Hotel Sol Dunasstersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Sol Dunas is gelegen in het mooie Kaapverdië. Met de Yhi Spa, fitnessruimte, shows in het amfitheater en de zwembaden is er genoeg te doen. Vanaf het hotel rijdt er een gratis shuttlebusje zodat je snel in Santa Maria bent. Een bijzondere excursie en aanrader is het kijken naar de zeeschildpadden die op het strand hun eieren leggen.

54 reviews over Hotel Sol Dunas

• 6van bruggen15-01-2020

nog heel goed over na aan het denken

ga niet naar santa maria daar word je opgelicht waar je bij staat. de glijbanen zijn alleen voor volwassenen!!! en maken hierbij ook geen uitzondering mn dochter van 15 mocht er niet vanaf dit was een van de redenen waarom we dit geboekt hebben. alla carte restaurant is niet te vreten. kamers en service is goed.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    8J.Leus03-11-2019

Heerlijke vakantie gehad

We zijn met ons gezin met drie kinderen (8 jaar, 6 jaar en 3 maanden) 8 dagen in dit resort geweest. We hebben het fantastisch gehad. Het is inderdaad een groot resort, maar door de vele zwembaden voelt dit niet zo. Ben je het lopen zat, er rijden golfkarretjes rond die je op kunnen pikken. Ik lees in de recensies dat veel mensen het onoverzichtelijk vinden in welk restaurant je wel en niet mag eten omdat het restaurant is opgesplitst in Melia en Sol dunas. Als je tijdens het welkomstwoordje oplet dan weet je precies waar je wel en niet aan kan schuiven. Ook op de plattegrond die je mee krijgt staat dit! De kamers zijn schoon. Ontbijt en lunch prima, diner misschien wat minder. Maar er zat altijd wel iets lekkers bij. Vriendelijk personeel dat hard werkt. Wij gaven ze wel eens een paar euro fooi en waren zo dankbaar! Misschien ook handig om te weten: waterpark is niet voor volwassenen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 5Eef Van Thienen31-10-2019

Mooie locatie

Mooie locatie. Vriendelijk personeel. Kamers zeer gedateerd, matrassen zijn door en door versleten. Badkamer oud. Niet hygiënisch. Geen airco in het restaurants... heel veel vliegen en muggen die op het eten zitten. Eten wel heel lekker en gevarieerd. Service van het personeel is top.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Diana10-10-2019

Genieten en genieten. Fantastisch hotel. Ruime all-in . Animatie prima. De buggy trip is een aanrader. 👍👍👍. Zeer vriendelijk personeel en het eten is lekker. We hebben genoten

Gereisd met partner in september 2019

• 3Bart17-09-2019

Slecht

Slecht eten slecht geen arico bij eten

Gereisd met partner in september 2019

• 1Kristel30-08-2019

Nooit meer!

Waardeloos!!! Kinderbadje is gedateerd,tegels op de bodem stuk mijn dochter elke keer voet open. uren gevlogen met een kind (3) voor een vreselijke verblijf. Elke avond weer geen schone handdoeken uren wachten op schone handdoeken, hygiene slecht vieze badkamers en oud! Eten is vreselijk. Personeel is totaal niet vriendelijk! Nooit nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Mandy19-07-2019

Mooi resort, maar voor ons nooit meer, veel te gro

Wel een mooi resort, maar voor ons veel te groot. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Miryam15-04-2019

Fantastisch! Onbeperkt genoten van Sol Dunas en Sa

Ik heb samen met mijn 3-jarige dochtertje echt genoten van Sal en Sol Sunas Resort. Zoveel te doen en te zien, alles is goed verzorgd. Eten is prima te doen voor all inclusive met name voor de prijs waarvoor wij geboekt hadden. Alles is schoon en netjes. De kamers helemaal top, goede schoonmaak, top animatieteam, aardig personeel. Ook de handdoekenservice was fijn en goed geregeld. Afhankelijk van waar je appartement is moet je soms wel ver lopen, maar ze hebben golfkarretjes rondrijden die je graag van a naar b brengen. Kosteloos. Wij gaan hier zeker nog een keer heen! Ook Sal is erg leuk (en veilig en niet duur!) en de excursies van touroperator zijn daarbij ook aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 8Els Rooijackers15-04-2019

Top !

Hotel is uitstekend, wel kei harde muziek bij de zwembaden Echt veeeeel te hard.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Bart Roosemont05-04-2019

Hotel is vijf* waard!

Het verblijf in het Sol Dunas resort was fantastisch. Zeer vriendelijk personeel, energieke animatie team. Het eten was zeer goed. Uitgebreide keuze in buffet restaurant. Kamer was proper en werd iedere dag gekuist. Groot resort met verschillende zwembaden. Het eiland sal zelf was goed voor één keer omdat er niet veel te zien is. Het is volledig afhankelijk van toerisme. Voor het weer en om te watersporten of uit te rusten is het zeker aan te raden.

Gereisd met vrienden in maart 2019

1 tip over Hotel Sol Dunas

• Bart, 27-01-2018

SANTA-MARIA, rond 11:00 / 12:00 komen de vissers terug met de gevangen vis. Deze worden dan direct schoon gemaakt en verkocht op de pier.

8 vragen over Hotel Sol Dunas

• Spo, 23-02-2019

Kakkerlakken

Weten jullie of er kakkerlakken zijn in het hotel ?

• Ton, 14-02-2018

Snorkelen bij hotel Sol Dunas?

Hallo, weet iemand of je bij Hotel Sol Dunas mooi kan snorkelen. Is er een mooi rif met vissen. Ik ben benieuwd.

• Esther, 06-02-2018

WiFi

Hoi, wat is jullie ervaring met die WiFi in het hotel?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Vis / Seafood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Portier, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats