Reviews over Amboseli Nationaal Park

Fantastische accommodatie alles super netjes

Marinel de Corte,
    17-2-2018

Tot in de kleinste details is de safaritent ingericht, heel gezellig met hemelbed en zeer schoon. zitje met uitzicht op de kilimanjaro.

Back to basic: essentie van het leven

Jenny Heye Van Dyck,
    11-3-2017

Fijne ontvangst, masai bezocht zonder toeristen, het geen we zochten, masai land pur, het chalet was prima, ook moto Tour, had wel problemen met het Keniaanse maaltijd s avonds, rest was meer dan prima, zelfs voor onze leeftijd 70 + ,

De ultieme Afrika ervaring!

Jonathan Drooger,
    7-11-2016

In juni ben ik samen met mijn partner naar Kenia geweest. Ons verblijf voor de eerste 10 dagen was bij WE4Kenya. Samen met Evelien & Wilson (de eigenaren) hebben wij vooraf een planning opgesteld voor ons verblijf bij WE4Kenya.

Wilson is geboren en getogen in de omgeving van Kimana/Namelok. Wilson kent de omgeving dan ook als zijn broekzak. Wilson heeft ons gedurende 10 dagen meegenomen om kennis te maken met de lokale bevolking, de cultuur en de geweldige natuur. Eenmaal terug op het terrein van WE4kenya werden wij door Evelien verwend met lokale lekkernijen.

De accomodatie WE4Kenya biedt jou de ultieme Afrika ervaring. Wil je overnachten op een locatie die midden in de natuur ligt, voorzien is van niet alle Nederlandse luxe (die je ook echt niet nodig hebt) en jou kennis laten maken met de Afrikaanse manier van leven, neem dan contact op met Wilson en Evelien of kijk of hun website.

De ultieme 'African Experience'!

Jenita,
    19-10-2016

Eind april/begin mei ging ik met mijn ouders en zus naar We4Kenya. Toen we aankwamen in Nairobi (laat in de avond), hadden we een overnachting geboekt vlak bij het vliegveld. De volgende ochtend stond Wilson al op ons te wachten om ons mee te nemen naar Nairobi (naar de weesolifantjes en de giraffen) voordat we in één keer door naar We4Kenya gingen. Verder hebben wij daar ontzettend veel gezien en geleerd! Groot voordeel is ook dat Evelien Nederlandse is en je kan dus goed communiceren (Wilson kan ook een beetje Nederlands praten). Het eten was super verzorgd (je kan van tevoren aangeven wat je absoluut niet wilt eten en evt. allergieën), ze zijn gastvrij, als je wilt kan je een keer mee naar een marktje, een rondje op de schakelbrommer rijden, een nightsafari, naar het amboseli park, naar een masai stam, en nog veel meer!

Kortom: een enorme aanrader!

Een reis om nooit te vergeten!

Susanne,
    13-10-2016

WE4Kenya ligt op een prachtige plek, met uitzicht op de Kilimanjaro. Wij hebben een fantastische vakantie gehad bij de zeer gastvrije Wilson en Evelien. Ze nemen je mee naar de mooiste plekjes waar nauwelijks toeristen komen. We hebben veel wilde dieren gespot, lokale markten bezocht en kennis gemaakt met de lokale bevolking. Zoveel geleerd over het Keniaanse leven!

De reisplanning wordt afgestemd op je eigen wensen, dat vonden wij erg fijn. Je kunt er met groepen terecht, maar ook alleen of met je gezin. Kortom: een absolute aanrader, wij hopen zeker nog eens terug te gaan!

Amboseli Nationaal Park scoort een 8,7 uit 10, op basis van 21 reviews