Hotel Questel-bronQ Resort

Laatste review

Geweldig rust aan zee

Djon,
25-9-2017

Enorm genoten op Questel BronQ, een mooie locatie aan zee omringd door ruig berggebied. Samen met Bany hebben we een schitterende wandeling gemaakt, door de omgeving kregen we z'n kick dat we uiteindelijk ruim 6 uur hebben gewandeld richting Selada de Moche. Echt een mooie wandel omgeving met een prachtige uitzicht!

Het eten was top en de service uitstekend met een huiselijke tintje.

Bany bedankt voor de gastvrijheid en de mooie wandeling. We komen zeker nog een keer langs.

Djon & Eugenia

3 reviews over Hotel Questel-bronQ Resort in het Nederlands

Geweldig rust aan zee

Djon,
25-9-2017

Het eten was top en de service uitstekend met een huiselijke tintje.

Djon & Eugenia

Wij hebben enkele dagen in dit nieuwe resort verbleven. In die omgeving is was het toen die periode nogal winderig. De negen bungalows zijn top, vanuit je bed zie je zowel de zee als de bergen. Ook het ontbijt was zeer goed. Uitbater Ben (Nederlandstalig) levert goede service: Een dame had haar voet gebroken tijdens een wandeling, Ben heeft haar persoonlijk vergezeld naar de kliniek (1 uur rijden), 's anderendaags naar Buureiland Sao Vicente naar een meer gespecialiseerde kliniek (ganse dag onderweg) en ten slotte enkele dagen later voor de repatriëring heeft hij de mensen weer mee weggebracht naar Sao Vicente.

Minpuntjes: Er waren niet veel gasten en het zwembad was nog niet klaar, misschien door de reisperiode in januari (ook veel wind). Het hotel bevindt zich wel in een mooie setting maar het is wel afgelegen waardoor je eigenlijk 's avonds alleen maar in het hotel kan eten. Tenzij dure taxi!

Het resort is wel goed gelegen om de gekende kustwandeling te maken: je kan dan 's morgens met de goedkope 'taxi collectief' naar Ponto do sol rijden en naar je hotel wandelen. Andersom is er nl in cruhinza geen collectif in de namiddag en ben je overgeleverd aan de 'taxi-maffia', die wel tot 50 euro vragen.

Toen we na ons verblijf vertrokken en het bedrag voor de taxi weer de spuigaten uitliep heeft Ben ook weer bemiddeld om een normale taxiprijs te bekomen.

Je kan in de omgeving ook een paar andere mooie wandelingen maken.

Er is ook een mooi strandje naast het hotel maar tijdens ons verblijf was de zee te wild.

Zeker doen ! Fantastisch !

Greet Beugels-Michiels
18-4-2016

Als kers op de taart van onze reis op Santo Antoa verbleven we in het Questel-Bronq Resort nabij het pittoreske dorpje Cruzinha.We werden aangenaam en zeer vriendelijk ontvangen door de Nederlandstalige Ben,de manager en bezieler van het Resort.Dit rustiggelegen resort aan de kust,met een geweldig uitzicht over de bergen en de oceaan, heeft 9 mooie,ronde,ruime en gezellige kamers.Zeer netjes en comfortabel.De eetzaal,ook met panoramisch zeezicht,wordt gerund zoals thuis.Het ontbijt is prima,en het avondeten een gezellige en lekkere verrassing.Eten wat de pot schaft,rekening houdend met allergieën en smaken.Ben vertelt gepassioneerd over de streek,de mensen,wandelingen en de natuur .Er is ook een buitenzwembad in opbouw.Wij hopen dat Ben in zijn droom en project zal slagen,in deze mooie maar primitieve omgeving.Wat hij al gerealiseerd heeft,is zowieso een huzarenstuk.Knap .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Questel-bronQ Resort in Cruzinha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Questel-bronQ Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.