden we zelf naar onze kamer gaan, geen begeleiding. Bij het ontbijt moest je vragen om koffie of thee en dan duurde het nog even alvorens er iemand kwam. Er werd wel naar je gekeken maar de koffie of thee kwam niet. Met het diner moesten we erg lang wachten op ons eten of op een menukaart.Vorig jaar werd de soep uitgeserveerd en nu was het self-service. Kleine dingen maar wel minder. Nadat we een gesprek hierover met de managers van het restaurant gehad hadden werd het beter. In eerste instantie hadden we gezegd om nooit meer terug te komen maar toen we zagen dat er wel degelijk iets met ons commentaar gedaan werd hebben we besloten om het volgend jaar nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Nienke & Edwin28-02-2012

Gezellig hotel bij een mooi strand.

Net terug van een week Indian Ocean Beach hotel. Wij waren met 3 pubers, die zich prima hebben vermaakt. Via iemand van het strand een mooie 3 daagse safari geboekt naar Tsavo East en Amboselli met een privebusje (omstreeks 275 euro pp). Vanuit hotel voor 15 euro pp hartstikke leuke snorkeltrip geboekt. Beiden zeker de moeite en het geld waard. Drankjes in hotel niet duur, ontbijt en lunch prima, avondeten minder. De vraag is of dat ergens anders in Kenia beter is (of kan zijn).

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 0w_a_roosmalen194416-02-2012

weer genoten

Weer een heel fijne tijd gehad. Zijn er 4 weken geweest en het personeel bleef netjes en vriendelijk.Wel een beetje moeite gehad met het maken van verschil tussen sommige gasten, b.v. met het reserveren van een tafel voor het diner en de houding van het personeel naar deze gasten toe. In mijn beleving mag en moet er geen verschil gemaakt worden. Het eten t.o.v. het vorig jaar was duielijk beter geworden. Het blijft er rustig en op het strand hadden we niet zo veel moeite met verkopers. Ook heel leuk om Harry weer te ontmoeten en te zien hoe hij zijn best doet om het eenieder naar de zin te maken.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9frans teuwen28-12-2011

gewoon fantastisch

Geweldige vakantie gehad .( Van 4 dec. tot 18 dec. 2011) We verbleven in huisje 435 ( seafront ) we zaten net niet met onze voeten in zee. Kamers waren netjes verzorgd en met een beetje respect voor het personeel kan je alles gedaan krijgen. Personeel is heel vriendelijk en gedienstig, houden ook van een praatje, en je houd er vrienden aan over. Eten was goed, genoeg variatie, mensen die dit niet goed vinden blijven beter thuis, want het zal voor hen nergens goed zijn. In ons geval, wij willen morgen al terug, en in jacaranda !!!!

Gereisd met partner in december 2011

• 9N.S24-12-2011

Super hotel!

Super mooi hotel liggend aan een fantastisch strand! Mooie huisjes met airco, kluisje, waterkoker, tv en fijn (groot) bed. Alle kamers hebben uitzicht op zee.. Super vriendelijk personeel wat goed zn best doet om het verblijf zo fijn mogelijk te maken. Eten is na 2 weken verblijf misschien niet erg variabel maar wel lekker! Hotel licht ongeveer half uur rijden van Mombasa stad. Op het strand ontkom je niet van verkopers, mensen moeten ook geld verdienen en overleven..! Ben van mening dat het hotel geschikt is voor mensen die tot rust willen komen, voor jongeren die willen stappen is er niet super veel te doen. Je moet overal met de taxi/auto naar toe. Kenia een derde wereld land maar prijzen in de supermarkt zijn vergelijkbaar met hier in nl.. verwacht geen super goedkope vakantie.. Zou zeker nog een keer naar dit hotel gaan, was echt te mooi!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7D.01-07-2011

Rustig gelegen aan het einde van een weg

Hotel voor mensen die van rust houden en natuur! Mooie lobby, leuke huisjes, vooral die, direct aan het strand liggen. 2x per week verkoop schilderijen en Masai snuisterijen nabij de lobby Het gewone restaurant heeft 2 zalen voor het diner: 1 met TL-buizen en 1 met sfeerverlichting. De bediening doet hun best, maar kunnen het aantal gasten niet aan. Eten matig, niet meer daar gedineerd, echter: het a la carte restaurant Bahari Cove was werkelijk FAN-TAS-TISCH. Personeel is aardig, maar erg fooi-belust (gelukkig niet allemaal). Rond het hotel op het strand veel vervelende verkopers. Hotel winkel verkoopt prachtige souveniers voor goede prijzen (alles is beter/goedkoper dan op het strand!). Uitchekken betekent gast-af en dan wordt men meteen onbeleefd.

Gereisd met partner in februari 2011

• 8`Nelly11-02-2011

Als je rust zoekt zit je hier goed.

Rustig hotel met mooie kamers die ook goed schoon waren. Jammer dat de kamer vaak pas rond de klok van 12 uur schoon was en soms pas om 3 uur en om 4 uur kwamen ze alweer om de klamboe naar beneden te halen. Eten was goed maar de keuze was erg beperkt, bij het ontbijt lag geen schijfje vlees of kaas in het buffet. Drankjes waren erg duur naar Keniaase begrippen. Jammer dat het hotel op het einde van het beveiligde strand lag en was wandelen naar links niet erg veilig volgens de beveiliging en naar rechts was je gelijk bij hoger water aan een rotspartij.

Gereisd met partner in januari 2011

• 0Marloes14-11-2010

"Prachtige ligging"

Erg mooie plek om te verblijven, liggend onder een palmboom. Kamers in de 300 zijn het beste. Ontbijt en lunch zeer slecht, diner uitmuntend. Personeel erg onvriendelijk, behalve bij de receptie. Excursies boeken bij mensen op het strand, scheelt je heel veel geld en je gaat het zelfde doen. Huur een fiets en ga wat toeren. Een prettige plek om bij te komen van 2 weken safari, zoals in ons geval. Neem vaak een duik in de Oceaan, dat is geweldig en het water is lekker warm.De omgeving is zeer rustig, een romantische wandeling op het strand zit er niet in, je word constant aangesproken door verkopers. Geniet van je verblijf onder de keniaanse zon. Zou wel verder kijken voor je dit hotel boekt.

Gereisd met partner in november 2010

Hotel Jacaranda The Indian Ocean Beach Club info