Appartement King Fisher Resort

Appartement King Fisher Resort

8.2Fantastisch

Kaapverdië (Cabo Verde), Santiago, Tarrafal

Op vakantie geweest naar King Fisher Resort?

8.2Fantastisch

• 8.4Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor King Fisher Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Op het Kaapverdische eiland Santiago bij Tarrafel ligt het King Fisher Resort. Vanaf het terras kijk je uit op de baai waar je ook kunt gaan zwemmen. Er is geen entertainment en mensen komen hier vooral voor de rust. Bij het hotel zijn fietsen te leen om de omgeving te verkennen. Bezoek een lokale markt voor het echte eilandgevoel.

5 reviews over Appartement King Fisher Resort

• 8Maarten21-01-2012

Fantastische plek om lekker even tot rust te komen

De appartementen van King Fisher liggen op een afgesloten terrein. Wij hadden het appartement Grotte. Dit appartement bood ruimte aan 4 personen, 2 aparte kamers. Het appartement is netjes ingericht, een groot 2-persoons bed met 2 losse matrassen, een mooie douche. Het terras is groot en voorzien van 4 ligbedden, overdekt zitje met stoelen. De keuken is beneden en is compleet, met oven, koffiezetapparaat en voldoende potten en pannen om zelf iets te maken. Het ligt direct aan zee. Vanaf het terras kijk je uit op de baai, waar dagelijks gezwommen werd. Door de beheerder word je bij aankomst rondgeleid door het dorp Tarrafal

Het personeel is vriendelijk en maakt alles netjes schoon. 's Morgens kun je gebruik maken van het ontbijt, wij hebben gekozen om zelf het ontbijt te verzorgen. Er is weinig vertier voor jongeren, geen uitgaansgelegenheden om eens te stappen. Helemaal geschikt, vooral door het mooie weer, om lekker uit te rusten.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 7Ton Boom28-08-2011

zeer rustgevend hotel

Mogelijkheden om te duiken wandelen ,vanuit het hotel is men bereid je weg te brengen. Zwemmen is mogelijk bij het hote tussen de rotsen ,het mooie strand ligt op ongeveer 600 meter.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9Desiree20-02-2011

Kleinschalig en mooi ingericht

De appartementen in het King Fisher resort zijn allemaal anders ingericht en hebben allemaal hun eigen details. Zo is er een rond appartement, een appartement met waar je de zee onder ziet kolken en een appartement met een groot terras op het dak.

Ons appartement had een terras met een eigen vijver. De inrichting van het appartement was heel smaakvol, bovendien was het groot.

De Duitse beheerder is heel vriendelijk en hulpvaardig. Hij liet ons het hele dorp zien, waar alle restaurants en voorzieningen waren. Het ontbijt is prima. Van wat we hebben gezien is dit verreweg het beste overnachtingsadres in Taraffal. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Maarten, Marleen en Lotte09-02-2009

Prachtig appartement prima prijs

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 8Maarten, Marleen en Lotte09-02-2009

Veel ruimte, kwaliteit & service voor weinig geld

Wij zijn hier met een dochter van 3 geweest. Prachtig appartementencomplex aan zee (op de kliffen). Elk appartement (12 in totaal) heeft uitzicht op zee, we hadden een 4p appartement met 2 mega grote slaapkamers met zitjes, keuken, badkamer, terras aan de hal en een apart mega groot dakterras. Gerund door Duitsers, zeer gastvrij, klantvriendelijk en servicegericht. Ze laten je het dorp zien, waar alles zit, je kunt er voor 6 EUR heerlijk ontbijten en voor 12 EUR heerlijk dineren (gezamenlijke tafels, eten wat de pot schaft). Het complex is vrij nieuw en alles is tiptop in orde. Enig minpuntje misschien de harde bedden en gammele douchekop, maar de ruimte, uitzichten en gastvrijheid maken dat meer dan goed. Ik vond het ook niet duur (79 EUR per nacht voor een mega groot appartement). Een echte aanrader als je naar Tarrafal gaat, zeker omdat de overige hotels en appartementencomplexen vervallen zijn ten opzichte van deze. O ja, beveiliging is ook prima, auto mag op het terrein achter hek

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Appartement King Fisher Resort info