Hotel VOI Vila do Farol Resort

Hotel VOI Vila do Farol Resort
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor VOI Vila do Farol Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nooit meer

RRR,
17-1-2018

bij aankomt lang wachten op de sleutel, en dan uit eindelijk met een plattegrond opzoek naar je huisje.

De kamer was matig, kleding kast konden we eerst uitstoffen voor we onze kleding erin konden hangen.

Het bed was ook een drama, een dun matras op een houten plank.

Het avond eten was koud, alleen maar vis.

Na een klacht was de temperatuur beter, maar voor mensen die geen vis lusten is er weinig.

Op de site van touroperator staat italiaans georiënteerd het was alleen maar italiaans eten.

Ook het animatie team sprak alleen maar italiaans, en als je ergens ander vandaan kwam dan werd er niet aan je gevraagd of je ergens aan mee wilde doen.

Over het algemeen ook niet heel vriendelijk personeel.

Dit was de eerste keer naar Kaapverdie, maar wij gaan er niet meer heen.

Kenmerken

20 reviews over Hotel VOI Vila do Farol Resort in het Nederlands

Nooit meer

RRR,
17-1-2018

Het bed was ook een drama, een dun matras op een houten plank.

Het avond eten was koud, alleen maar vis.

Over het algemeen ook niet heel vriendelijk personeel.

Dit was de eerste keer naar Kaapverdie, maar wij gaan er niet meer heen.

Lekker eten, mooi ruim opgezet

R van Dopperen,
10-2-2017

Heerlijk eten. Schoon en netjes! Direct aan het mooie stand waar je kilometers kunt lopen!

Prima resort

Sunny
23-10-2016

Prima resort. Geen Russen, weinig Hollanders en vooral Italianen (die zijn netjes en vriendelijk). Heerlijk gevarieerd eten. Goede ligging en prima personeel. Het noodzakelijke Engels wordt verstaan. Muziek bij zwembad staat wel een beetje hard, maar er is genoeg plek bij het strand (rustig en ruim). Wij gaan zeker terug. Animatie volledig Italiaans wat logisch is omdat het een Italiaanse keten is. Wie komt voor rust en zon en geen overbodige luxe zoekt moet hier zeker heen.

matig vakantie

fam goyvaerts-geens
24-7-2016

je komt aan op je hotel na een lange vlucht en vrij snel heb je u sleutel dat wel maar daarachter geven ze u een papiertje in uw handen en zoek je kamer maar zelf .

na lang zoeken de kamer gevonden

de bedden zijn gewoon niet te doen als je last hebt van uw rug is deze een ramp

je krijgt 2 kleine flesjes water en daar moet je het 2 weken mee doen of anders moet je 2 euro betalen voor een nieuw flesje water als je dat wil

voorts is dit hotel bijna 100 % italiaans dus met engels kun je in dit hotel niks mee doen

het eten hier is vrij goed voor je hier verblijft voor 8 dagen daarna herhaald zich alles zoals voor heen

animatie laten u ook links liggen als hun taal niet spreekt , dit hebben wij zeer veel mee gemaakt

daarom aan alle mensen die dit hotel willen doen spreekt u geen italiaans of portugees dan ga je een vervelende reis te gemoed en het is geen 4 sterren hotel maar eerder een 3 zou zelfs zeggen een 2

Heerlijk hotel

T.Heyink
9-5-2016

Rustig gelegen aan het strand, kamers liggen verspreid in laagbouw huisjes in de tuin. Geen overdreven luxe, wel schoon. Prima eten en goede service. Italiaans georiënteerd, maar dat vonden wij geen enkel probleem. Als je even helemaal uit wilt zijn, is dit een fijn hotel. Bar bij het zwembad worden verse pizza's gemaakt en daar kun je buiten lunchen. Lopen naar de pier van Santa Maria is goed te doen, eventueel terug met de taxi kost een paar Euro.

Leuk gezellig hotel

Monique
12-2-2015

Leuk hotel,eten was gewoon lekker en volop keuze elke dag

Kamers niet luxe maar wel gezellig en vooral schoon

Zwembad was zout en ontzettend koud

Bier was gewoon lekker en goed koud net als het andere drinken

Echt een aanrader voor mensen die een leuk gezellig goed verzorgd hotel zoeken

Enige minpunt dat er veel Italiaans gesproken werd en weinig Engels

Super.

MARTENS FRANCINE
25-6-2014

Hotel Bravo Club Do Farol, uitstekend !! Jammer was ik de enige Belg. En dan ben ik Vlaamstalig. Italiaans gericht maar toch zeer goed. Ik ga terug.

Mooi goed hotel met wat minpuntjes

Frank
17-10-2011

Een van de oudste grotere resorts in Santa Maria.

Redelijk ver van Santa Maria, 30 minuten over het strand. 's Avonds kan je taxi nemen.

Gelegen aan het brede strand, met wat vlakke duinen ertussen.

Op strand schaduw hutjes. Gratis ligbedjes en stranddoeken service.

Mooi zwembad, gratis ligbedjes, ook schaduwhutjes. Bar en snackbar aan zwembad. Warm zeer zout zeewater in zwembad. Animatie einde middag.

Kamer is houten hutjes in zeer mooie groene tuin. Tuin wordt goed gesproeid, dus erg vochtig, dus is de kans dat je een kakkerlak in je kamer tegen komt ongeveer 80% (per dag) ondanks gif spuiten 2x per week.

Eten en drinken erg oppervlakkig (zelfs bier smaakte niet lekker), redelijk veel keuze, maar niet hoogstaand.

99.5% Italiaanse gasten (niks mis mee). Animatie praat bijna geen Engels, receptie wel.

Kamers groot, grote bedden, airco. Badkamer heet. Douche was ok.

Goedeservice. Slechte airco werd 's avonds om 22:00 alsnog vervangen.

Weinig te doen. Animatie 's avonds vrij flauw.

Italiaanse Villa do Farol prima resort

Desiree
20-2-2011

Villa do Farol is een all inclusive resort van de Italiaanse keten Club Bravo.

We hadden wat slechte recenties gelezen van Engelse reizigers die het hier niet naar hun zin hadden. Dat was waarschijnlijk te wijten aan taalproblemen.

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad in dit resort. Weliswaar waren we de enige niet Italianen maar we werden prima opgenomen. Wellicht komt dat omdat we de taal spreken.

De bungalows zijn niet luxe, maar wel functioneel. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het animatieteam deed zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Elke avond deden ze een rondje in het restaurant om iedereen een goede maaltijd te wensen. Wanneer je aangaf dat je alleen maar wilde relaxen en lezen dan was daar ook alle begrip voor.

Het eten was geweldig. We zijn niet zo´n liefhebber van buffetten, maar alles was hier zo vers. Heerlijk was het ook dat ondanks de all-inclusive er geen slemppartijen waren.

We gaan hier zeker nog een keertje naar terug.

Slechte ervaring!

Jan & Anita van Kreij
      11-5-2010

Dit hotel werd ons in de maag gesplits door de touroperator na een technisch mankement van ons vliegtuig tijdens de tussenstop richting Brussel. De kamers waren volgens ons al langer niet meer gebruikt en waren vies en het stonk er muf. Schimmel in de badkamer (foto's) en overal vochtplekken zowel in de slaapkamer als de douce. Dit hotel is geen 4-sterren waardig! Zeer rumoerig entertainment (alleen italiaans) en de bungalows zijn niet goed onderhouden. Absoluut geen aanrader voor mensen die van sfeer en gezelligheid houden!!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VOI Vila do Farol Resort in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VOI Vila do Farol Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.