Hotel Diani Sea Resort ****

Hotel Diani Sea Resort ****

Hotel Diani Sea Resort
Hotel Diani Sea Resort

17 reviews over Hotel Diani Sea Resort in het Nederlands

Prima hotel, goed eten en vriendelijk personeel.

Greetje, 25-6-2016

Mooie kamer, fijn zwembad en je kunt er heerlijk eten. Je kon bovendien lekker op de ligbedden op het strand relaxen.

De WiFi deed het niet op de kamer, daarvoor moest je naar de receptie waar je rustig kon zitten, daar was het alleen erg warm. Ook moet je uitkijken voor de apen als je wat aan het eten bent. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Mooi hotel

Nelly, 12-2-2014

Wij zijn 4 weken in dit hotel geweest en het is goed bevallen.

Als je de palmbomen, het strand en het mooie weer even weg dacht dan had je de indruk dat je in Duitsland of Italië op vakantie was.

Zelfs het personeel sprak je in het Duits aan. Dit was soms erg vervelend.

Dan hadden wij, zeker in het begin dat er verschil gemaakt werd tussen ons en de Duitse toeristen. De mensen met de grootste mond hadden alles meteen en als je netjes zat te wachten dan duurde het een eeuwigheid alvorens je de koffie of je toast kon bestellen. Daar hebben we dan ook een opmerking over gemaakt. Er was geen verschil werd er verteld maar wij hebben dat wel ervaren.

Toch ook dit went en we hebben toch een fijne tijd gehad.

Lekker eten en een schone kamer.

Het merendeel van het personeel was ook erg vriendelijk. Wel bleven ze soms wel wat lang wachten opdat je een fooi wou geven.

Gewoon goed !

Koos Klunder, 19-2-2013

Wanneer je realiseert waar je bent is dit hotel niet verkeerd. De mensen zijn uitzonderlijk vriendelijk en doen meer dan hun best het je naar je zin te maken. Het eten is niet heel bijzonder maar zeker niet slecht, dus al met al een goed verblijf adres.

Rustig, netjes, klein resort

Marvin, 27-3-2012

Diani Sea Resort is een kleinschalig resort waar het rustig verblijven is. Prima als hotel om te aklimatiseren voor en na een safari. Voor een volledige vakantie van bijv. 2 weken zou ik voor een ander hotel kiezen. Er is weinig tot niets in de omgeving te doen en aangezien je 's avonds beter niet van het resort af kan gaan in Kenia, zie je dus weinig van de omgeving. Na een week heb je het resort wel gezien (of eerder).

Zowel ontbijt, lunch als diner is in buffetvorm, netjes verzorgd, maar elke dag vrijwel hetzelfde, met net een ander sausje.

Kamers zijn prima (deluxe kamers), alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Personeel is erg vriendelijk en animatieteam doet zijn best en is volledig!

Al met al heerlijke vakantie gehad, maar safari van 4 dagen heeft hier veel aan bijgedragen!

Diani sea resort

Fam van Rosse, 17-9-2011

Wij zijn begin maart 2011 voor de eerste keer naar Kenia geweest en logeerde in het diani sea resort in een woord geweldig.

Het eten is naar de nederlandse normen niet zo gevarieerd maar wel goed en zeer smakelijk, het personeel was heel vriendelijk en zeer behulpzaam, de kammers waren eenvoudig maar wel schoon.

Het strand was ook prachtig en het zeewaterwas op dat moment 27 graden heerlijk toch, vervolgens waren er de beach boys hebben met allemaal veel lol gehad,een tip koop een kleinigheid bij de jongens want dan heb je voor de rest van de vakantie geen hinder meer van ze komen dan alleen maar een praatje maken want zijn zeer benieuwd hoe wij in europa leven.

Hebben bij John Wokumu eern dag trip naar mobasa gedaan heel goeg geregeld een hele fijne chaffeur genaamd Francis twee fijne mannen om mee om tegaan zeer vriendelijk en attent en wat heel belangrijk is betrouwbaar.

De eerst volgende safari boeken we ook bij John dat is in maart 2012 voor zes personen.

Leuk hotel in mooie omgeving

Fam. Jansen, 12-7-2011

In kerstvakantie 2 weken hier verbleven.

Kamers eenvoudig maar werden steeds schoongemaakt.

Zwembad, tuin en strand mooi met 3 soorten apen rond het complex.

Eten goed en voldoende gevarieerd.

Excursies: Shimba Hills, Tsavo East, Tsavo West, Mombassa, Fungi island e.d.

Animatie aardig.

Advies om beachboys te negeren, anders komen ze steeds terug.

Meerdaagse safari geboekt bij Joshua u/t tree maar geen goede ervaring; een dag voor safari bleek overnachting niet mogelijk, uiteraard vanwege hoogseizoen. Vervolgens Harrie benaderd, de contactpersoon van "touroperator", die de safari alsnog voor ons kon regelen met 1 dag vertraging. Keurig geregeld!!!

Leuk hotel in een mooie omgeving

Fam. Jansen, 12-7-2011

In kerstvakantie 2 weken bezocht. Kamers eenvoudig en nog niet gerenoveerd, wel schoon. Eten goed en gevarieerd. Tuin, zwembad en strand erg mooi, met 3 soorten apen. Excursies Shimba Hills, Tsavo East, Tsavo West, Mombassa, Fungi Island ed. Geen goede ervaring met Joshua, afspraak niet nagekomen, wel geld retour. Toen geboekt bij Harry, de vertegenwoordiger van TUI, goed geregeld, veel gezien.

niet meer dit hotel

hendriks, 10-4-2011

gezien de andere reacties hadden wij denk ik een gevalletje van pech, de kamer was totaal niet schoon,zwarte haren zaten nog in de douche naast de schimmel. Na een klacht is dit gelukkig enigszins weggeboent, echter schoon was het niet. Klamboe om je bed zat vol met rode bloedvlekker, erg gor. Daarnaast werd ons gevraagd de vakantie op de kamer te eten aangezien mijn partner geen lange broek had voor bij het dinee, nog nooit probleem mee gehad, en stond niet in gids vermeld, wel bij andere hotels. De hostess was slechtste ooit, respectloos en brutaal. Tenslotte eten niet gevarieerd, elke dag zeer weinig keuze bij ontbijt, avondeten wel goed. Eerder een drie ster dan 4 sterren waard. Vorig jaar southern palm, veel beter. Wij gaan niet meer naar dit hotel.

Lekker hotel maar kan beter

Fam van den Broek, 4-1-2011

We zaten hier een weekje en hebben ons goed vermaakt:

+ zwembad, groot genoeg voor de kinderen en lekker warm

+ meestal buiten eten, ook 's avonds heerlijk warm

- kamers waren muf en niet helemaal fris, echt geen 4 sterren nivo, wel ruim

- is in geheel meer 3 dan 4 sterren nivo, niet zo mooi als op de foto's bij TO doen lijken.

- mooi strand, beachboys zijn te handlen, pas je gewoon aan en ga je erniet aan storen

wij hebben 3 dagen safari geboekt bij lokale touroperator. Was wel duurder dan anderen, maar je weet dan wel zeker dat je kunt vertrekken en beloftes worden waargemaakt.

Fantastisch mooi en vriendelijk resort

Ben Schiltkamp, 28-10-2010

Hotel Diana Sea Resort is een prachtig hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Het eten is zonder meer goed en gevarieerd te noemen. Het resort ligt aan een prachtig strand en een schone zee. De tropische tuin is zeer mooi en goed onderhouden. Het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor exursies kunt u zeer goed terecht bij een van de beach boys, genaamd John Wokumu (Johnson) te herkennen aan 2 lange vingernagels (wel afdingen natuurlijk). Wij komen zeker terug in dit resort, een absolute aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Diani Sea Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diani Sea Resort in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diani Sea Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diani Sea Resort scoort een 8.03 uit 10 op basis van 19 reviews.