Sorteren

Reviews over Amboseli Nationaal Park

The land of the Kilimanjaro

Floortje
    23-10-2014

Inmiddels zijn we 2 maanden thuis van onze safari in Kenia. Wat een prachtig land, en een lieve mensen! We waren echt onder de indruk. Amboseli is een prachtig wildpark, aan de voet van de Kilimanjaro. Een aanrader! Wij hebben ook een Maasai dorp bezocht, heel leuk! Prachtige cultuur.

Wij hadden onze reis geboekt bij touroperator, alles was perfect geregeld. Onze chauffeur was top, en wist altijd weer dieren te vinden! De prijzen voor Kenia bij touroperator waren erg goed, en de service was heel goed!

Wij hebben overigens niets gemerkt van enige onrust in Kenia. Voor herhaling vatbaar!!

Amboseli Nationaal Park scoort een 8,9 uit 10, op basis van 21 reviews