Hotel Sol Dunas

Kaapverdië (Cabo Verde)SalSanta Maria

6.8VoldoendeScore uit 56 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

6.8VoldoendeScore uit 56 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Hotel Sol Dunas is gelegen in het mooie Kaapverdië. Met de Yhi Spa, fitnessruimte, shows in het amfitheater en de zwembaden is er genoeg te doen. Vanaf het hotel rijdt er een gratis shuttlebusje zodat je snel in Santa Maria bent. Een bijzondere excursie en aanrader is het kijken naar de zeeschildpadden die op het strand hun eieren leggen.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

56 Reviews over Sol Dunas

• 5Patrick05-03-2020

Veel te groot, geen waar voor je geld

• de kamer
    • het weer
    • het eiland
    • vriendelijkheid personeel
    • grote van het resort
    • variatie in het avondeten

Vorig jaar Boavista aangedaan. Omdat vele enthousiast waren over Sal en Sal Dunas dit jaar hier geweest. Maar na een dag waren we er over uit, volgend jaar weer Boavista. Veel te groot resort. Vele resorts in een, waardoor je norse 'beveiliging' achter je aan krijgt als je per ongeluk 'het verkeerde' resort op loopt. Ligging is ver van het strand verwijderd. Personeel is verre van vriendelijk. Het avondeten heb je, blijkt achteraf, na tweemaal wel gezien. Is lauw en niet gevarieerd. De golfkarretjes voor bagage, persoonsvervoer zijn fijn, maar rijden als gekke rond. De shuttlebus Sante Maria waarmee hier geadverteerd word? Zal wel pech hebben gehad, we moesten een taxi nemen. Overigens geen geld, voor drie euro. Gelukkig is het weer geweldig. Het zwembad prima, de handdoeken service weer top. Geen herhaling voor ons.

• 9C. Soethout29-02-2020

Sol Dunas is een geweldig hotel, personeel is supervriendelijk en doet er alles aan om je verblijf fantastisch te maken. Buffetten zijn uitgebreid en goed, er ligt voor iedereen wel wat bij. Er is voor iedereen wel iets te doen.

• 6van bruggen15-01-2020

nog heel goed over na aan het denken

ga niet naar santa maria daar word je opgelicht waar je bij staat. de glijbanen zijn alleen voor volwassenen!!! en maken hierbij ook geen uitzondering mn dochter van 15 mocht er niet vanaf dit was een van de redenen waarom we dit geboekt hebben. alla carte restaurant is niet te vreten. kamers en service is goed.

• 8J.Leus03-11-2019

Heerlijke vakantie gehad

We zijn met ons gezin met drie kinderen (8 jaar, 6 jaar en 3 maanden) 8 dagen in dit resort geweest. We hebben het fantastisch gehad. Het is inderdaad een groot resort, maar door de vele zwembaden voelt dit niet zo. Ben je het lopen zat, er rijden golfkarretjes rond die je op kunnen pikken. Ik lees in de recensies dat veel mensen het onoverzichtelijk vinden in welk restaurant je wel en niet mag eten omdat het restaurant is opgesplitst in Melia en Sol dunas. Als je tijdens het welkomstwoordje oplet dan weet je precies waar je wel en niet aan kan schuiven. Ook op de plattegrond die je mee krijgt staat dit! De kamers zijn schoon. Ontbijt en lunch prima, diner misschien wat minder. Maar er zat altijd wel iets lekkers bij. Vriendelijk personeel dat hard werkt. Wij gaven ze wel eens een paar euro fooi en waren zo dankbaar! Misschien ook handig om te weten: waterpark is niet voor volwassenen.

• 5Eef Van Thienen31-10-2019

Mooie locatie

Mooie locatie. Vriendelijk personeel. Kamers zeer gedateerd, matrassen zijn door en door versleten. Badkamer oud. Niet hygiënisch. Geen airco in het restaurants... heel veel vliegen en muggen die op het eten zitten. Eten wel heel lekker en gevarieerd. Service van het personeel is top.

• 9Diana10-10-2019

Genieten en genieten. Fantastisch hotel. Ruime all-in . Animatie prima. De buggy trip is een aanrader. 👍👍👍. Zeer vriendelijk personeel en het eten is lekker. We hebben genoten

• 3Bart17-09-2019

Slecht

Slecht eten slecht geen arico bij eten

• 1Kristel30-08-2019

Nooit meer!

Waardeloos!!! Kinderbadje is gedateerd,tegels op de bodem stuk mijn dochter elke keer voet open. uren gevlogen met een kind (3) voor een vreselijke verblijf. Elke avond weer geen schone handdoeken uren wachten op schone handdoeken, hygiene slecht vieze badkamers en oud! Eten is vreselijk. Personeel is totaal niet vriendelijk! Nooit nooit meer.

• 8Mandy19-07-2019

Mooi resort, maar voor ons nooit meer, veel te gro

Wel een mooi resort, maar voor ons veel te groot. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

• 9Miryam15-04-2019

Fantastisch! Onbeperkt genoten van Sol Dunas en Sa

Ik heb samen met mijn 3-jarige dochtertje echt genoten van Sal en Sol Sunas Resort. Zoveel te doen en te zien, alles is goed verzorgd. Eten is prima te doen voor all inclusive met name voor de prijs waarvoor wij geboekt hadden. Alles is schoon en netjes. De kamers helemaal top, goede schoonmaak, top animatieteam, aardig personeel. Ook de handdoekenservice was fijn en goed geregeld. Afhankelijk van waar je appartement is moet je soms wel ver lopen, maar ze hebben golfkarretjes rondrijden die je graag van a naar b brengen. Kosteloos. Wij gaan hier zeker nog een keer heen! Ook Sal is erg leuk (en veilig en niet duur!) en de excursies van touroperator zijn daarbij ook aan te raden.

Hotel Sol Dunas info

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

Beach

• ZandstrandBeschikbaar
  • ligstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij