Hotel Forest Dream Resort

Hotel Forest Dream Resort
9,5

16 reviews over Hotel Forest Dream Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

We hebben onze eerste reis naar Afrika direct bij dit resort geboekt. En ik kan dit iedereen aanraden. Ben je bij reisburo's gebonden aan bepaald aanbod van safari's en lodges, de Nederlands eigenaren van Forest Dream Resort regelen werkelijk alles. Ze kennen veel resorts en kunnen je hierdoor prima adviseren. Ze hebben werkelijk alles voor ons geregeld, transfer van en naar luchthaven, 3-daagse safari maar ook leuke uitjes bij Diani Beach.

Het resort zelf is erg mooi. Groen, tropisch met prachtige huisjes. Het hele park is heel schoon. Ook het eten is prima. Het personeel is erg vriendelijk. En voor ons belangrijk, het is zeer kindvriendelijk. En dat het niet direct aan het strand ligt.... slechts met een paar minuutjes ben je bij het strand. Kortom het resort voor wie van rust, ruimte en service houdt.

Wij hebben aan ons bezoek een prachtige herinnering overgehouden, en ongetwijfeld gaan we terug...

Perfecte bestemming om te ontspannen!

heer Laeremans
13-3-2013

Het personeel was zeer vriendelijk en deed er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamer was proper en zeer verzorgd. Het eten in het restaurant was geweldig lekker en vers!

Diani beach adventures

Kees
9-11-2012

The perfect stay for you and your family , being a small family resort hidden away in the coastal forest from Diani beach, surrounded by wildlife and enjoying the privacy the villa's and pools offer. Super restaurant and pool aria Free wifi

Waanzinig droomresort!

Remco
2-9-2012

Wat een ongekend prachtig park! 7 huizen/villa's op dit park, allemaal adembenemend mooi en ruim! De service en personeel is meer dan perfect en het resort zelf ligt in een prachtig stuk bos met schitterene bomen. Ontzettend veel apen de hele dag die nieuwsgierig dichtbij komen en soms brutaal in de open woonkamer van je huisje komen neuzen!

ZEER veilig en een oase van rust. De wandeling naar het strand is perfect te doen, ongeveer een kleine 10 min door een mooi stuk bos. Wij waren er met onze 3 kinderen van 2,6 en 8 jaar en die hebben het geweldig gehad. Af en toe een brutae Bavianen apen familie op bezoek in het resort wat heel vermakkelijk en leuk is (zijn zeer grote beesten!)

Prachtig zwembad en mooie glijbaan! Het is eten is HEERLIJK, geen bakkenvoer maar iedere dag mag je met half board of full board gewoon van de kaart bestellen wat je wilt. Ook een heel rustig park dus gewoon GENIETEN! Kinderen kunnen in het ommuurde bos/park heerlijk spelen. Echt een OASE resort !!!

Ik heb een bijzonder tijd gehad hier met de kinderen. Alleen was het strand 10min lopen. Maar als je er bent dan is het water lekker ! Het eten was bijzonder goed, veel vis en zelf gegroeide groente.

Er lopen apen rond de hele dag die komen voor de grote Boomen vol met vruchten en bessen. Ochtends maken ze wel veel lawaai en spelen ze om je huisje.

Wij vonden het fijn om in zon klein resort te verblijven, geen massa toerisme.

Fantastisch Eco Resort!

Nicole
20-9-2011

Tijdens ons verblijf hier hebben we ons super vermaakt! Het ligt een korte wandeling van het prachtige strand maar biedt daardoor een rustig en luxe accommodatie midden in de natuur. Door het mooie zwembad, de pooltafel en het tennis- en volleybalveld is er genoeg te doen voor kinderen. Het resort heeft allerlei milieuvriendelijke maatregelen genomen en steunt lokale goede doelen. Een prachtig resort met vriendelijk personeel waar je prachtige herinneringen aan over houdt.

De overtreffende trap!!

Rene
14-8-2011

Lodge Forest Dream leopard,

Na een safari van 14 dagen is dit echt een absolute aanrader om even volledig tot rust te komen. Klein park met diverse lodges ,meer dan voldoende privacy. Groot schoon zwembad met glijbaan, meestal voor "private use" Zeer grote nette en goed onderhouden lodges, prima eten, zeer prettig personeel. En natuurlijk om niet te vergeten, de wonderschone tuinen die er prachtig bij staan en waar de apen vrij rondlopen. Om niet meer te vergeten.

Kortom: Geen twijfel, gewoon doen!!!

fantastisch !

Jeroen
22-6-2011

Wij zijn heel blij dat we forestdream hebben gekozen, andere hotels zijn zo groot en druk. forestdream is fantastisch als je rust en ruimte wilt hebben. Volgens mij is het best nieuw, want er komen niet zoveel mensen.

Ze hebben hun eigen boerderij, groeien hun eigen fruit en groente. Restaurant had niet veel keuze maar alles was vers en gezond!

Aanrader ! zeker met kinderen ( groot zwembad )

AANRADER

Jeroen
22-6-2011

Wij zijn heel blij dat we forestdream hebben gekozen, andere hotels zijn zo groot en druk. forestdream is fantastisch als je rust en ruimte wilt hebben. Volgens mij is het best nieuw om er komen niet veel mensen.

Aanrader ! zeker met kinderen ( groot zwembad )

Prachtige plek! Heerlijke tijd gehad en we gaan zeker nog eens terug. Een absolute aanrader! De mensen die het runnen zijn erg vriendelijk en het is er heerlijk rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forest Dream Resort in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forest Dream Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forest Dream Resort scoort een 9.5 uit 10 op basis van 19 reviews.