Appartement
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Residence voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Tropical Residence in het Nederlands

Mooie plek

Helma
29-12-2014

Mooi appartement, eerst ondergebracht in Djadsal Moradias, dit is van dezelfde eigenaar maar zeer gedateerd en dus om wat anders gevraagd. Tropical is een ruim appartement, er wordt niet schoongemaakt, je krijgt 1 x per week schone handdoeken. Verder was er niets te doen, alleen een (koud) zwembad, geen bar en een piepkleine receptie. Alles verder op loopafstand en de Engelse pub/eetcafé Baileys om de hoek. Om een weekje geen stress te hebben en lekker te luieren een prima eiland. Wel vrij prijzig omdat alles 'ingevlogen' moet worden. Heel vriendelijke 'locals' die je met rust laten, maar als je ze iets vraagt, zeer behulpzaam. Als je van windsurfen en kitesurfen houd, is this the place to be. Fijne plek om te overwinteren.

Gereisd Met partner in december 2014

Heerlijk ruim appartement in goed complex

FBM
17-11-2014

Heerlijke ruime appartementen, goede bedden, geleden in een vierhoek rond het zwembad/de tuin. Inrichting is prima, van grote koelkast, vriezer, magnetron, waterkoker, magnetron tot voldoende borden, glazen enz. Zelf koken heeft hier niet zoveel zin, omdat je veel voordeliger een eenvoudige maaltijd buiten de deur en vlakbij hebt. Dit is mijn tweede bezoek hier, en niet het laatste!

Het uitzicht is goed als je op het zwembad kijkt, achterkant is gribus. Het complex is niet helemaal "af" maar dat houdt alleen in, dat het deel links van de receptie leeg staat, verder niks.

Het complex ligt in de tweede ring vanaf het centrum en strand, maar je bent in 5-6 minuten op het strand.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Geen restaurant, was wel de bedoeling maar door crisis niet doorgegaan. Staat leeg, maar stoort niet. Verder dag en nacht "security" geeft veilig gevoel.

De kamers werden niet tussendoor schoongemaakt, normaal voor appartement. Op verzoek schone handdoek gekregen.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Goed appartement

J.Woudstra
12-2-2014

Goed en verzorgd appartement, alleen handdoeken mochten een keer vaker geruild worden. Eiland kaal en winderig, mooi strand. Pier gezellig druk met 's morgens verse vis verkoop. Goede restaurantjes.Maar wel een eiland wat je na 8 á 10 dagen bekeken hebt. Uitstekende excursies met Nelson Morais (staat op de boulevard) voor de helft van de prijs. Spreekt meerdere talen

Gereisd Met partner in januari 2014

Goed appartement

Karin
30-1-2014

Met vier personen in een driekamer appartement geweest. Alles is vrij nieuw en er is veel ruimte. Zwembad was wel beetje koud, maar het was ook wel januari. Winkeltje voor broodjes is op de hoek. Het centrum is iets verder lopen maar is te doen. De zee is vlakbij.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropical Residence in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropical Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.