Hotel Oasis Praiamar

Hotel Oasis Praiamar
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Praiamar voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Oasis Praiamar in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Een heerlijk standaard hotel

Jacqueline, 14-12-2013

Wij hebben hier tijdens onze rondreis over de Kaapverdische eilanden één keer één nacht en één keer twee nachten overnacht.

De kamers zijn relatief standaard, maar comfortabel genoeg. Het ontbijt en het diner biedt genoeg keus en goede kwaliteit.

Het zwembad, relatief groot overigens, is een uitkomst na een dag excursies en / of strand.

De ligging van het hotel is prima, alle excursies in de omgeving zijn goed en snel te bereiken...

CRM Manager, CRM Manager, 31-1-2014
Dear Guest, Glad you enjoyed your stay and our hotel. Hope you can return one day. Kind Regards

mooi gelegen hotel

Ria Tervoert, 28-12-2009

De standaard kamers waren niet goed: deur naar balkon zat dicht en airco werkte niet goed. Maar na klacht zonder problemen overgeplaatst naar superior kamer en deze was goed: een super groot balkon en ook de kamer was royaal. Alleen de douche was niet zoals het hoort: afgebroken. Maar verder geen probleem: alles was goed schoon en vooral de vriendelijkheid van de medewerkers was opvallend.

Het uitzicht vanaf de kamer was super: we keken uit op een baai.

Het ontbijt was goed verzorgd.

Een minpuntje: er werden regelmatig feesten of congressen georganiseerd bij het zwembad, zodat je daar niet altijd ongestoord kon liggen

meld misbruik

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Praiamar in Praia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Praiamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oasis Praiamar scoort een 7.67 uit 10 op basis van 2 reviews.