Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Hotel TUI BLUE Cabo Verde Resort & Spa (Adults Only)

Hotel TUI BLUE Cabo Verde Resort & Spa (Adults Only)

8.4Fantastisch

Score uit 15 reviews

Kaapverdië (Cabo Verde), Sal, Santa Maria


Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.176p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Overzicht

8.4Fantastisch

Score uit 15 reviews

  • 8.7Ligging
  • 9.3Service
  • 7.5Prijs/kwaliteit
  • 7.1Eten
  • 9.3Kamers
  • 9.2Zwembad
  • 9Hygiëne

Hotel info

  • Aan zee
  • Airco
  • All inclusive
  • Balkon
  • Jacuzzi
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Sauna
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

15 reviews over Hotel TUI BLUE Cabo Verde Resort & Spa (Adults Only)

Review schrijven

Beoordelingen

10
1
3
1

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 9Philip14-03-2020

    Heerlijk, luxe, rustig, comfortabel en lekker.

    prachtig hotel. Het hotel wordt geëxploiteerd door Melia Hotels (net als de complexen links en rechts). Met privé transfer (aan te raden, kost vrijwel niets, binnen 15 minuten van luchthaven bij je hotel zonder in een bus te hoeven zitten) kom je op het resort. Het is onderdeel van enkele andere vakantieaccommodaties die bij elkaar een mini dorpje vormen. Veilig, schoon, makkelijk bereikbaar. Vriendelijke ontvangst. We konden de kamer nog niet direct in. Rustig: geen lawaai, het is adults only. Het is plezierig luxe, medewerkers zijn allemaal vriendelijk. Jammer genoeg spreken velen slecht Engels. Mooi, modern & strak van opzet. Geen "handdoekjes leggen", voldoende plaats. Goed eten buffet en themarestaurants a la carte. Complimenten aan hostess (Eline). Ze was er veel (en lang) en heeft goede tips gegeven. Verkoopt ook excursies tegen redelijke prijs. Erg aardig.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 10Kamers
    • 10Zwembad
    • 8Hygiëne

    Anna Landim, Community Manager, General Manager, 17-03-2020

    Dear Philip,

    Thank you for taking the time to share this lovely review with us, we have enjoyed reading your review. Thank you for having chosen to stay at TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa, it has been truly a pleasure having you as our guests and a delight to perceive that you have had such an enjoyable stay at our hotel. We will look forward to welcome you more often to our hotel in the near future.

    Kind regards,

    Gereisd met partner in maart 2020

  • 10L.H.J. Jonckers24-01-2020

    Een geweldige vakantie.

    Wat een geweldige vakantie bij TUI Blue Cabo Verde. Vriendelijke ontvangst. Een mooie ruime kamer op de begane grond. De dagelijkse schoonmaak is prima. De maaltijden waren goed verzorgd met een hele ruime keuze. Leuk attent personeel. De 3 speciale restaurantjes mag niet vergeten. Altijd ligbedjes beschikbaar en zitjes uit de wind al dan niet in de zon.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Anna Landim, Community Manager, General Manager, 06-02-2020

    Dear L.H.J. Jonckers,

    Thank you for taking the time to share this lovely review with us, it is a treat to read such a wonderful account on your stay. Thank you for having chosen to stay at TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa, it has been truly a pleasure having you as our guests and a delight to perceive that you have had such an enjoyable stay at our hotel. We will look forward to welcome you more often to our hotel in the near future.

    Kind regards, Anna Landim, Community Manager

    Gereisd met partner in januari 2020

  • 2019
    10Fam. Robben07-10-2019

    Nog steeds een fantastisch hotel.

    Wederom een fantastisch verblijf gehad. We waren hier nu voor de derde keer. Nog steeds ziet alles er keurig netjes uit en wordt het resort zeer goed bijgehouden. Ook de schoonmaak is heel erg goed. Het personeel, werkelijk iedereen, is vriendelijk en behulpzaam. Niets is teveel gevraagd. Het ontbijt, lunch en diner in het Latitude zijn zeer uitgebreid en verzorgd en voor iedereen is er wel iets te vinden. Een avond heerlijk gegeten in het Culinarium. Het aantal excursies is ook uitgebreid, deze wel geboekt via touoperator. Aanraders zijn de Sal Secrets 4 x 4, dit is een halve dag en de excursie naar de citroenhaaien. Ook zijn we 's avonds naar de zeeschildpadden geweest. Het eieren leggen en afdekken is een aparte ervaring. Een beetje jammer is dat je de schildpad bijna niet ziet. Aardedonker en alleen aan de achterkant met kleine rode lampjes verlicht. Ook Santa Maria is een bezoekje waard. Let op bij de markt, je komt bij de hele familie.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 10Kamers
    • 9Zwembad
    • 10Hygiëne

    TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team, General Manager, 09-10-2019

    Dear Fam Robben,

    Thank you for allowing us the pleasure to accommodate you for the third time at TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa. We are delighted to hear that you have enjoyed your third stay at our hotel and have also taken the opportunity to enjoy several excursions to get to know the Island better. Your kind comments are much appreciated, at this we already consider you to be part of our family and we cannot wait to welcome you back again, hopefully soon.

    Kind regards, TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

    Gereisd met partner in september 2019



  • 7Cor en ida30-09-2019

    Goed maar meer niet

    Hoe mensen dit een super resort vinden is voor mij een raadsel. Het is goed en meer niet. Geen 5 sterren, 4 is genoeg. Positief is de vriendelijkheid van de bediening, alleen is hun Engels/Duits zeer slecht en brengen zeer vaak het verkeerde. Aan het zwembad plastic glazen is prima maar aan de bar toch graag glas. Dat kost veel moeite om te krijgen en de bediening snapt het niet. Het eten is matig tot slecht, veel te veel snuisterijen ipv een goed hoofdgerecht. Italiaans restaurant was prima, bij de ander zijn we weggelopen. Main restaurant was matig. De kamer was prima en werd netjes schoon gemaakt. Het weer was ook prima (wel veel wind) en er waren genoeg bedjes aan het zwembad, ook al kwam je om 10'uur. Animatie was slecht. Weinig, dat was prima, maar de muziek '-avonds was geschikt voor een begrafenis, heel somber. Kortom, 1 keer en we gaan daar niet meer terug.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 7Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 8Kamers
    • 8Zwembad
    • 8Hygiëne

    TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team, General Manager, 09-10-2019

    Dear Cor en Ida,

    Thank you for having chosen TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa for your holidays and for taking the time to share your feedback with us.

    We are sad to perceive that your stay with us had not been a satisfactory one, this is not the kind of impression that we would like our guests to retain from their stay with us, quite the contrary we do our best to meet the expectations of our guests. Having said this, we have taken note of your feedback and will discuss this with our team. We hope that you will give us the opportunity to offer you our services once again in the near future and change this perception.

    Kind regards, TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

    Gereisd met partner in september 2019

  • 5Erick Broere28-08-2019

    Nooit meer

    Als je wilt dat je vakantie voor je gevoel drie keer zo lang duurt ga dan hier naar toe. De dagen kruipen om. Helemaal niets te doen hier. Bang om geluid te maken of te hoesten. Personeel is onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Crematoriummuziek en helemaal niets te doen.

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 8Kamers
    • 9Zwembad
    • 9Hygiëne

    TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team, General Manager, 09-10-2019

    Dear Erick Broere,

    Thank you for having chosen to stay at TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa for your holidays and for taking the time to share your review with us. We regret to read that we have not been able to meet your expectations, however, we have no doubt that your feedback will allow us to continue to improve our services each day. We hope that you will give us the opportunity to change this perception on your next visit.

    Kind regards, TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

    Gereisd met partner in augustus 2019

  • 2018
    10Fam. Robben13-10-2018

    Top hotel.

    We zijn hier nu voor de 2e keer geweest, terwijl we dit normaal nooit doen. Waren we vorig jaar al zeer tevreden, ook dit jaar niets op aan te merken. Zeer vriendelijke mensen, niets is te veel om het je naar de zin te maken. Uitgebreide buffetten, je vindt altijd wel iets dat je lust. De schoonmaak is heel erg goed, alles wordt gedaan, zelfs onder de bedden. Het gehele resort wordt zeer goed bijgehouden, zit er nu nog steeds nieuw uit. Dit wel eens anders gezien bij eerdere vacantie in altijd bijna nieuwe hotels. Nu ook kussens op de ligstoelen bij het zwembad. In de avond is er niet zo veel te doen, gaat ook niet tot diep in de nacht door. Je komt echt om te relaxen. Als men al deze punten zo bij houdt, dan blijft het een super hotel. Neem een taxi naar Santa Maria en ga kijken in de haven op de pier. Ook veel kleine winkeltjes met allerlei souvenirs. De hoofdstraat werd op dit moment onder handen genomen.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 10Kamers
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team, General Manager, 25-10-2018

    Dear Fam. Robben,

    Thank you for having chosen TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa for the second time for your holidays and for having set aside some of your valuable time to share your feedback with us.

    It has been truly a pleasure having you as our guests and a pleasure to know that you have had a memorable stay with us. Your kind feedback is very satisfying and motivating for our team as we are able to perceive that the standard of our services have contributed to this impression.

    We hope that you will not hesitate to recommend our hotel to prospective travelers, our team is already looking forward to welcome you to our resort again in the not so distant future.

    Kind regards, TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

    Gereisd met partner in oktober 2018


  • Advertentie
  • 10Sophia11-06-2018

    Gewoon boeken en gaan relaxen (no stress)

    Wat een super hotel ! Goed eten, prima douche, lekkere ligbedden, alles fris en schoon! En zeer vriendelijk personeel. Echt geen minpunt te benoemen. Kortom echt een aanrader. Op het strand kan je een dagtrip boeken. Een fantastische dag met begeleider zoveel gezien (hier is het bezoek bij de citroenhaaien inbegrepen) maar ook bijvoorbeeld naar een schooltje geweest onderweg nog even fruit gehaald voor de kinderen. Bij een boeking bij de reisorganisatie betaal je meer is het massaal en zie je minder.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team, General Manager, 22-06-2018

    Dear Sophia,

    We cannot thank you enough for having allowed us the pleasure to accommodate you at TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa and for the valuable time that you have set aside to share your review with us.

    It’s a treat reading your description and we are delighted to know that we have been able to provide you with an enjoyable and relaxing stay, as this is the aim we strive for each day. We would like to express our appreciation for your kind acknowledgement of our hotel, staff and services it will motivate us to keep up with the good work.

    Thank you once again for this valuable contribution, we will certainly look forward to the pleasure of welcoming you more often to our hotel in the future.

    Kind regards, TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

    Gereisd met partner in juni 2018


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    2Peelman nancy27-11-2017

    Nooit meer

    Mooie kamers zeer vriendelijk personeel maar zeker geen 5 sterren waard bij ontbijtbuffet weinig keus de lunch is gewoon beneden alle peil en avondbuffer ook bijna geen keus dit is mijn 4 e keer op kaapverdie en al veel beter gegeten met meer keuze en beter kwaliteit eten in hotels die maar half zo duur waren

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 8Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 7Kamers
    • 5Zwembad
    • 8Hygiëne

    TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team, General Manager, 26-02-2018

    Dear Peelman nancy,

    Thank you for having selected TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your time during your stay with us to share your feedback with us.

    Whilst we appreciate your mention on the positive aspects of our hotel we are sorry that we were not able to fully meet your expectations. Our aim is to ensure that our guests enjoy their stay with us and we always welcome each constructive feedback for the continuous enhancement of our services, for this we count on the valuable contribution from our guests.

    Thank you once again for your contribution, we hope that you will give us the opportunity to offer you our services once more in the near future and change your perception about us.

    Kind regards, TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

    Gereisd met partner in november 2017

  • 6Sandra21-11-2017

    Heerlijk weer in Kaapverdië , maar resort te matig

    Kaal en ongezellig , veel ouderen, eten zeer matig, geen goede wijn, alleen tegen betaling 50 euro per fles gemiddeld...

    Rapporteren
    • 2Ligging
    • 6Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 8Kamers
    • 8Zwembad
    • 6Hygiëne

    TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team, General Manager, 28-11-2017

    Dear Sandra,

    Thank you for having chosen TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa for your holidays and for the time that you have set aside to share your review with us and with fellow travelers online.

    We are sad to know that our services did not meet your expectations, it is obviously not the kind of impression that we would like you to retain from our hotel, quite the contrary we do our best to guarantee the satisfaction of our guests. We welcome the constructive feedback and suggestions from our guests as these enable us to gain a clearer insight into the needs and wants of our customers thus allowing us to continue to improve our services.

    Once again, thank you for your input, we will continue to work hard in enhancing our services and we hope that we can persuade you to return for another visit in the near future and change your perception about us.

    Kind regards, TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

    Gereisd met partner in november 2017

  • 10Luc en Sophie Eeckhout Delarivière06-11-2017

    Super hotel

    Schitterend hotel waar gelet wordt op elk detail. Dit adults-only hotel - waar we nu 2 maal verbleven - biedt rust gekoppeld aan luxe.

    De keuken is heel verzorgd en lekker, met dagelijks veel variatie. Zowel ontbijt, lunch als diner zijn top. Ook de snacks aan de pool zijn verzorgd en heerlijk.

    "Kinderziektes" (wij waren er week 3 na opening) zijn weggewerkt en het personeel is heel vriendelijk. We stelden vast dat "de taal" (Engels) geen probleem meer was t.o.v. vorig bezoek. Ook "WIFI" en "tekort aan heet water" werden aangepakt en stellen NU geen probleem meer.

    Een Top-hotel op een Top-lokatie, ... 's winters schitterend weer op 6 uurtjes vliegen vanuit België ...

    Wij gaan terug ... !

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team, General Manager, 09-11-2017

    Dear Luc en Sophie,

    It has been truly a pleasure having you as guests at TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa and a pleasure knowing that the hotel facilities, the meals, the staff friendliness and the services have all contributed to such an enjoyable stay experience.

    We do our utmost to ensure that our guests feel comfortable and well looked after during their stay with us and when this is so, it is very satisfying to know.

    We thank you for taking the time to share this review with us, we are delighted to hear that you will be returning as our team is already looking forward to having you as our guests again in the not so distant future.

    Kind regards, TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

    Gereisd met partner in oktober 2017


Hotel TUI BLUE Cabo Verde Resort & Spa (Adults Only) info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Check-inVanaf 15:00
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Aantal kamers< 500
  • Check-outTot 12:00
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16
  • Aantal sterren5
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Zwembad

  • ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

Strand

  • Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

Restaurant & Bar

  • Restaurant4
  • Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Sushi
  • Bar / kantine5

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiGehele hotel

Kamerfaciliteiten

  • Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • AircoAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

Wellness

  • SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Activiteiten

  • WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Adresgegevens