Hotel Residencial Praia Maria

7.3GoedScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Residencial Praia Maria

• 6Desiree20-02-2011

Gunstig gelegen hotel op het Plateau

Het hotel is gunstig gelegen op het plateau aan een rustige straat (voetgangerszone).

We kregen een prachtige grote kamer, met 2 hele grote ramen (de enige kamer in het hotel die niet aan de binnenplaats lag). Prima douche en de kamer was schoon. Op zich is het hotel een hele goede keus.

We hadden echter maar 1 toch wel heel vervelend minpuntje: na de eerste dag bleek een fles aftershave, nog geheel nieuw in de doos uit de rugzak verdwenen te zijn terwijl we die 's ochtends nog hadden gebruikt en bewust in de rugzak hadden gestopt. Bij de receptie vonden ze het wel vervelend, maar deden er verder niets mee. Een beetje rondkijken op internet wees uit dat dit vaker voorkomt.

Hotel is dus een aanrader, maar stop alles wat je niet kwijt wilt raken in een afsluitbare koffer!!!

• 7Marc van Lanen28-12-2008

Goede ligging, donkere kamers

Het hotel ligt op het plateau in het centrum van praia. De straat waar hij in ligt is wel de minst fraaie van het plateau. De kamers zijn goed van grootte en redelijk goede (wat harde) bedden. Ze zijn erg donker want ze kijken uit op de gang. Wel warm water en een goed ontbijt. Helaas spreekt het personeel enkel portugees en creools, geen enkel woord andere taal.

• 9Lindsey18-10-2006

Mooie verzorgde kamers, met ramen die uitkijken op de binnenplaats. Goed ontbijt. Een aanrader.

Hotel Residencial Praia Maria info

Veilig betalen met