We hebben een aantal aanbieders voor Ponta do Sol voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ponta do Sol voor je op een rij gezet:

Reviews over Ponta do Sol

Prachtige uitzichten en fantastische mensen

Sharon
    28-11-2018

Heel knus dorp. Een echte aanrader is een wandeling te maken naar het plaatsje Cruzinho. Echt fantastische uitzichten! Het is een redelijk pittige wandeling met veel hoogteverschillen, waardoor de wandeling al snel 5uur duurde. Vanuit Cruzinho hebben wij een taxi terug genomen naar Ponta do Sol. De wandeling is prima zelfstandig te doen, maar vertrek wel op tijd, want de laatste taxi's gaan rond 5-6uur. Super wandeling!

Gereisd Met vrienden in april 2018

Prachtige bergweg langs de rotskliffen!

Jacqueline
    10-12-2013

Ponta do Sol bezit prachtige rotskliffen. Deze beginnen al in Porta Nova en zorgen voor een adembenemend uitzicht tijdens de weg door de bergen naar Ribeira Grande.

Als contrast zijn er in Ponta do Sol ook een aantal kale vlaktes te vinden, maar die zijn snel vergeten als eenmaal de mooie vergezichten over het berglandschap en de rotskliffen zijn bewonderd...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 16 1998 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vriendelijk vissersdoprje

Marc van Lanen
    28-12-2008

Leuk dorpje op een soort mini schiereilandje. Genog kleine restaurantjes, vaak met maar 1 gerecht op de kaart maar overal heerlijke visjes gegeten. Paar winkeltjes voor dagelijkse behoeften, zelfs een bank en postkantoor. Weinig hotelletjes, paar homestays.

Het eiland is absoluut prachtig om te wandelen. Om (goedkoop, je kan ook een prive taxi voor 40-60 euro huren) te wandelen kun je t beste in ribeira grande verblijven, gezien de aluguers. Maar dat is een saai en vies dorpje, pdosol is dan een stuk beter om te verblijven.

In de haven prachtige zonsondergang!

Geen stranden overigens op dit hele eiland.

Gereisd Met vrienden in december 2008

Fantastisch eiland

Theo en Petra Eerkens
    9-7-2007

Fantastisch eiland. De moeite waard. Zulke vriendelijke mensen. Zovee;l te zien. Van de dorre zuidkant naar de rijke groene Reberais. De flora tiert daar welig. Lekker eten, lekker drinken. De mensen wonen daar nogal primitief, in onze ogen dan. Maar oh, wat zijn ze rijk.

Gereisd Met partner in augustus 2006
Ponta do Sol scoort een 8,5 uit 10, op basis van 11 reviews