Lodge Amboseli Sopa

+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 8 reviews

Lodge info

• Sportfaciliteiten
Meer lodge infoTonen op kaart

8 Reviews over Amboseli Sopa

• 9Joop en Marian20-10-2012

Prachtige accomodatie !!!

Wij zijn hier helaas maar 1 nacht geweest maar hebben erg genoten van deze sfeervolle locatie met de huisjes gelegen in een prachtige grote tuin die uitloopt aan het Lake Naivasha. Het enige nadeel waren de brutale aapjes op het terras . Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• 9Jan16-10-2012

In èèn woord: SUPER.

Super verblijf, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, eten uitstekend. In alle opzichten de moeite waard.

• 8Wesley06-09-2012

Zeer goed voor één nacht

Onze 2e stop tijdens de safari 'Best of Kenya'. Personeel aan de oppervlakte vriendelijk, maar soms zag je ze echt gemeen en vals kijken naar de (dure) camera van mijn vader. De sfeer voelde daardoor niet altijd even fijn. Helaas zoals in alle lodges ook zeer slechte verlichting in de kamers en op de voetpaden, dus mijn vader is in het donker gevallen. Ook een aardig eind rijden van de ingang van het park, waar je vervolgens lastig wordt gevallen door Masai verkopers. Deze lodge was de enige waar we een echte tropische spin van achterlijk groot formaat hebben gezien (in de gordijnen van het restaurant, doorgegeven en direct door de staff vermoord). Ondanks dit alles toch een heel fijn verblijf gehad! Want het park is zelf CenterParcs in Afrika, leuke huisjes in een erg mooi open park vol natuur (en apen die perfect blijven zitten voor foto's), erg ruime kamer (twee-onder-een-kap in een halve cirkel), prima bedden en klamboes, en heel belangrijk, gratis wifi buiten het restaurant!

• 8Margriet21-01-2012

Prima verblijf voor een paar nachten

Sopa lodge is een goede uitvalsbasis voor het park. Voorzieningen zijn gewoon goed. Eten ook. Ligt iets buiten het park, dus erst een eind(je) rijden voordat je bij de entree bent. Weegt overigens wel op tegen het prijsverschil met accomodaties in het park. Goede plek voor een paar nachten.

• 8Esther24-10-2010

Hele leuke kamers/hutjes

Alles is goed, eten, zembad, service, alles netjes. Uitzicht op de Kilimanjaro. Het mooiste van deze lodge zijn de kamers in Afrikaanse hutjes, echt heel leuk! Bezoek aan de Masai is een aanrader!

• 9laurens31-08-2010

mooie lodge

mooi lodge gelegen in een mooi park. als het helder is heb je vanuit het restaurant uitzicht op de kliimandjaro. goed onderhouden kamers. het enoigste nadeel hier is niet de gehele dag elektriciteit

• 9Charlotte06-07-2010

Mooiste Lodge

Tijdens de safari verbleven wij hier helaas maar 1 dag. De kamer is zeer ruim, schoon en lekker koel. De klamboe werd netjes klaargehangen terwijl wij aan het eten waren. Het personeel is zeer vriendelijk en met het uitzicht op de kilimanjaro is het jammer dat je niet langer kunt blijven.

• 10R.V19-05-2010

Het was geweldig!!

Dit was een perfecte lodge!! Super gelegen, leuke hutjes, lekker eten en prima service! S'ochtends deden we het deurtje van onze lodge open en keken recht op de Kilimanjaro met de zon erop!! Zo perfect! Ook het zwembad en de bar zijn zo mooi! Jammer dat we hier maar een nacht verbleven. Echt een super aanrader!!

Lodge Amboseli Sopa info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar