Hotel VOI Vila do Farol Resort

Hotel VOI Vila do Farol Resort
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor VOI Vila do Farol Resort voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel VOI Vila do Farol Resort in het Nederlands

Nooit meer

RRR
17-1-2018

bij aankomt lang wachten op de sleutel, en dan uit eindelijk met een plattegrond opzoek naar je huisje.

De kamer was matig, kleding kast konden we eerst uitstoffen voor we onze kleding erin konden hangen.

Het bed was ook een drama, een dun matras op een houten plank.

Het avond eten was koud, alleen maar vis.

Na een klacht was de temperatuur beter, maar voor mensen die geen vis lusten is er weinig.

Op de site van touroperator staat italiaans georiënteerd het was alleen maar italiaans eten.

Ook het animatie team sprak alleen maar italiaans, en als je ergens ander vandaan kwam dan werd er niet aan je gevraagd of je ergens aan mee wilde doen.

Over het algemeen ook niet heel vriendelijk personeel.

Dit was de eerste keer naar Kaapverdie, maar wij gaan er niet meer heen.

Lekker eten, mooi ruim opgezet

R van Dopperen
10-2-2017

Heerlijk eten. Schoon en netjes! Direct aan het mooie stand waar je kilometers kunt lopen!

Prima resort

Sunny
23-10-2016

Prima resort. Geen Russen, weinig Hollanders en vooral Italianen (die zijn netjes en vriendelijk). Heerlijk gevarieerd eten. Goede ligging en prima personeel. Het noodzakelijke Engels wordt verstaan. Muziek bij zwembad staat wel een beetje hard, maar er is genoeg plek bij het strand (rustig en ruim). Wij gaan zeker terug. Animatie volledig Italiaans wat logisch is omdat het een Italiaanse keten is. Wie komt voor rust en zon en geen overbodige luxe zoekt moet hier zeker heen.

matig vakantie

fam goyvaerts-geens
24-7-2016

je komt aan op je hotel na een lange vlucht en vrij snel heb je u sleutel dat wel maar daarachter geven ze u een papiertje in uw handen en zoek je kamer maar zelf .

na lang zoeken de kamer gevonden

de bedden zijn gewoon niet te doen als je last hebt van uw rug is deze een ramp

je krijgt 2 kleine flesjes water en daar moet je het 2 weken mee doen of anders moet je 2 euro betalen voor een nieuw flesje water als je dat wil

voorts is dit hotel bijna 100 % italiaans dus met engels kun je in dit hotel niks mee doen

het eten hier is vrij goed voor je hier verblijft voor 8 dagen daarna herhaald zich alles zoals voor heen

animatie laten u ook links liggen als hun taal niet spreekt , dit hebben wij zeer veel mee gemaakt

daarom aan alle mensen die dit hotel willen doen spreekt u geen italiaans of portugees dan ga je een vervelende reis te gemoed en het is geen 4 sterren hotel maar eerder een 3 zou zelfs zeggen een 2

Heerlijk hotel

T.Heyink
9-5-2016

Rustig gelegen aan het strand, kamers liggen verspreid in laagbouw huisjes in de tuin. Geen overdreven luxe, wel schoon. Prima eten en goede service. Italiaans georiënteerd, maar dat vonden wij geen enkel probleem. Als je even helemaal uit wilt zijn, is dit een fijn hotel. Bar bij het zwembad worden verse pizza's gemaakt en daar kun je buiten lunchen. Lopen naar de pier van Santa Maria is goed te doen, eventueel terug met de taxi kost een paar Euro.

Le casette a mo’ di container sono fatte letteralmente in cartone oltretutto unite a gruppi di quattro così da rendere la privacy quasi a zero.

Non si possono tenere aperte porte o finestre per la presenza di ZANZARE abbiamo passato notti insonni. Gli spray acquistati allo shop inefficaci. Nessun tipo di disinfestazione è presente all’interno del villaggio.

Il condizionatore all’interno della casetta / container fa un rumore assurdo così da non poterlo tenere acceso durante la notte.

Stendiamo un velo pietoso sullo stato del bagno / box doccia e materassi letti.

Il sevizio internet wi fi scandaloso pagato 35 euro x una settimana assolutamente inadeguato e funzionante a singhiozzo

Presenza di molti scarafaggi all’interno del villaggio.

Spesso fatta doccia con acqua fredda

I vialetti hanno piastrelle che si scollano

Nella zona piscina “un genio” ha pensato di mettere delle piastrelle talmente scivolose da rendere un impresa camminarci

Il mangiare accettabile ma inadeguato sempre le stesse cose ripetute per una settimana (eccetto l’ultima sera)

Cigliegina sulla torta la compagnia aerea NEOS.

I signorini hanno avuto la brillante idea considerato che nel mar rosso non ci va più nessuno di aumentare il trasporto dell’attrezzatura sportiva kite surf / wind surf da 70,00 euro a tratta a 200,00 euro a tratta un vero e proprio furto considerando che normalmente tutte le compagnie aeree hanno una tariffa esposta es Meridiana di 50/60 euro a tratta …… VERGOGNATEVI !!!!!!!

Leuk gezellig hotel

Monique
12-2-2015

Leuk hotel,eten was gewoon lekker en volop keuze elke dag

Kamers niet luxe maar wel gezellig en vooral schoon

Zwembad was zout en ontzettend koud

Bier was gewoon lekker en goed koud net als het andere drinken

Echt een aanrader voor mensen die een leuk gezellig goed verzorgd hotel zoeken

Enige minpunt dat er veel Italiaans gesproken werd en weinig Engels

Super.

MARTENS FRANCINE
25-6-2014

Hotel Bravo Club Do Farol, uitstekend !! Jammer was ik de enige Belg. En dan ben ik Vlaamstalig. Italiaans gericht maar toch zeer goed. Ik ga terug.

le all inn

troupin
18-11-2013

Hotel 100 pour 100 italien.Si tu n'as pas de notion d'italien,pas de possibilité de suivre les animations.L'heure apéritive est une véritable cacophonie.Mieux vaut y aller vers 19h30.J'évite ainsi la cohue au buffet dans le restaurant.Pour un dernier verre,22 heures semble la meilleure heure.

Als deutscher Urlauber nie wieder dieses Hotel

Schwanke Uwe
15-2-2012

Das Hotel hat den Charakter eines Bahnhofes.Das Hotel wird zu 90% von Italienern besucht.Die deutschen Urlauber sind eine Randgruppe und fühlen sich in diesem Hotel auch so.Es gibt keine Information auf deutsch außer 2x die Woche von der Reiseleitung.

Die überlaute Animation in italienisch ist eine Zumutung bis in die Abendstunden.

Die Küche ist soweit ok.Schade das der Koch den schönen Fisch und das importierte Fleisch nicht auf den Punkt bringt.Wir hatten einen Gutschein für Hummeressen(Languste) es war eine Zumutung.Das Frühstück ist Teigwaren 1 Sorte wurst und Käse. Ich habe 2Wochen Omlett gegessen.

Die Bungalow erinnern an Campingplatz Zeiten der DDR 2 Sterne.Der Strand ist ok wenn das Wetter passt.Als deutscher Urlauber unbedingt !! ein anderes Hotel buchen.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VOI Vila do Farol Resort in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VOI Vila do Farol Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel VOI Vila do Farol Resort scoort een 6.81 uit 10 op basis van 32 reviews.