Hotel VOI Vila do Farol Resort

Kaapverdië (Cabo Verde)SalSanta Maria

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel VOI Vila do Farol Resort voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 29 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 29 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

33 Reviews over VOI Vila do Farol Resort

• 6Ronald23-01-2019

Nooit Meer

Dit is geen gebied of locatie om alleen op vakantie te gaan. Dit kan zijn in de periode dat ik er was maar het overvloed aan ronselaars of andere verkoper die je lastig vallen maakt het niet rustgevend. Simpel uurtje op het strand liggen houd dus in dat je we door 25 a 30 opdringerige personen wordt lastig gevallen. De gedachte oplossing om dan op het strand in beweging te blijven bood geen verandering, ze volgen je gewoon. De agressieve manier van toenadering maakt het heel vervelend en onprettig. Dit zelfde geld als je naar het centrum van Santé Maria gaat of bezoek. Het lijkt erop dat men bewust keuzes maakt om toeristen die alleen zijn of vrouwen in tweetallen als targets te nemen. Gezinnen met kinderen werden wel netje gerespecteerd. Ik zag ook situaties waar men wat oudere stelen heel gillend,opdringerig benaderde waar je zag dat men zich gaat raad wist hoe hiermee te om te gaan.

• 3RRR17-01-2018

Nooit meer

bij aankomt lang wachten op de sleutel, en dan uit eindelijk met een plattegrond opzoek naar je huisje. De kamer was matig, kleding kast konden we eerst uitstoffen voor we onze kleding erin konden hangen. Het bed was ook een drama, een dun matras op een houten plank. Het avond eten was koud, alleen maar vis. Na een klacht was de temperatuur beter, maar voor mensen die geen vis lusten is er weinig. Op de site van touroperator staat italiaans georiënteerd het was alleen maar italiaans eten. Ook het animatie team sprak alleen maar italiaans, en als je ergens ander vandaan kwam dan werd er niet aan je gevraagd of je ergens aan mee wilde doen. Over het algemeen ook niet heel vriendelijk personeel. Dit was de eerste keer naar Kaapverdie, maar wij gaan er niet meer heen.

• 8R van Dopperen10-02-2017

Lekker eten, mooi ruim opgezet

Heerlijk eten. Schoon en netjes! Direct aan het mooie stand waar je kilometers kunt lopen!

• 8Sunny23-10-2016

Prima resort

Prima resort. Geen Russen, weinig Hollanders en vooral Italianen (die zijn netjes en vriendelijk). Heerlijk gevarieerd eten. Goede ligging en prima personeel. Het noodzakelijke Engels wordt verstaan. Muziek bij zwembad staat wel een beetje hard, maar er is genoeg plek bij het strand (rustig en ruim). Wij gaan zeker terug. Animatie volledig Italiaans wat logisch is omdat het een Italiaanse keten is. Wie komt voor rust en zon en geen overbodige luxe zoekt moet hier zeker heen.

• 6fam goyvaerts-geens24-07-2016

matig vakantie

je komt aan op je hotel na een lange vlucht en vrij snel heb je u sleutel dat wel maar daarachter geven ze u een papiertje in uw handen en zoek je kamer maar zelf . na lang zoeken de kamer gevonden de bedden zijn gewoon niet te doen als je last hebt van uw rug is deze een ramp je krijgt 2 kleine flesjes water en daar moet je het 2 weken mee doen of anders moet je 2 euro betalen voor een nieuw flesje water als je dat wil voorts is dit hotel bijna 100 % italiaans dus met engels kun je in dit hotel niks mee doen het eten hier is vrij goed voor je hier verblijft voor 8 dagen daarna herhaald zich alles zoals voor heen animatie laten u ook links liggen als hun taal niet spreekt , dit hebben wij zeer veel mee gemaakt daarom aan alle mensen die dit hotel willen doen spreekt u geen italiaans of portugees dan ga je een vervelende reis te gemoed en het is geen 4 sterren hotel maar eerder een 3 zou zelfs zeggen een 2

• 9T.Heyink09-05-2016

Heerlijk hotel

Rustig gelegen aan het strand, kamers liggen verspreid in laagbouw huisjes in de tuin. Geen overdreven luxe, wel schoon. Prima eten en goede service. Italiaans georiënteerd, maar dat vonden wij geen enkel probleem. Als je even helemaal uit wilt zijn, is dit een fijn hotel. Bar bij het zwembad worden verse pizza's gemaakt en daar kun je buiten lunchen. Lopen naar de pier van Santa Maria is goed te doen, eventueel terug met de taxi kost een paar Euro.

• 2roy09-02-2016

RAPPORTO QUALITA’ PREZZO INDECENTE

Le casette a mo’ di container sono fatte letteralmente in cartone oltretutto unite a gruppi di quattro così da rendere la privacy quasi a zero. Non si possono tenere aperte porte o finestre per la presenza di ZANZARE abbiamo passato notti insonni. Gli spray acquistati allo shop inefficaci. Nessun tipo di disinfestazione è presente all’interno del villaggio. Il condizionatore all’interno della casetta / container fa un rumore assurdo così da non poterlo tenere acceso durante la notte. Stendiamo un velo pietoso sullo stato del bagno / box doccia e materassi letti. Il sevizio internet wi fi scandaloso pagato 35 euro x una settimana assolutamente inadeguato e funzionante a singhiozzo Presenza di molti scarafaggi all’interno del villaggio. Spesso fatta doccia con acqua fredda I vialetti hanno piastrelle che si scollano Nella zona piscina “un genio” ha pensato di mettere delle piastrelle talmente scivolose da rendere un impresa camminarci Il mangiare accettabile ma inadeguato sempre le stesse cose ripetute per una settimana (eccetto l’ultima sera) Cigliegina sulla torta la compagnia aerea NEOS. I signorini hanno avuto la brillante idea considerato che nel mar rosso non ci va più nessuno di aumentare il trasporto dell’attrezzatura sportiva kite surf / wind surf da 70,00 euro a tratta a 200,00 euro a tratta un vero e proprio furto considerando che normalmente tutte le compagnie aeree hanno una tariffa esposta es Meridiana di 50/60 euro a tratta …… VERGOGNATEVI !!!!!!!

• 7Monique12-02-2015

Leuk gezellig hotel

Leuk hotel,eten was gewoon lekker en volop keuze elke dag Kamers niet luxe maar wel gezellig en vooral schoon Zwembad was zout en ontzettend koud Bier was gewoon lekker en goed koud net als het andere drinken Echt een aanrader voor mensen die een leuk gezellig goed verzorgd hotel zoeken

Enige minpunt dat er veel Italiaans gesproken werd en weinig Engels

• 10MARTENS FRANCINE25-06-2014

Super.

Hotel Bravo Club Do Farol, uitstekend !! Jammer was ik de enige Belg. En dan ben ik Vlaamstalig. Italiaans gericht maar toch zeer goed. Ik ga terug.

• 6troupin18-11-2013

le all inn

Hotel 100 pour 100 italien.Si tu n'as pas de notion d'italien,pas de possibilité de suivre les animations.L'heure apéritive est une véritable cacophonie.Mieux vaut y aller vers 19h30.J'évite ainsi la cohue au buffet dans le restaurant.Pour un dernier verre,22 heures semble la meilleure heure.

Hotel VOI Vila do Farol Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar