Hotel Pedracin Village

Hotel Pedracin Village

We hebben een aantal aanbieders voor Pedracin Village voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pedracin Village in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

Afgelegen

Elie & Carine
8-12-2011

Pedracin Village ligt afgelegen op bergwand. In directe buurt is er -op paar huizen na- absoluut niks. Maar omgeving/natuur is heel mooi.

Ideaal gelegen voor wie graag bergwandelingen doet. Voor alle anderen is 2 nachten voldoende.

Weinig kennis door personeel van andere talen dan Creools en Portugees.

Schitterend gelegen

Frank
7-11-2011

Schitterend gelegen in een van de groene dalen van Santo Antao.

Dit uitzicht bij het eten krijg je nooit meer!!

Het hotel moet het helemaal van de lokatie en de sfeer hebben, want de badkamers zijn werkelijk waardeloos. 2 Kamers gehad, beide slechte badkamers.

Maar ach, het uitzicht is geweldig!!

En dat het ontbijt ligt weg te zweten (net zoals in elk hotel) en de papaya sap je niet meer weet te boeien, de menu kaart saai is, ach, dat weegt niet op tegen de omgeving. Ga hier niet naartoe voor de luxe, maar voor de rust.

Gelegen aan een weg waar gelukkig wel wat verkeer komt, dus ook Aluguers (en als ze door hebben dat er toeristen zijn, dan staan ze je gerust de hele ochtend op te wachten bij het hotel. Handig)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pedracin Village in Ribeira Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pedracin Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pedracin Village scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.