Hotel Tropico

Hotel aan zeeWeer vandaag28°21°
Hotel Tropico
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tropico voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een tegenvaller

Hugo,
26-2-2018

Het hotel ligt op ca. 20 min. lopen van het ca. 40 mtr. hoger gelegen centrum. Het gebouw is in U-vorm neergezet met midden in het zwembad. Onze kamer van ca. 21 m2 op de 1e verdieping heeft een groot balkon met weinig privacy (glazen scheidingswanden). Op de kamer zijn 2 1-pers. bedden, tafeltje, bureaustoel, spiegelwandmeubel, koelkastje, stoeltje, KTV, airco en klerenkast met gratis kluis. De badkamer van 4 m2 heeft redelijk nieuw sanitair alleen de douche is niet helemaal vrij van schimmel en douchebak gemaakt van inferieur materiaal, buigt door alsof je op een trampoline staat, evenals de niet passende toiletzitting. Verlichting van de kamer is ok, in de badkamer niet. De gratis wifi is traag en instabiel.

Ontbijt: Erg matig.

Diner: Voor zover we hiervan gebruik hebben gemaakt: Redelijk.

Ons oordeel: We iets beters verwacht.

Advies: Vraag of er een suite beschikbaar is.

Kenmerken
Airco
Restaurant

2 reviews over Hotel Tropico in het Nederlands

Een tegenvaller

Hugo,
26-2-2018

Ontbijt: Erg matig.

Diner: Voor zover we hiervan gebruik hebben gemaakt: Redelijk.

Ons oordeel: We iets beters verwacht.

Advies: Vraag of er een suite beschikbaar is.

2006

Laatste en beste hotel van de rondreis (eerst verbleven op Sal en San Antao.)

Zeer mooie kamer, met alle comfort en zeer net. Zwembad met ligstoelen. Een keer enkele uurtjes aan zwembad gelegen. Werd ingenomen door kinderen van een plaatselijke"vakantiekolonie" die er met hun begeleiders mochten komen zwemmen. Weinig rustgevend en zwembad overvol. Service en bediening lieten echt te wensen over: konden ons niet verstaanbaar maken (hoofdverantwoordelijke kende amper een paar woorden Frans en Engels) Consumpties duur (fles water 2,85 euro, klein flesje wijn 8 euro minimum. Veeleer een doorreishotel voor businessmen. (met laptop en gsm, vergaderingen gingen door aan tafel.) Gelukkig hebben we er maar 3 nachten verbleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropico in Praia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.