Amboseli Nationaal Park

We hebben een aantal aanbieders voor Amboseli Nationaal Park voor je op een rij gezet:

vakanties Amboseli Nationaal Park

Reviews over Amboseli Nationaal Park

The land of the Kilimanjaro

Floortje
    23-10-2014

Inmiddels zijn we 2 maanden thuis van onze safari in Kenia. Wat een prachtig land, en een lieve mensen! We waren echt onder de indruk. Amboseli is een prachtig wildpark, aan de voet van de Kilimanjaro. Een aanrader! Wij hebben ook een Maasai dorp bezocht, heel leuk! Prachtige cultuur. Wij hadden onze reis geboekt bij touroperator, alles was perfect geregeld. Onze chauffeur was top, en wist altijd weer dieren te vinden! De prijzen voor Kenia bij touroperator waren erg goed, en de service was heel goed! Wij hebben overigens niets gemerkt van enige onrust in Kenia. Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Kilimanjaro

givago
    14-9-2013

Amboselli nat. park is een van de grootste wildparken van kenia,bewoond door de Masai's een herders volk. Weidse vlakten,moerassen en open bosland,het wemelt hier van de wilde dieren tegen de spectaculaire achtergrond van de kilimanjaro. giraffen,olifanten,inpala's ,zebra's,leeuwen ,hyena's,gnoe's,struisvogels teveel om optenoemen.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Fantastisch nationaal park

Maurice
    1-7-2013

Tijdens ons bezoek in sept / okt was het buiten natuurlijke bronnen erg droog waardoor de verschillende diersoorten in grote aantallen aanwezig waren. Met de Kilimanjaro op de achtergrond en olifanten op de voorgrond krijg erg mooie foto's.

Gereisd Met partner in september 2012

Niet voor niets de naam "Amboseli"

Diana
    13-11-2011

Amboseli; de Masaï naam voor "het land van stof". En die naam heeft het niet voor niets. Na 3 dagen in dit gebied vreesde ik voor mijn camera. Maar het is het waard; het landschap is dor en groen, kaal en bebost....het hangt er maar vanaf waar je op dat moment bent. Je hebt vrijwel overal een prachtig zicht op de Kilimanjaro en met name aan olifanten geen gebrek in Amboseli. Indien er behoefte is, kun je binnen het park een bezoek brengen aan een Masaï dorp.

Gereisd Met partner in september 2011

Vooral het uitzicht op de kilimanjaro is prachtig

Marieke
    11-8-2011

Amboseli is een relatief klein park. Met een overvloed aan olifanten en weinig andere dieren. Door de bijzonder combinatie van de Kilimanjaro en de dieren vonden wij het schitterend. Maar een dag game drives was voldoende. Wij hebben o.a. olifant, flamingo, struisvogel, leeuw en nijlpaard gezien.

Gereisd Met partner in juni 2010
Amboseli Nationaal Park scoort een 8,7 uit 10, op basis van 21 reviews