Hotel Residencial Jenny

Kaapverdië (Cabo Verde)Sao VicenteMindelo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Residencial Jenny voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 9 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 9 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Residencial Jenny

• 8Marian08-03-2017

Fantastischje kunt overvaren naar st Andrao

Ontspannen en cultuur en je kunt er goed wandelen. Goedkoop vervoer, waar je maar heen wilt.

• 5Elie & Carine08-12-2011

Een doorgangspension

Dit is echt een doorgangspension en goed voor één nacht. 2 soorten kamers : standaard en zeezicht. Standaard is absoluut geen optie !! Kleine kamers met enkel een venster die uitgeeft op gang (waar iedereen je kan zien uiteraard). Zeezicht is heel mooi. Met zicht op haven. Maar ongeveer 20 euro per nacht duurder dan standaard. De buurt is vrij rumoerig 's avonds.Zeker als je er tijdens weekend logeert. Wij adviseren dit hotel niet !! Er zijn betere alternatieven in buurt.

• 0Frank17-10-2011

Redelijk hotel, keiharde bedden, koude douche.

Redelijk dichtbij de haven en dus de ferry naar Santo Antao (ik zou ivm hitte volgende keer toch een taxi nemen) Redelijk gunstig gelegen in het (uitgaans) centrum van Midelo.

We hadden kamer op 1e etage met haven zicht waarvan onderste helft geblokkeerd werd door een gebouw. Je kan net zo goed kamers aan de binnenplaats nemen.

Het bed was echt kei en keihard. Nou klaag ik al snel over harde bedden, maar dit was het hardste ooit. Om 04:00 van de pijn wakker geworden en niet meer kunnen slapen. Was gelukkig maar voor 1 nacht. Koude douche hielp ook niet om wakker te worden. Badkamer was maar matig.

Gezellig en wel goed ontbijt aan een soort binnenplaats.

Hotel Mindel is vlak bij en 10x beter.

• 5Jeroen23-01-2011

Goede hotelkamers, slechte service

Het hotel ligt ideaal, met uitzicht over de baai van Mindelo en op een paar minuten lopen van het centrum en van de veerboot naar Santo Antão.

Ruime en schone hotelkamer. De kamers aan de voorzijde hebben een balkon waarop het prima toeven is. De goedkopere kamers zijn beduidend minder aantrekkelijk, want deze kijken uit over een donkere binnenplaats van het hotel.

Over de service waren wij niet te spreken. Eenmaal kregen we oud brood bij het ontbijt dat van binnen bevroren was en van buiten te hard geroosterd. Dit werd 'hersteld' door het brood doormidden te snijden en nogmaals te roosteren. En dat terwijl er bij een bakkertje in de stad voor een habbekrats de lekkerste verse broodjes te krijgen zijn.

Verder hadden we keurig aan het personeel gevraagd of we ons bekertje yoghurt van het ontbijt naar de kamer mochten meenemen om op het balkon op te eten, maar toen de eigenaresse dit zag kregen wij een enorme tirade over ons heen - in onverstaanbaar Frans.

• 8audrey landre09-08-2009

Notre meilleur adresse

Rien à dire, nouveau gérant depuis 2008 qui partage ce qu'ils aiment, petit déjeuné copieux avec des yahourts maison, chambre très propre et surtout l meilleur emplacement de tout Mindelo face à la baie. Du bonheur.

• 4Anna Van Cleempoel05-08-2009

Nooit meer!!

Er was geen warm water in de badkamer dus nooit meer naar dit hotel!

• 8michelle02-07-2009

génial la vue l'ensemble a refaire

Hôtel jenny super situation une vue imprenable sur la baie super proche du centre de mindélo repris par des francais une trés bonne adresse qualité prix un personnel agréable sympa rien a dire a refaire

• 7Marc van Lanen28-12-2008

Te duur maar verder redelijk hotel

De ligging is prima, vlakbij de veerboot naar santo antao. Het uitzicht vanaf het balkon over mindelo is fantastisch. De kamers zijn acceptabel al is de badkamer minder (douchekop kan niet worden opgehangen en de straal spuit alle kanten op). Wel handig is een klein koelkastje op de kamer.

Al met al dus een acceptabel hotel, helaas is de prijs, zeker voor kaapverdiaanse begrippen veel en veel te hoog. Halveren hiervan zou de prijs meer in de voor kaapverdie normale range brengen.

• 8bob31-08-2007

In mei 2006 geweest, fraaie en schone kamers met prachtig uitzicht over de bar. Personeel toen niet zo vriendelijk en behulpzaam. We moesten bv de boot halen en ons was beloofd dat geld wisselen en ontbijt geen probleem zou zijn, helaas lukte geen van beiden.....

• 8E. van Sprangen27-10-2006

Perfect hotel met mooie grote en luxe kamers en balkon met zeezicht. Prima ontbijt ! We bezochten dit hotel tijdens een rondreis langs 4 eilanden. Personeel spreekt alleen Portugees.

Hotel Residencial Jenny info

Building information