Hotel Pedracin Village

Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
Hotel Pedracin Village

We hebben een aantal aanbieders voor Pedracin Village voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pedracin Village in het Nederlands

Afgelegen

Elie & Carine
8-12-2011

Pedracin Village ligt afgelegen op bergwand. In directe buurt is er -op paar huizen na- absoluut niks. Maar omgeving/natuur is heel mooi. Ideaal gelegen voor wie graag bergwandelingen doet. Voor alle anderen is 2 nachten voldoende. Weinig kennis door personeel van andere talen dan Creools en Portugees.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend gelegen

Frank
Mon Nov 07 2011 09:35:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend gelegen in een van de groene dalen van Santo Antao. Dit uitzicht bij het eten krijg je nooit meer!! Het hotel moet het helemaal van de lokatie en de sfeer hebben, want de badkamers zijn werkelijk waardeloos. 2 Kamers gehad, beide slechte badkamers. Maar ach, het uitzicht is geweldig!! En dat het ontbijt ligt weg te zweten (net zoals in elk hotel) en de papaya sap je niet meer weet te boeien, de menu kaart saai is, ach, dat weegt niet op tegen de omgeving. Ga hier niet naartoe voor de luxe, maar voor de rust. Gelegen aan een weg waar gelukkig wel wat verkeer komt, dus ook Aluguers (en als ze door hebben dat er toeristen zijn, dan staan ze je gerust de hele ochtend op te wachten bij het hotel. Handig)

Gereisd Met partner in september 2011

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

• AdresBOCA DE CORUJA, CP 43 CP 43(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pedracin Village in Ribeira Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pedracin Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.