Diani Beach

Zonuren9h9h9h8h7h7h7h8h8h9h9h8h
Zeewatertemp (℃)28°27°29°29°28°27°25°25°26°26°27°28°
Dagen regen3151014101089987

Reviews over Diani Beach

Een vakantie die je levenlang bijblijft, zo mooi ❤

Gwenda
    6-11-2018

Het strand is zooo mooi. Er verschijnen later op de dag wel allemaal krabbetjes uit het zand. Die kruipen dan naar boven. Het eten is lekker en je kan uit veel kiezen. De mensen zijn ontzettend aardig en heel behulpzaam. Wil je alvast in de stemming komen, luister dan op youtube Jambo jambo bwana . Dit liedje is onderhand hun volkslied. Het wordt ontzettend vaak gezongen voor toeristen. 'Jambo Habari?' betekent 'Hallo hoe gaat het?" Mzuri Sana betekent' Het gaat goed' en 'Asanta Sana' betekent 'Dank je wel'. Er is een reggae artiest/dj Kim4Love. Hij entertaint op het strand. Zeer aan te raden. Ze houden ook modeshows op het strand en ze hebben een strandbar. Hij en zijn familie zijn zo leuk en lief. Ze houden later ook nog contact met je op facebook. Iedereen is gek op ze. Ik wil heel graag weer naar Diani Beach. Een belevenis om nooit te vergeten. Een 3 daagse safari hoort hier trouwens echt bij!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Super safari naar Samburu en Sweetwaters

Eric Greweldinger
    4-11-2018

We verbleven evenals 10 jaar geleden in Naptune Village Beach te Galu (Mombassa). Prima basis verblijf. Maar als je in Kenia bent wil je op safari. Destijds gingen we in zee met lokale gids tegenover het hotel. We hadden toen een super safari van 8 dagen. Nu zijn we 5 dagen naar Samburu en Sweetwaters geweest. Ongelooflijk wat weer mooi en bijzonder. Goed gereisd, prima gegeten en geslapen in de tentenkampen en een onvergetelijke ervaring. (zie fotos). Ons vertrouwen is weer helemaal waargemaakt. Lokale gids kun je gewoon helemaal vertrouwen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige ligging

Vera
    4-2-2014

Eens je in het resort bent waan je je in een paradijs maar eens buiten het resort, wordt je geconfronteerd met de armoede van de mensen daar. Een goede raad:neem zoveel mogelijk kledij mee die je zelf niet meer draagt, je doet er de mensen daar zoveel plezier mee en je komt vanzelf in kontakt met hen.De kinderen zijn heel blij met schriftjes of potloden, dus neem zeker een voorraad mee.

Gereisd Met partner in januari 2014

Goed om 1x gezien te hebben

Pascale Spelier
    27-11-2013

Buiten het resort gaan wandelen is géén optie. Je wordt dadelijk aangesproken door véél Kenianen die hun waren proberen te verkopen. Vergeet het om rustig te wandelen... Wel is Diani Beach een prachtig strand!

Gereisd Met partner in november 2013

hagelwit strand

Nanda
    7-6-2013

prachtig strand niet bedoeld om te liggen vanwege vele beachboys. 2 hotels aan de kust van Diani hebben prive strand gemaakt. Discotheek Shakatak voor de liefhebber, veel beachboys en prostitutie maar leuk voor een avondje uit. En anders Tembo in Mombasa. Er is een klein winkelcentrum in Diani voor wat leuke souvenirs

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2012
Diani Beach scoort een 8,9 uit 10, op basis van 95 reviews