Hotel VOI Vila do Farol Resort

Hotel VOI Vila do Farol Resort

6.5Voldoende

Kaapverdië (Cabo Verde), Sal, Santa Maria

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.145p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.5Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang

33 reviews over Hotel VOI Vila do Farol Resort

• 2019
    6Ronald23-01-2019

Nooit Meer

Dit is geen gebied of locatie om alleen op vakantie te gaan. Dit kan zijn in de periode dat ik er was maar het overvloed aan ronselaars of andere verkoper die je lastig vallen maakt het niet rustgevend. Simpel uurtje op het strand liggen houd dus in dat je we door 25 a 30 opdringerige personen wordt lastig gevallen. De gedachte oplossing om dan op het strand in beweging te blijven bood geen verandering, ze volgen je gewoon. De agressieve manier van toenadering maakt het heel vervelend en onprettig. Dit zelfde geld als je naar het centrum van Santé Maria gaat of bezoek. Het lijkt erop dat men bewust keuzes maakt om toeristen die alleen zijn of vrouwen in tweetallen als targets te nemen. Gezinnen met kinderen werden wel netje gerespecteerd. Ik zag ook situaties waar men wat oudere stelen heel gillend,opdringerig benaderde waar je zag dat men zich gaat raad wist hoe hiermee te om te gaan.

Alleen gereisd in januari 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    3RRR17-01-2018

Nooit meer

bij aankomt lang wachten op de sleutel, en dan uit eindelijk met een plattegrond opzoek naar je huisje. De kamer was matig, kleding kast konden we eerst uitstoffen voor we onze kleding erin konden hangen. Het bed was ook een drama, een dun matras op een houten plank. Het avond eten was koud, alleen maar vis. Na een klacht was de temperatuur beter, maar voor mensen die geen vis lusten is er weinig. Op de site van touroperator staat italiaans georiënteerd het was alleen maar italiaans eten. Ook het animatie team sprak alleen maar italiaans, en als je ergens ander vandaan kwam dan werd er niet aan je gevraagd of je ergens aan mee wilde doen. Over het algemeen ook niet heel vriendelijk personeel. Dit was de eerste keer naar Kaapverdie, maar wij gaan er niet meer heen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

8R van Dopperen10-02-2017

Lekker eten, mooi ruim opgezet

Heerlijk eten. Schoon en netjes! Direct aan het mooie stand waar je kilometers kunt lopen!

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Sunny23-10-2016

Prima resort

Prima resort. Geen Russen, weinig Hollanders en vooral Italianen (die zijn netjes en vriendelijk). Heerlijk gevarieerd eten. Goede ligging en prima personeel. Het noodzakelijke Engels wordt verstaan. Muziek bij zwembad staat wel een beetje hard, maar er is genoeg plek bij het strand (rustig en ruim). Wij gaan zeker terug. Animatie volledig Italiaans wat logisch is omdat het een Italiaanse keten is. Wie komt voor rust en zon en geen overbodige luxe zoekt moet hier zeker heen.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 6fam goyvaerts-geens24-07-2016

matig vakantie

je komt aan op je hotel na een lange vlucht en vrij snel heb je u sleutel dat wel maar daarachter geven ze u een papiertje in uw handen en zoek je kamer maar zelf . na lang zoeken de kamer gevonden de bedden zijn gewoon niet te doen als je last hebt van uw rug is deze een ramp je krijgt 2 kleine flesjes water en daar moet je het 2 weken mee doen of anders moet je 2 euro betalen voor een nieuw flesje water als je dat wil voorts is dit hotel bijna 100 % italiaans dus met engels kun je in dit hotel niks mee doen het eten hier is vrij goed voor je hier verblijft voor 8 dagen daarna herhaald zich alles zoals voor heen animatie laten u ook links liggen als hun taal niet spreekt , dit hebben wij zeer veel mee gemaakt daarom aan alle mensen die dit hotel willen doen spreekt u geen italiaans of portugees dan ga je een vervelende reis te gemoed en het is geen 4 sterren hotel maar eerder een 3 zou zelfs zeggen een 2

Gereisd met partner in juli 2016

• 9T.Heyink09-05-2016

Heerlijk hotel

Rustig gelegen aan het strand, kamers liggen verspreid in laagbouw huisjes in de tuin. Geen overdreven luxe, wel schoon. Prima eten en goede service. Italiaans georiënteerd, maar dat vonden wij geen enkel probleem. Als je even helemaal uit wilt zijn, is dit een fijn hotel. Bar bij het zwembad worden verse pizza's gemaakt en daar kun je buiten lunchen. Lopen naar de pier van Santa Maria is goed te doen, eventueel terug met de taxi kost een paar Euro.

Gereisd met partner in januari 2016

• 7Monique12-02-2015

Leuk gezellig hotel

Leuk hotel,eten was gewoon lekker en volop keuze elke dag Kamers niet luxe maar wel gezellig en vooral schoon Zwembad was zout en ontzettend koud Bier was gewoon lekker en goed koud net als het andere drinken Echt een aanrader voor mensen die een leuk gezellig goed verzorgd hotel zoeken

Enige minpunt dat er veel Italiaans gesproken werd en weinig Engels

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 10MARTENS FRANCINE25-06-2014

Super.

Hotel Bravo Club Do Farol, uitstekend !! Jammer was ik de enige Belg. En dan ben ik Vlaamstalig. Italiaans gericht maar toch zeer goed. Ik ga terug.

Alleen gereisd in juni 2014

• 8Frank17-10-2011

Mooi goed hotel met wat minpuntjes

Een van de oudste grotere resorts in Santa Maria. Redelijk ver van Santa Maria, 30 minuten over het strand. 's Avonds kan je taxi nemen. Gelegen aan het brede strand, met wat vlakke duinen ertussen. Op strand schaduw hutjes. Gratis ligbedjes en stranddoeken service. Mooi zwembad, gratis ligbedjes, ook schaduwhutjes. Bar en snackbar aan zwembad. Warm zeer zout zeewater in zwembad. Animatie einde middag.

Kamer is houten hutjes in zeer mooie groene tuin. Tuin wordt goed gesproeid, dus erg vochtig, dus is de kans dat je een kakkerlak in je kamer tegen komt ongeveer 80% (per dag) ondanks gif spuiten 2x per week.

Eten en drinken erg oppervlakkig (zelfs bier smaakte niet lekker), redelijk veel keuze, maar niet hoogstaand. 99.5% Italiaanse gasten (niks mis mee). Animatie praat bijna geen Engels, receptie wel.

Kamers groot, grote bedden, airco. Badkamer heet. Douche was ok.

Goedeservice. Slechte airco werd 's avonds om 22:00 alsnog vervangen.

Weinig te doen. Animatie 's avonds vrij flauw.

Gereisd met partner in september 2011

• 0Desiree20-02-2011

Italiaanse Villa do Farol prima resort

Villa do Farol is een all inclusive resort van de Italiaanse keten Club Bravo. We hadden wat slechte recenties gelezen van Engelse reizigers die het hier niet naar hun zin hadden. Dat was waarschijnlijk te wijten aan taalproblemen.

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad in dit resort. Weliswaar waren we de enige niet Italianen maar we werden prima opgenomen. Wellicht komt dat omdat we de taal spreken. De bungalows zijn niet luxe, maar wel functioneel. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het animatieteam deed zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Elke avond deden ze een rondje in het restaurant om iedereen een goede maaltijd te wensen. Wanneer je aangaf dat je alleen maar wilde relaxen en lezen dan was daar ook alle begrip voor.

Het eten was geweldig. We zijn niet zo´n liefhebber van buffetten, maar alles was hier zo vers. Heerlijk was het ook dat ondanks de all-inclusive er geen slemppartijen waren. We gaan hier zeker nog een keertje naar terug.

Gereisd met partner in januari 2011

Hotel VOI Vila do Farol Resort info